1.516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 54 Svar

Hold kæft nogle aber!!! Hold kæft nogle aber!!!

Så har RC Kongen haft ubudne gæster der syntes bedst om den slags selvbetjening som koster "gratis"

https://www.youtube.com/watch?v=g_Ra5Q8XdeU&feature=youtu.be

De skriver dette på deres FB opslag:

Hvor er det bare træls, at folk ikke kan kende forskel på dit og mit smiley Vi har desværre været udsat for tyveri og har igen det hele på overvågning (som også er overgivet til politiet). På under 2 minutter (efter sidste bil ankom) løb de med varer for totalt set kr. 31.570,- og gik specifikt kun efter DJI droner.
Hvor bliver man bare 'gal i skralden' over sådanne nogle FJOLSER.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold kæft nogle aber!!!
  • #1   31. maj 2018 tøvs det ligner perler. Men ved det ikke. Håber de bliver fanget og trukket i bistand og deres BMW. bliver solgt og deres mor bliver sendt i job træning på tulip

• #2   31. maj 2018 Så et der billige Droner i Ghettoen

• #3   31. maj 2018 De flyver pizza ud i fremtiden

• #4   31. maj 2018 En flok af Odenses fineste, de flyver sikkert allerede rundt ude i Hollywood!

• #5   31. maj 2018 Tror ikke engang de tåber kan finde ud af at sætte batteriet i..

Men de fjeldaber burde da være nemme at finde for politiet .

• #6   31. maj 2018 troede fjeldaber var nordmænd. de mangler nok ikke penge. Så de betaler og kommer i åbningstiden. Dem på video ligner Perler. eller kamel klapper. du kan kende dem på lugten og overskæg. De vil ligne deres mor

• #7   31. maj 2018 Hehe ja du har selvfølgelig ret Jens. Men det tror jeg ikke perler ved. eller det ved jeg de ikke gør :-D.

• #8   31. maj 2018 De skal bare klapses af.

• #9   31. maj 2018 Nop. sendes i job træning på tulip. Så er de trætte om aften

• #10   31. maj 2018 før der er nogle som begynder og kalde mig fremmede hader. Så Ja. ud af landet med dem som ikke har dansk pas. Som tror de kan opføre sig som hjemme hos deres mor. Og ikke bidrage til noget positivt. Jeg kører ikke rundt og råber luder og spytter efter folk. når jeg er syd på.

• #12   31. maj 2018 De kan da ikke være svære at finde,
    Den ene i butikken i sorte bukser og wife beater ligner da en gorilla der er sluppet ud af sit bur på hans gang art. så det er da bare at ringe rundt til zoo i området og hører om de har en gorilla der er sluppet ud.
    overraskende lang tid de har uden at blive forstyrret

• #13   31. maj 2018 Man er ikke fremmed fjendsk bare fordi man syntes at folk som ikke har et dansk pas eller som ikke vil indordne sig efter Danske love og regler skal UD eller have hårde straffe hvis de begår kriminalitet.

Hvorfor er det at vi skal indrette VORES land efter deres krav og ønsker?
    Hvis vi tager til hulabula land så har vi fandeme bare at indordne os efter deres love og regler og gør vi noget forkert, ja så vanker der og det er IKKE bare et dask over fingerne, men man får hårde straffe. Der er sku ingen kære mor.

Vil folk udefra bosætte sig i Danmark så må de bare indordne sig og længere er den ikke.
    Så kan folk kalde mig racist eller ej det tager jeg ikke så tungt, jeg har mine meninger og dem er jeg i min fulde ret til at have. Men lur mig om ikke der er andre som føler og tænker som mig hvad angår dette emne.

• #14   31. maj 2018 Danny er helt enig med dig, men uanset baggrund på gerningsmand er det da pisse irriterende at folk ikke kan holde der fingre fra andres ting.
    >:(>:(>:(

• #15   31. maj 2018 Helt enig Peter.

Utroligt folk ikke kan kende forskel på dit og mit.

