Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fragt fra hobbyking
  • #2   17. feb 2018 Der er jo tracking på begge fra EU, og leveringstiden er jo stort set den samme, så..... Vælg dog den dyreste!

(Ironi kan forekomme)

• #3   17. feb 2018 Vælg altid det billigste med mindre du kan li at ødsle dine penge bort.
    Eller føler du har akut brug for det du bestiller.

Jeg vil hellere vente i 10 dage på noget frem for 3 hvis bare fragten er gratis.
    Jeg har sjældent ret travlt med mine projekter.

Men er du en af dem som vil ha dine ting nu og her. Samt villig til at kaste penge i grams for det, så vælg den dyreste.
    Dog vil du næppe vinde meget lige med de valgmuligheder du har der.

• #4   17. feb 2018 Ok det lyder til det bare er den billigste der skal bruges.
    Kina 5b Hvad mener du med at passe på at bestille ?

• #5   17. feb 2018 Helt klart den gratis forsendelse så længe der er tracking på:-) har også modtaget forsendelser fra dem uden tracking uden problemer - men plejer at tage den billigste med tracking for en sikkerheds skyld. Det plejer at komme med GLS smiley får ca. 2 pakker om ugen derfra og har aldrig haft problemer med hverken forsendelser eller produkterne.

• #6   17. feb 2018 super Tak for info.
    god weekend til jer alle.

• #7   17. feb 2018 Hmm hvornår er vi i danmark begyndt og kunne bestille fra deres UK afdeling?? c",)

• #8   17. feb 2018 Gammelsmølf, mindst så længe jeg har brugt dem dvs et par år. UK fragt plejede at koste væsentlig mere end EU fragt og derfor bestiller jeg som regel fra EU warehouse.

Så vidt jeg ved kan du bestille fra alle varehuse, bare du vil betale fragt, og evt. told mv.

• #9   18. feb 2018 Hmm de gange jeg har kommet noget i kurven fra UK lageret og har gået til betaling er den altid poppet op med at det var ik muligt og handle der pga hvor jeg boet

• #10   18. feb 2018 Papa Schlumpf

Det har jeg også oplevet og det var faktisk pisse træls fordi de netop tit havde ting på lager i UK som man ellers skulle bestille fra INT fordi det sjældent er på lager i EU.
    Nå men dejligt man nu kan få vare fra UK.

Kommentér på:
Fragt fra hobbyking

Annonce