2.013 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "de nye regler"
De nye regler inden for droner.
Så nu er drengene og jeg lovlige bruger ,af vores droner iflg den nye lovgivning,så ville blot høre om andre har taget testen og betalt for registrering af deres droner ? Opslaget er osse lavet for ...
Så nu er drengene og jeg lovlige bruger ,af vores droner iflg den nye lovgivning,så ville blot høre om andre har taget testen og betalt for registrering af deres droner ? Opslaget er osse lavet for ...
Skrevet af: Lars F - 8. jul 2017
Nye told regler
jeg har aldrig betalt told på mine rc ting, så jeg gik ud fra at det ikke var noget man lagde til prisen men på skats hjemmeside lægger de 12% told på cowboybukser og 3% på CD'er og DVD'er http:/...
jeg har aldrig betalt told på mine rc ting, så jeg gik ud fra at det ikke var noget man lagde til prisen men på skats hjemmeside lægger de 12% told på cowboybukser og 3% på CD'er og DVD'er http:/...
Skrevet af: Søren P - 4. dec 2008
Spar penge på din forsikring
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 73
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Ikke kun at en gut på min vægt, og lidt til, bliver slynget væk, af en "sølle" DK godkendt raket, men også at den tilsyneladende har kostet LIDT i overkanten af hvad raketter normalt koster.
Specielt når den dyreste jeg har set godkendt i danmark blev forbudt llerede for 3 år siden, den hed EL GRANDE og kostede i omegnen af 400 kr.
Men specielt når jeg tænker på de daværende regler for raketter syntes jeg det lyder ret utroligt (ikke dermed sagt jeg ikke tror dig) -men når max vægten på hele raketten er 400 gram (den regel EL grande brød i sidste ende) og der er ca 100 gram til materialer, pap, pind, etc, ca 50 gram til løfteraket og så mellem 100 og 150 gram til effekt, så er der ikke meget tilbage til sort krudt, som skaber eksplosionen. Så med mindre indholdet i denne raket har været ret stort, så lyder det i mine øjne som en ulovlig raket fra tyskland.
Men nok om det.
Reglerne er i mine øjne for pivede, og baserer på forkert og misvisende information.
Derfor agter jeg i år, IKKE at bruge penge på fyrværkeri. Og jeg plejer at bruge (undtagen sidste år, hvor det også havde taget overhånd for deres sikkerheds-pjat) mellem 2- og 4000 kr. på det stads. så jeg vil betragte det som en julebonus til mig selv i stedet.
Føj for satan hvor må de have en dårlig smag i munden.
maj 2004
Følger: 154 Følgere: 151 RC-enheder: 11 Emner: 155 Svar: 1.449
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 73
maj 2004
Følger: 154 Følgere: 151 RC-enheder: 11 Emner: 155 Svar: 1.449
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 19 RC-enheder: 11 Emner: 136 Svar: 756
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 11 Svar: 600
Selvfølgelig kan der være specielle årsager som fester, hvor det er passende, så er det selvfølgelig ok. Men ellers mener jeg fyrværkeri kun skal bruges d 31/12, og selvfølgelig kun det lovlige. Derfor er der heller ingen grund til at kunne købe det flere uger før.
feb 2005
Følger: 69 Følgere: 69 Emner: 23 Svar: 125
nov 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 7 Emner: 49 Svar: 421
de nye regler for fyrværkeri