• #16   1. jun 2018 hmm kan ikke se video

• #17   1. jun 2018 Tror den er blevet fjernet igen..

• #18   1. jun 2018 Okay

• #19   1. jun 2018 De har nok fået at vide de skulle fjerne den af politiet.

• #20   1. jun 2018 Af politiet. Tror squ ikke de gider blande sig i det. de sidder i en kassevogn og skraber penge ind. til julefrokost. eller står ved grænsen og vinker til alle perlerne som har fyldt deres BMW med droner og andet tangel, som skal med syd på til familien ongo bongo

• #21   1. jun 2018 Danny ang din kommentar nr 13:

Nej man er ikke fremmedfjendsk når man bliver vred på folk der stjæler.

Men når man kalder folk der er mørke i huden aber, perler med videre? Så er man en klovn. Fordi dem der opfører sig ordentligt, bliver kaldt det samme af folk der ikke kan kende forskel på tyve og ordentlige mennesker, bare fordi de tilfældigvis har samme hudfarve.

Jeg er pæredansk, og det er mine fætre også. De er så adopteret fra Columbia. Hvor mange gange tror du de er blevet kaldt den slags øgenavne af folk, bare fordi? Og fordi du og mange andre herinde bruger de øgenavne på folk der har fortjent grimme ord, ja så smitter det af på alle de andre.

Så kald tyvene for svin, idioter m.v. men lad da være med det andet. Blandt andet for mine fætres skyld. Som godt kan kende forskel på dit, mit og deres.

• #22   1. jun 2018 Hatten af for Jakob.

Det var godt sagt

Godt gået.

• #23   2. jun 2018 Jakob K

Nu var abe metaforen ikke møntet på forbrydernes hudfarve, men derimod deres opførsel som tyveknægte. Lige som de abe arter bla. makaker som stjæler fra turister og endda markeds boder i visse lande. Blandt andet på Gibraltar og Indien.
    Så går disse mænd også bare ind og stjæler hvad der passer dem.

• #24   2. jun 2018 Danny, det kan godt være du mener det - men den holder ikke. Hvis du har en kæmpetyk ven, der gør noget sejt, siger du heller ikke: "hvor er du fed, mand". Fordi det betyder mere end én ting. Her siger man det ikke, fordi det på fem sekunder får en masse mennesker til at bruge det ord med en HELT anden mening end din. Dvs det kan godt være det var uskyldigt ment, men sådan bliver det ikke opfattet - og så er det ikke uskyldigt. Ikke når det rammer mennesker det ikke bør, på måder det ikke bør. Det er - efter min mening - et ansvar vi alle lever under.

• #25   2. jun 2018 Verden er desværre blevet dum på den måde, der er et mindretal der ødelægger det for resten, og det gør desværre at der af og til bliver sagt ting møntet på mindre grupper som desværre rammer bredt, tro mig jeg bor i Odense og hører det ofte.

• #26   2. jun 2018 en Svensker er fra Sverige en Dansker er fra Danmark. osv. en perker/Perle. er en som ikke bidrage til noget godt osv. Står ikke og råber perker til den som gør noget positivt til at vi alle kan være her.

• #27   2. jun 2018 Det må være folks eget ansvar hvordan de opfatter ting som andre siger og skriver.
    Jeg må indrømme, personligt hverken kan eller vil jeg gå og være sprogets vogter fordi der er nogle som kan opfatte noget jeg skriver forkert.
    Så kan man enten være enig eller uenig om et ords betydning og reference.

Folk er efterhånden blevet så følsomme over for alt idag at man næsten ikke kan ytre sig uden at mindst en føler sig ramt. Det er faktisk ret sørgeligt når man tænker over det.

Alle vil have en undskyldning for et eller andet i disse tider. Det får de så bare ikke af mig.

• #29   2. jun 2018 Tja.

Den såkaldte ytringsfrihed eksistere ikke, Der er ALTID nogen som enten spiller racisme kortet eller et andet sorteper kort fordi de føler sig ramt.

