572 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Skolestil om RC Skolestil om RC
Hej RCG jeg er igang med at skrive en stil om rc biler og mangler nogle gode reflekterende spørgsmål til stilen og så vil jeg også gerne vide hvorfor i kører RC biler hvad er sjovt ved det OSV.
0 synes godt om
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Personligt er jeg en af dem som bare går og hygger mig ved at rode med RC fra tid til anden. Jeg har projekter som har stået på i årevis som nok bliver færdig engang ved lejlighed. Men det haster ikke. Hvis du ikke selv køre RC så burde du prøve det om ikke andet så for at få en personlig forståelse for RC og måske selv blive bidt af det.
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Man kan gå og skrue, købe dele, tune, optimere, bygge en bling bling model osv.
Når man så er færdig med at nørde med det, så kan man tage til træf eller løb og sparke dæk med de andre og fortælle hvad man har bygget og se hvad de har lavet. Det giver en social dimension, og et fællesskab.
Ligeledes har vi jo et fællesskab herinde, og som med alle andre hobbyer giver det jo en selvforståelse at man er en del af et fællesskab omkring noget.
Selve det at køre, sejle, flyve er jo også i sig selv en udfordring - at lære at kontrollere noget og at blive dygtigere til det. Og så bliver det aldrig rigtigt dyrt når det er RC.
Kør en tur på Jyllandsringen i en rigtig racerbil, og kør den i hegnet - så er en månedsløn allerede for lidt......
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 49 RC-enheder: 4 Emner: 22 Svar: 548
- sundere end druk
- mere konstruktivt end TV
- du kan både lege alene og i flok
apr 2015
Følger: 9 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 79
apr 2016
Følger: 13 Følgere: 19 RC-enheder: 4 Emner: 20 Svar: 792
Hyggedyrene inddeler sig vel også grundlæggende i to kategorier: dem der finder størst fornøjelse ved at pille i bilerne, gøre dem bedre eller sjovere eller flottere eller skørere, eller lave signe egne karosser for at gøre dem sene.
Og så dem der har det sjovest når de kører med deres biler. På vej, i grusgrav, på baner eller bare i baghaven.
Og så er der selvfølgelig folk der er lidt af det hele.
Skolestil om RC