Kom Frisk Med De Grove Vittigheder. {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger, så lad os få de groveste og værste vittigheder på banen. Intet er for groft, plat, snusset, blodigt, skummelt eller på anden måde for meget.
Ergo ALT er tilladt så længe det er vittigheder og IKKE personlige angreb på andre brugere af galleriet.
Det er ikke mudderkastnings ringen, men det vittige hjørne vi vil være i.
Nå men altså, Kan man ikke tåle grovheder af usmagelig karakter, bør man IKKE læse folks indlæg.
Hvilket vil sige er man sart eller på anden måde ikke i stand til at trække på smilebåndet over grove vittigheder så skynd jer at hoppe tilbage til forsiden.
Jeg kan da lægge ud med en lille sød en.
Peter Madsen førte hans ubåd med hovedet under armen, det var bare ikke hans eget...
Sæt igang.
aug 2012
Følger: 42 Følgere: 335 RC-enheder: 10 Annoncer: 2 Emner: 286 Svar: 802
svar: blandet saft fra rynkeby ?
sep 2008
Følger: 117 Følgere: 181 RC-enheder: 57 Emner: 36 Svar: 514
“Nu kommer storken snart med din lillesøster”
Sønnen svarer: ”Du er da en idiot far, her vrimler byen med dejlige tøser, og så vælger du at knepper du storken
jun 2016
Følger: 245 Følgere: 21 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 481
jun 2016
apr 2016
Følger: 13 Følgere: 19 RC-enheder: 4 Emner: 20 Svar: 793
Pommes Fritzl
apr 2016
De to andre efterlader manden og går efter hjælp, og dagen efter omringes de atter af hovedjægerne der spørger den anden mand: "uggabugga eller dø". Han vælger uggabugga, og processen gentages.
Til sidst er der kun en mand tilbage til at gå efter hjælp. Da han (forudsigeligt nok) omringes af hovedjægerne næste dag, og får samme spørgsmål, svarer han: "slå mig ihjel, jeg orker ikke det andet".
Hvortil hovedjægerne svarer: "uggabugga til han dør"...
sep 2010
Følger: 14 Følgere: 12 RC-enheder: 4 Emner: 1 Svar: 64
jul 2017
Følger: 86 Følgere: 44 Emner: 11 Svar: 551
Men i hvor mange stykker
jul 2017
Kims med havsalt
jul 2017
Men var ikk hans egne
jul 2017
jul 2017
Må man så vedhæfte een fil
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 65
undtaget conni
Hun var pony
apr 2016
Undtagen Povl
Han var skovl
Alle børnene på tur i USA var glade for rejsen
Undtagen Bent
Han var sort - og blev skudt af en betjent
Alle børnene nød at lege dyrlæge
Undtagen Gert
Han var ved at blive kastreret
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 12 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 105
- kædedans på et plejehjem
aug 2014
Ham til hende: jeg er nødt til at indrømme, at jeg har en pik som en baby.
Hende: ej skat, det er altså okay, jeg elsker dig uanset størrelsen.
Ham igen: jeg mener, den er 55cm lang og vejer 3600 gram!
aug 2014
Datteren: Mor, jeg vil skilles!
Moderen: hvorfor dog det?
Datteren: siden jeg er blevet græsk gift er mit røvhul blevet udvidet fra størrelsen på en 25øre til nu at ligne en femmer!
Moderen: vil du virkelig skilles for sølle 4,75?!
aug 2014
Svar: det er ligemeget, lyst kød kan tåle begge dele.
Hvordan får man så bedst en blendet baby op ad blenderskålen?
Svar: med KiMs kartoffelchips
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.157
Nogen der ved hvorfor elefanter er flødefarvet under fødderne?
Fordi de så kan gemme sig på ryggen i en skål vanilje budding.
Kan i så gætte hvorfor elefanter har røde øjne?
Det er fordi de kan gemme sig oppe i kirsebærtræerne.
Hvorfor er der altid fyldt med blod under kirsebærtræerne i Afrika?