• #30   2. jun 2018 Hold nu op med at være dumme. Man siger ikke nigger, perker m.v. Man siger ikke fede svin til tykke. Man siger ikke klamme so til en kvinde, man ikke kan lide. Det er ret enkelt: ord I ikke vil kalde jeres forældre, hører heller ikke hjemme at kalde andre mennesker.

Danny, næste gang jeg møder mine to fætre så må jeg jo bare være ked af, at der er et dansk mindretal der ødelægger det for dem, ved at udbrede et sprog, der ikke hører hjemme i almindelige respektfulde danskeres mund. For ytringsfrihed, som ALLE andre friheder, kommer med et ansvar. Og hvis man ikke er det ansvar moden, ja så burde der måske ikke findes ytringsfrihed.

• #31   2. jun 2018 Endnu engang

Vel sagt. Jakob

Det glæder mig at der stadig danskere som dig.

Tak for det

• #32   2. jun 2018 Jeg siger ikke nigger, men neger siger jeg nu stadigvæk da det er et ganske fremragende ord som ikke har den negative betydning som mange tildeler det.
    OPRINDELSE via tysk og fransk fra spansk og portugisisk negro 'sort, neger', af det latinske adjektiv niger 'sort'
    Hvis ikke man må kalde en sort for neger ja så må man fandeme heller ikke en Skandinav eller vest europæer for hvid. Men det er jo det vi er. Jeg er 100% blegansigt eller en hvid kartoffel.

Men igen, jeg siger nu engang hvad der passer mig og når det passer mig. Kan folk omkring mig ikke acceptere det så må de jo lade mig være.
    Derfor skal folk heller ikke spørge mig om min ærlige mening hvis ikke de er parart til min ligefremme ærlighed.

Som feks. kan være hvis folk spørger om ikke børn er skønne? Så må jeg jo bare svare kort og kontant.
    Nej, jeg kan ikke li børn og jeg vil have så lidt som muligt med dem at gøre. Jeg kan så absolut ikke finde noget som helst charmerende eller bedårende ved børn stort set uanset deres alder. Jeg skal aldrig selv have nogen, det ville nemlig være meget synd for dem.

Men lad os så bare blive enig om at være uenig. Tættere kommer vi nok ikke på hinandens synspunkter.

• #33   2. jun 2018 så længe de ter sig som de gør. Vil jeg stadig kalde dem perker. Men det må man jo ikke kalde dem. Men de må godt råbe luder efter jeres mor. Så hold nu hånden over dem. Og mene vi er nogle fjolser. Så næste gang der er nogle som bliver filmet, med fingeren i jeres kage dåse. Så husk at tale pænt til dem. Jeg ved hvad jeg vil gøre og sige.

• #34   2. jun 2018 Lige præcis.

• #36   2. jun 2018 Og så har jeg ikke mere at skrive om det. Tror jeg har sagt min mening. Og jeg er ikke enig med alle. Men respekterer deres mening. smiley

• #37   2. jun 2018 Man kan ikke være enig med alle og det er også okay. Hvis alle var enige ville verden enten være røv kedelig eller menneskeheden ville ha været uddød for længst.

• #38   2. jun 2018 Holder jeg da hånden over nogen? Har jeg sagt du ikke må kalde dem grimme ting? NEJ.

Jens din holdning kan sikkert ikke ændres men det er da et tosseargument at sige, at fordi de kalder din mor luder (jeg går ud fra du synes det ikke er ok) så skal du kalde dem perker. Når de stjæler fra Morfars skal du stjæle fra dem. Når de kører for hurtigt skal du gøre det samme. Hvor ender det? Hvis vi opdrager vores børn med sådan en øje-for-øje-mentalitet, kan de ikke gøre andet end at hævne. Og så skal det hævnes. Og så videre.

Danny, det er fint at du synes du har ret til at sige din mening. Hvad du siger i venners selskab og privat rager heller ikke mig. Her starter du med at bruge et ord i en sammenhæng hvor det er svært ikke at tillægge det en meget bestemt mening, i et åbent forum. Uden opfordring. Det er ikke at sige din mening, det er at udbrede den. Og når du gør det rammer du direkte uskyldige. Det er ikke OK.

