Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det kun mig???
  • #1   7. maj 2018 Jeg hopper pænt over dem og finder noget andet at købe. For mig virker det som om at sælger prøver at skjule noget.

• #2   7. maj 2018 nope hvorfor heller ikke hvorfor man laver en annonce man ikke svare på sad en anden dag på dba og kiggede efter en ny 1/1 bil og der fandt jeg en annonce den telefon nr og hvor chat´en var slået fra han må jo ikke være interesseret i at sælge hans bil siden man ikke kan få fat på manden smiley

• #3   7. maj 2018 HEHE det ku have være fint hvis du havde oprettet denne uden mulighed for at kommentere smiley

• #4   7. maj 2018 Er jo bare et tegn på wannabe sælger der ikke reelt ønsker at sælge , ved godt der er nogle konsekvente skambydere herinde , men så er det da lettere at smide dem på filter en at lukke al debat i annoncen for at undgå spam og skambud og derved risikere at holde seriøse købere væk ?
    På den anden side har rcg nogen sinde været seriøst , nej vel så lad os holde amatør stadiet med kommentar frie annoncer smiley
    Nu er jeg jo jyder så vil næsten vædde med at kommentar frie annoncer er en semisvensker opfindelse ovre fra øen ? smiley
    Hyg jer derude og køb kun hvad der ligner en god handel.

• #5   7. maj 2018 Kan godt forstå det kan pisse folk af at man ikke kan andet end at evt sende en besked,når det så er sagt så kan jeg måske godt følge dem som evt,vælger og gøre det sådan,da jeg igennem mine små 4 år inde for rc verden er blevet vækket af at folk enten ringer eller sms'er om natten,for at stille spørgsmål om ditten og datten så tænker jeg bare om disse tosser ikke er opdraget med pli og respekt for andre mennesker smiley

Kommentér på:
Er det kun mig???

Annonce