{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

hvilket sæt bl ville i vælge? {{forumTopicSubject}}

jeg skal endelig have bl sæt til mine biler.skal have to sæt..det skal købes i usa så gerne links.. jeg vil have det vildeste sæt fra www.rcmonster.com og så havde jeg tænkt mig mamba 8000kv competition men er lidt i tvivl om hvilket sæt der er det bedste.. men jeg græder snot hvis jeg bruger 5-6000kr på bl sæt og så finder ud af at der var et bedre sæt på samme tidspunkt som jeg køber mit, for ved godt der max går et halvt år så er der noget nyt og bedre på markedet.. vil have et af de sæt med kapicitet op til 150.000rpm til min twinforce og så mamba til småbilerne... men lytter da gerne til jeres råd hvis de er fornuftige nå ja det er til on off road 1:18 biler mamba sættet, muligvis to motorer en med 5400kv og en med 8000til onroad

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket sæt bl ville i vælge?
  • #1   6. sep 2006 www.rc-monster.com sry

• #2   6. sep 2006 ok tak mike det er os min valgt af det lille sæt indtil videre, men har os hørt positivt om quark pro car bl controller og så med mamba 8000kv motor til, så er stadig i tvivl
    men takker

• #3   7. sep 2006 så kan du være roligt da et bl sæt ikke koster meget mere end 1000 kroner.. i usa kan dog ikke lige huske linket men skal nok kigge ... og det er selvfølgelig hvis du undgår told

• #4   7. sep 2006 stig E jeg får en til at tage det med hjem fra usa så det skal ikke sendes men skal bare finde de to sæt jeg vil have og bestille dem og få dem sendt til det hotel han skal bo på smiley jeg er så heldig at have en dame som har en storebror som er ingenør for nokia så han rejser verden rundt konstant og er feks i usa ca 2 gange årligt.. og taiwan-honkong tjaa alle steder smiley men ville gerne have nogle experter til at udvælge et sæt af de største inde fra rc monster eller et tilsvarende stort sæt det store sæt må koste ca 300usd med motor ell 400 og mamba ja det koster kun 109usd, men kan man bruge en 5400kv motor med den regulering som kører med 8000kv motoren?? for så køber jeg to motorer til mamba sættet.. takker for alt den hjælp i gir smiley

Kommentér på:
hvilket sæt bl ville i vælge?

Annonce