Hvor mange gange tror du mine fætre (og gudhjælpemig tre kusiner, også med en anden hudfarve, alle adopterede) er blevet kaldt grimme ting på grund af, at de tillod sig at have en anden farve, og opholde sig i DK? Hvor mange gange har du, eller Jens, eller Carsten, brugt det ord? Enten direkte til dem, eller i venners selskab hvor de tilfældigvis kom forbi og overhørte det? Eller på et forum hvor de var så frække at være medlemmer? Men pyt nu med det for det er jo både din ret og din pligt at tale nedsættende om mennesker.

Og det sludder med neger? Ja det var et uskyldigt ord engang. Hagekorset var et uskyldigt tegn før Hitlers tid. Hvide kutter var uskyldige før KKK. Det er så ikke uskyldigt mere. Det kan godt være du mener noget andet, men så er det fordi du er ignorant, og ikke fordi du forholder dig til verden som den er. Ords og tings ophav er 100 % ligegyldig. Det er deres mening nu, der betyder noget.

Og den undskyldning med makak-aber? Den er omtrent så troværdig som den politichef der i sin tid rettede perker til perle, de slettede Tibet-mails, alt hvad Trump siger etc.

• #39   2. jun 2018 Og til alle der klynker over at jeg rammer deres ytringsfrihed: lad nu være med at pive. Jeg brokker mig over, at I gør livet surt for min familie. Fordi I synes jeres meninger er så vigtige, at de pokkermig skal smides i hovedet på alle og enhver, uden omtanke eller respekt. Så tag jer sammen og opfør jer ordentligt. Præcis som I jo forlanger de skal gøre.

• #40   2. jun 2018 Og D 24/12 er der jul i Danmark

• #41   2. jun 2018 Og netop på den årstid har negere svært ved gemme sig i sneen.

• #42   2. jun 2018 Ytringsfrihed er fint, men man behøver ikke altid gøre brug af den, storhed er at have magten til at gøre noget, men ikke gøre brug af det før det er nødvendigt.

• #43   3. jun 2018 Jakob
    Jeg kan sådan set kun sige endnu engang at min reference til aber IKKE var racistisk ment.

Men 100% møntet som reference til makaker, jeg havde skrevet det samme uanset hudfarve, også hvis havde være rødhåret Blege Brian og hans slæng af indavlede rigmands yngel, som er stamgæster nede ved Kurts Pølsevogn.
    Jeg lagde nemlig slet ikke mærke til deres etnicitet da jeg så videoen, at du så vælger at tolke det som racisme det er jo igen dit valg. Der kan jeg hverken gøre fra eller til. Jeg bruger ordet abe i mange sammenhæng. Jeg kan nævne bla. køkkenabe, dytabe, reolabe samt fjeldabe og ellers bare abe(r).

Igen, det eneste jeg kan sige er, at jeg siger hvad der passer mig, når det passer mig. Jeg bruger de ord som nu engang lige falder mig ind på det tidspunkt.
    Så må folk blive forarget og fornærmet som det passer dem, det kan jeg ikke rigtigt tage mig af.

Den verden vi lever i idag, er blevet et underligt sted. Man må gerne have en mening, så længe den tjener eller passer til de tanketomme masser. Men hvis man har en selvstændig tanke som afviger fra normen så ryger folk lyn hurtigt op i det røde felt.
    Det gider jeg så bare ikke tage mig af og kommer næppe nogensinde til det.

• #44   3. jun 2018 Er der iøvrigt nogen som ved hvordan det går med selve tyverisagen? Hver gang man hører om indbrud og tyveri savner jeg efterfølgende opfølgning - man er jo nysgerrig!

• #45   3. jun 2018 Pelle er du i familie med Peter Pedal som i øvrigt også er en abe, he he he lige for at referere til tråden.

