{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af Lejlighed/Værelse 1.500 kr.
  • Utæt dør/dør binder 1.500 kr.
  • Ophæng af gardiner og fladskærm 500 kr.
  • Skift af tag 4.500 kr.
  • Opsætning af rullegardin, plisségardin, hattehylde og spejl 800 kr.
  • At smitte gaskomfuret til genbrug. Tager den ned fra 5. sal. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken 1:18?
  • #1   22. jan 2007 til bashing eller bane?

• #2   22. jan 2007 mini-t

• #3   22. jan 2007 Jeg ville ikke vælge Mini-T ihvert fald. Ustyrlig pga. 2WD. Køb en AE i stedet for

• #4   22. jan 2007 Jeg vil sige Xray M18T til bane, og AE Rc18mt til bashing^

• #5   22. jan 2007 til bashing
    tak for svarene men håber på flere vud

• #6   22. jan 2007 Søren p har du et link af forhandler af rc18mt. Helst i danmark med udland er også okay.

• #7   22. jan 2007 søren p tror os det har noget at gøre med hvem der samler xray m18t.. jeg har feks kun knækket en bære arm og en dæmperstang og slidt et spurgear ned og en center aksel.. andet har jeg ikke knækket smiley og jeg tæver os min xray nogen gange beat your truck style he he men du siger at rc 18b er bedst på bane? kan du så sige mig om den der fhm buggy kopi er tro kopi af rc18b? for så kunne man jo købe den og smide hop ups på fra rc18 så man havde en rigtig racer eller hvad?
    m.v.h. kristian

• #8   22. jan 2007 Selvom en Mini T er baghjuls trukket er den aligevel rigitg fed, ja den vil jeg vælge

• #9   22. jan 2007 xray er som søren p siger en dyr bil at køre med, men det med at den går nemt i stykker når den er fuldt opgraderet,kan jeg ikke nikke genkendende til. jeg kører selv 1/18 race offroad og har bare ikke problemer med noget på bilen. ja jeg har da bustet nogle dele på den, nede på solrød banen, men langt færre end jeg havde forventet. det værste crash til dato har , ja været lidt dyrt(500 kr) men det er kunfordi jeg kører med originale xray dele. jeg knaldede en servo og en alu upright og en ball end, men så skulli have set ham den andens bil he he han knækkede en bærearm. jeg har selv skruget min bil og kristians l biler sammen hans er næsten std og min er fuldt modificeret. og ingen af dem har samme problemer som flere at de andre der kører xray har.ved godt at der er flere af de andre fra solrød som ødelægger en masse. min professionelle vurdering er at alt kan ødelægges hvis man ikke kan køre og en god rutineret kører kan spare bilen for 95% af de knubs som bilen får at en der ikke kan køre ordenligt. med det mener jeg at en prof ser uheldet førdet sker og får fx. taget gassen af og rattet hjul og bil op inden skaden sker og rammer derfor bander stolper osv med lanngt mindre kraft.
    det er helt ok at folk har en mening om at rc18 er en bedere og mere holdbar bil end xray, det kan sagtens også være. men så håber jeg at der snart kommer en der kan bevise at den også er hutrigere end xrayen er! for kigger man på de store løb i usa er det sjovt nok xrayen der vinder. husk nu det er ikke det at købe er race rc bil der koster, det meste det er at holde udstyret vedlige og i topform der bliver den dyreste udgift, sådan er det med al motorsport.

• #10   22. jan 2007 læs eventuelt min anmeldelse af m18t her

http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=18630

• #11   22. jan 2007 Evt en Gv Mini-r den er meget let at køre med, billig og stumper koster nærmest ingenting... kig evt på rcmodels

• #12   22. jan 2007 nope det er winther nationals usa jeg tænker på. deres svar på vores dasu mesterskab, bortset fra at de har 1/18 offroad med som officel klasse.

Kommentér på:
Hvilken 1:18?

Annonce