{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kørsel i sne med nitro bil
  • #1   11. nov 2006 De har nok ikke lige frem godt af det, men hvis din elektronik er pakket vandtæt, og du tørrer, renser og smør den bagefter sker der ikke noget.
    mvh Rune

• #2   11. nov 2006 beskyt din elektronik godt, og hvis der ikke trænger fugt ind til ledninger eller lodninger/samlinger i servoer eller modtager boks så burde den sagtens kunne klare det! jeg skal selv ud at fræse noget sne op når det nu kommer!! blir fedt!

• #3   11. nov 2006 hørte at nogen smører alt bevægeligt ind i wd40 inden de kører fordi så skulle sneen prælle af bagefter når bilen for med kompressoren!? det er self. lidt dyrt og noget fedtet stads, brug silikone spray istedet!

• #4   11. nov 2006 Prøv at starte med at søge. Så finder du rigtig rigtig meget om det.

Bare rens din bil og smør den efter en tur. Så er det fint.

• #5   11. nov 2006 Forstår ikke i siger det skal pakkes så meget til.

inferno der er elektronik boksen jo tæt.

Og på savage har jeg ALDRIG pakket noget ind. Jeg starter og køre som jeg normalt gør. Og der er ALDRIG gået noget elektronik i stykker på grund af jeg har kørt i sne med den.

• #6   11. nov 2006 man må jo godt trække en koger med nitro... bare ikke drifte sygt hårdt og blive ved og ved og ved................
    sådan lidt 8 taller laver jeg da tit! sker der ik noget ved...

• #7   11. nov 2006 nu er savage også noget højere!

• #8   11. nov 2006 jeg kan se at morten som oprettede emnet her kører med bazooka.... den er jo ret lav og der vil komme fugt ind alle vegne hvis der bare ligger 5 cm sne..

• #9   11. nov 2006 Nu køre man jo ikke flere timer af gangen.

Så bare af med karosen og blæs ren. Og så smør den.

Kan ikke se der sker så meget ved det.

• #10   11. nov 2006 jeps enig med skum p!

altså hvis man kører MT
    hvis man kører buggy kommer der med garanti vand/fugt/smeltet sne på alt...

• #11   11. nov 2006 Det gør der skam også på en savage.

Men nu til dags er tingene jo pakket godt ind i forvejen. Så kan virkelig ikke se hvorfor man skal bruge tid og enegi på det, med mindre det er en billig bil hvor det ikke er pakket ind i bokse.

• #12   11. nov 2006 Hvis det nu skulle ske af noget af elektroniken skulle gå i stykker så prøv af tage den inden for og lik den ved en radiator er mit råd har selv prøvet det med nogen andre ting ikk med Fjernstyret biler men med mobiltelefoner der har likket ude i regnvejr eller det jeg mener er det meste elektronik går ikk i stygger af en smule vand men hvis det nu skulle ske så bare en tur under radiatoren

• #13   12. nov 2006 okay takker for alle jeres svar min bil er bakket godt ind så den skal nok klare lidt race i sne

• #14   12. nov 2006 At køre i regn og sne er altid forbundet med fare for at der står noget elektronik af, det er især servoerne der er mest udsatte, med varm motor inde i og kulde og fugt udvendigt.

1: Kør ikke i sne/regn hvis du ikke er klar til at miste en servo.
    2: Inden du køre så sprøjt bilen elektronikken ind i noget fugtfortrængende.
    3: Når du er færdig med at køre, så blæs bilen helt ren.
    4: Sprøjt bilen ind i noget smørrende fugtfortrænger.
    5: Sæt bilen til tørring et dejligt varmt sted, Gulvvarmen i badeværelset, ved fyret eller andet sted så den tørre ordentligt op.

Hvis du følger den fremgangsmåde, mindskes risikoen for at der sker noget alvorligt. Men vær bevist om at det koster en servo en gang imellem at folk køre i sne/regn.

Kommentér på:
kørsel i sne med nitro bil

Annonce