• #46   3. jun 2018 Pelle er min fætter fætter. Så ham er god smiley

• #47   3. jun 2018 Jakob vi har skrevet sammen nogle gange jeg har leveret ting til dig osv vi har respekt for hinandens holdninger selvom vi ikke deler dem , hvorfor mener du at du må trække racisme kortet hvis andre ikke må trække ytringsfrihedskortet ?
    Må ytringsfriheden ikke bruges skader det danske værdier i Danmark , racisme er skabt af folk som ikke hører til her i landet enten af adfærd holdninger eller lignende som dem i indslaget , ja det kan ramme bredt men er ikke skabt af danskere men derimod af utilpassede tilrejsende individer som aldrig skulle have haft lov til at opholde sig i live i landet , så at klandre danskere det er malplaceret selvom den letteste vej frem i verden er at klandre værten til de kriminelle gæster istedet for at klandre de kriminelle gæster som er skyld i hele problemet , og der vil altid være uskyldige der bliver ramt bare spørg de danske voldtægtsofre dem som er blevet skudt slået ned berøvet af ikke danskere i Danmark , nå nej det vil de faktaresistente ikke diskutere.
    Du kender mine holdninger jeg dine og jeg har aldrig sagt et ondt ord om dig eller din familie og sålænge i er her for at bidrage som mange andre kommer du heller aldrig nogensinde til det , men du har med garanti læst nogle af mine indlæg herinde om dette emne og du må lære at skelne istedet for at tye til offerkortet for racismekortet er blevet trukket og misbrugt så mange gange teksten er på det er blevet udvasket og værdiløst , ja der er mange der gerne vil hakke på mig for mine holdninger , men ikke desto mindre har Danmark som land flyttet sig længere og længere ud på højrefløjen gennem de sidste 40 år pågrund af indvandringen og dens problemer , og da jeg ikke er alene om at bestemme hvem der skal sidde på magten i det danske demokrati så må det betyde at der er flere og flere som er trætte af den negative del af indvandringen , og den udvikling vil fortsætte indtil der er styr på de problemer som indvandring har medført , især sålænge nogle bliver ved med at trække offer/racismekortet for at feje problemerne ind under tæppet istedet for at konfrontere dem og gøre noget ved dem , og det længere et problem forsøges at ties ihjel det større bliver den indtil den ender i en eksplosion på et eller andet plan.
    Nå det var ikke ment som et personligt angreb og er du i tvivl om det så spørg Lars om tonen når du er blevet nævnt , for jeg mente det jeg skrev om dig længere oppe, fortsat god dag aften nat for jeg vil i seng.

• #48   4. jun 2018 Hov, nu dukkede dronerne op ....

profilbillede
  • #49   5. jun 2018 Vi er simpelthen for dårlige til at stå sammen i DK, jeg forstår godt Jacobs bekymring, jeg bor i Odense og oplever tit hvordan både ytringsfrihed men også racismekortet bliver misbrugt.
    Det det virkelig handler om er en persons væremåde og handlinger, det er det der gør mennesket, ikke tro ikke farve eller noget andet, men ganske simpel gensidig respekt.
    Det er så ærgeligt et mindretal har ødelagt dette for os alle.
    Hvis vi alle danskere som udlændinge der gerne vil være her under ordnede forhold stod sammen, og lærte at respektere hinandens forskelligheder var problemet løst.
    Jeg persoligt er ligeglad men tro og farve, kan vi grine og have det sjovt og hjælpe hinanden er man velkommen i mit hjem.

Synes her er gode folk herinde, og diskutioner holdes pænt. Og det gør det til god læsning.