Det er når elefanterne hopper ned fra kirsebærtræerne på de små negerbørn.
jun 2016
Den kan hverken flyve
mar 2018
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 6
ingenting hun har allerede fået det af vide 2 gange
mar 2018
de virker bedst med kæde på
mar 2018
100kg og en blomster kjole
jun 2016
Når der er ild i overskægget
dec 2005
To ægtepar i 40'erne var i sommerhus over en forlænget weekend, en aften da de to mænd sad og snakkede for sig selv.
Så Kunne de ikke lade være med, at snakke om de gode gamle dage. Dengang de var single og bare kunne gå i lag, med alle de lækre kvinder som de rendte ind i.
Ak ja de tider var jo længe svundne. Men så kom de på, at de måske kunne lave en gang kone bytteri. Sådan i det skjulte, så de blev enige om, at de hver især ville liste ind til den andens kone, lidt efter lyset var slukket.
Så skulle de lige finde ud af, hvordan de signallerede til hinanden næste morgen, hvordan det var gået i løbet af natten. Snedige som de mente de var, blev de enige om, at var der gevinst. Så skulle man dyppe en finger i smørret, sådan nu var alt aftalt og de sad og var vældig tilfredse med sig selv og deres aftale. Den ene var særligt tilfreds, fordi han vidste hans kone havde det røde, så der var næppe chance for gevinst hos hende den nat.
Nå men natten kom og gik, det blev morgen og de sad og spiste morgenmad.
Da kvinderne var færdig med at spise og havde rejst sig, for at gå en tur til vandet.
Sad de to mænd tilbage og lurrede hinanden lidt an. For hvem skulle ligge ud?
Nåh sagde ham hvis kone havde det røde til den anden, vi må jo til det. Så han dyppede stolt en finger i smørret, med et selvtilfreds smil og lænede sig derpå tilbage i stolen og ventede på hvad den anden ville gøre.
Den anden sad og kiggede lidt, men så rakte han hen over borderet og dyppede først fingeren to gange i jordbær marmeladen og derpå en gang i nutellaen...
Bum!
dec 2005
Nå men til historien:
En aldrene storbonde også kaldet Fatter havde giftet sig med en ung kvinde og var vældig tilfreds for hun var både kærlig og smuk. Hun var glad og tilfreds, alt var fryd og gammen.
Fatter var ofte hjemmefra fordi han handlede kreaturer overalt i Danmark.
Nogen tid gik og en dag da han kom tidligt hjem fra en af hans mange handels ture og kom gående under et åbent vindue til soveværelset på vej ind på gårdspladsen, kunne han høre der forgik noget der oppe.
Der lød grynten og stønnen inde fra værelset. Så han gik op for at undersøge sagen og der lå konen og fodermesteren godt igang med hinanden. fodermesteren røg ud af sengen og forsvandt i en fandens fart ud af værelset. Konen lå tilbage helt desorienteret og så ret brødebetynget ud. Fatter kiggede bare på konen med et lille smil og vendte rundt og gik ned af trappen.
Han gik over til fodermesterboligen, hvor han fandt fodermesteren i fuld sving med at pakke sine sager. Så spurgte han stille og roligt fodermesteren hvad han havde gang i?
Fodermesteren svarede prompte at han hellere måtte rejse efter det han havde gjort. For det var jo ikke så heldigt at han lå i med fatters kone.
Fatter brast i en hjertelig latter og svarede så.
Unge mand jeg er ikke så frisk og rørrig som jeg var engang og min kone er ung og smuk, hun kan lide dem og de hende. Jeg syntes de skal blive, for kan vi to ikke tilfredsstille hende. Ja så må vi jo bare få fat på en tredie mand til at hjælpe os. For tilfredsstillelse, det fortjener hun.
Hun skal ikke mangle noget uanset om det er kærlighed eller hvad hun ellers måtte ønske sig.
Så sådan blev det, fodermesteren blev og alle var glade og tilfredse. Efter storbondens død fik fodermesteren og konen hinanden.
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 200 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 107 Svar: 3.341
ledte efter aske
apr 2016
dec 2005
jun 2016
Undtaget Bob han kiggede op
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 44 RC-enheder: 1 Emner: 20 Svar: 137