Så habibi's og meddanskere god dag til alle

• #50   5. jun 2018 Det er 100 % godt skrevet

• #51   5. jun 2018 #49
    Vi er delvist enige , men når du nævner tro så er islam den største morderriske gruppering siden nazisterne + de mange andre uhyggelige ting som den ideologi har på samvittigheden som er meget lig nazisme , derfor kan de ikke sidestilles med almindelige indvandrere , nej ikke alle muslimer er terrorister , men de er stadig med i den samme (forening) og derved stiltiende accepterer de også de handlinger begået i islams navn , var de normalt fungerende og delvist menneskelige ville de sku da skynde sig ud af det , altså hvis jeg spillede fodbold og fandt ud af halvdelen af klubben løb rundt og dræbte mennesker voldtog alt der ikke gik tildækket i skraldesække fra top til tå og prøvede på at køre alle andre ned eller sprænge dem iluften eller skæret hovedet af folk ville jeg sku da skynde mig og forlade klubben inden jeg og mit navn blev sat i forbindelse med det , men det er måske forskellen på mennesker som mig og muslimer ?
    Nationalister som mig har ofte fået at vide vi ikke må skære alle indvandrere over en kam , jeg gør det ikke arbejder sammen med dem hver dag har gjort det i årevis og får faktisk flere gaver af dem en af danskere pågrund af min lige værdige behandling af dem , men din slags skal også lære i ikke kan skære alle indvandrere over en kam og lære at skille de dårlige fra , for det er den manglende evne der idag er skyld i den generelt hårde tone i debatten + de mange mord overfald voldtægter pædofili sager osv som er fulgt i kølvandet på indvandringen , men igen jeg behøver ikke tale min sag for er du bekendt med de politiske tilstande i Danmark så har højrefløjen som næsten intet havde og sige for 4 årtier siden idag haft magten i en del år pågrund af indvandringen ,højrefløjens magt vil stige i samme tempo som indvandringen de næste mange år , så hvis dit inderligste ønske er at sige sieg heil så fortsæt endelig med at lade alle strømme ind i landet til vi ender som tyskland hvor nazismen har oplevet den største opblomstring under fru nazist Angela merkel eller som i sverige hvor flere byer har registreret en årlig medlems tilgang på 200-300% til nazistiske foreninger , i min verden er nazisme lige så uønsket som islam da de repræsenterer mange af de samme uhyggelige gerninger begået mod menneskeheden , så nej hverken din eller min slags må skære alle over en kam , min slags bruger indtil videre hårde ord i debatten som vi må høre for , din slags har blod på hænderne fra jeres indvandrings mord voldtægter skyderier overfald hjemmerøverier osv på samvittigheden , så hvem er værst af os 2 ? Os med de hårde ord eller jer med mord voldtægter overfald skyderier hjemmerøverier pædofili sager + så meget andet på samvittigheden ?
    Så du kan heller ikke skære alle danskere over en kam , for det er ikke os alle der accepterer mord voldtægter skyderier i gaderne hjemmerøverier overfald kidnapning osv som din slags gør , for havde du sat dig ind i hvad du kæmper for har du også vidst hvad der fulgte i kølvandet af dine handlinger som er den suppedas Danmark idag befinder sig i , og hvis du tror det bliver bedre så bliver du skuffet , for selv om al indvandring til landet stoppede øjeblikkeligt her og nu så vil højrefløjen stadig opleve medlemstilgang mindst et årti ud i fremtiden eller sålænge som den procentvise befolkningstilvækst falder ud til indvandrernes fordel , så det kan godt være du synes tonen i debatten er hård idag , men bare vent og se hvad der vil ske de næste årtier ,
    Kan du huske hvad du i sin tid lærte i dansk når du skrev stil ?
    Vi har krydset the point of no return den endegyldige rute mod afslutningen hvor kun skribenten kan afgøre hvad det skal ende med , jeg har min version og du har din drøm , men igen hvis har kendskab til de sidste årtier politiske udvikling i landet + viden om hvad der er skyld i den har du også indset din drøm ikke kan realiseres selvom du er normalt er så heldig at du får 7 rigtige i lotto i hver uge.
    Nu har jeg ikke talt nedsættende om nogen kaldt nogen øgenavne så fortsæt gerne i samme voksne ånd , for jeg kan godt til tider gå med ned på de landsskadeliges gennemsnitlige debat niveau , men det er ikke alle på forummet der har gavn af at lære hvor farverigt det danske sprog kan være.

• #52   5. jun 2018 For fanden Henrik ha ha ha ved slet ikke hvor jeg skal starte, du har ret jeg så gerne alle kunne enes, men er også klar over dette er ønsketænkning og utopi, skærer absolut ikke alle over en kam, der har du nok fået et forkert billede af mig. Folk er jo forskellige og der er tilsyneladende stor forskel på hvordan tro fortolkes og forståes. Og lige der er et stort problem.
    At du kalder mig "din slags" og giver udtryk for jeg synes hjemmerøverier, voldtægt og mord herhjemme er min holdnings skyld og synes dette er ok har jeg det sku stramt med og synes jeg ikke er fair, jeg har absolut ingen respekt for sådan en opførsel, uanset hvem man er, eller hvor man er fra.
    Jeg dømmer mennesker ud fra deres handlinger og væremåde, samt respekten for deres medmennesker.
    Men du får det til at lyde som jeg synes islam er guds gave til mennesket, og der er jeg sku langt fra, og nazisme er sku godt nok heller ikke mig. He he he.

• #53   5. jun 2018 .

profilbillede
  • #54   5. jun 2018 Du skrev bare det ikke handlede om tro eller farve , den med solbrændtheden deler vi den er sku lidt ligegyldig , men mange af dem som normalt forsvarer andres ret til at leve som de vil overalt glemmer bare lige alt det lort som de har kæmpet og stadig kæmper for har skadet mange mennesker langt hårdere en noget ord nogensinde vil kunne komme til , og sjovt nok frasiger de sig samtidigt alt ansvar for de handlinger og gerninger som det har medført og prøver på at give deres modstandere skylden for de skader som deres i dette tilfælde indvandring har medført.
    Men måske mangler jeg bare mere forståelse og accept af hvad disse infantile hjerner prøver at opnå og burde måske selv begynde og lave lort i den for andre så jeg ender med at blive som dem jeg nu sidder og spilder tid på at argumentere imod ?

Flemming det var ikke et personligt angreb på dig , men emnet har stor betydning for mange og jeg er vant til at blive beskyldt for alt muligt i disse debatter og derfor er jeg ofte på barrikaderne , men tak fordi du fortsatte i den sobre tone.

• #55   6. jun 2018 Forstår godt hvad du mener og selvfølgelig holder jeg den sobre tone, du skriver jo ikke noget der giver mig anledning til andet, jeg tror også du forstår hvad min hensigt var. Tro giver ingen mand ret til leve som det passer en hvis det skal være på bekostning af andre. Der findes og muslimer som ikke har onde hensigter, og en del af dem.
    Der er stor forskel på hvordan tro fortolkes, dette gælder alle trosretninger. For fanden kristendommen slagtede i fortiden et hav af mennesker fordi de troede på noget andet end dem, og forsøgte at påtvinge anden tro.
    Jeg selv er ikke fandens troende, og det som jeg nok burde have skrevet, var tro ikke har betydning for mig, hvis denne gør en til et godt menneske, som sagt dømmer jeg ud fra personlighed og væremåde.

Jeg tror nu også vi kunne have en god diskution over en kop kaffe eller en kold øl i varmen Henrik, jeg kan sagtens respektere andres holdninger. Og kan skam følge dine bekymringer, og deler dem til dels også.

Du skal aldrig høre noget for at være et ærligt menneske her, det kommer man længst med

• #56   6. jun 2018 Og så lige en sidste tommel op for korrekt og konstruktiv brug af ytringsfrihed, mange bruger det kort til ligegyldig børnehave mudderkast, hvor ligegyldige og spydige ord tages i brug med undskyldig omkring det er deres ret for i sidste ende ikke at opnå det de ville.

• #57   6. jun 2018 Ligesom racismekortet ofte trækkes for at dække over uhyrligheder eller i forsøg på at feje dem ind under tæppet i håb om ens modstandere ikke opdager vilke vederstyggeligheder man har bidraget med til fællesskabet ?

Kommentér på:
Hold kæft nogle aber!!!

Annonce