{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærbar pc...
  • #1   26. feb 2007 kommer an på til hvilket formål?

• #2   26. feb 2007 Ville hellere sammensætte en selv på ww.zepto.dk

Ting som computere er typisk dyrer i butiker som Fona, Merlin osv.

Prøv at søg på EDBpriser.dk eller prøv at oprette et emne på www.hol.dk

• #3   26. feb 2007 Jeg kan også anbefale en Dell bærbar .. De er yderst stabile, og de er virkelig kvalitet ...

Jeg stod også selv og vaklede mellem Zepto og Dell, og jeg er glad for mit valg indtil videre ..

Dog koster Dell en smule mere ..

• #4   26. feb 2007 har lige købt den. Den er herre god!

• #5   26. feb 2007 Ville så ikke vælge en Dell..

En af mine venner købte/fik top modellen, en XPS til 22000!

Det er en stor klods, hans bror har også en knapperne falder af..

Del er dyrer og efter min mening vildt grimme.

Dell er for Hr. og Fru. Danmark, køb Zepto, Acer, Asus eller HP!

• #6   26. feb 2007 Hold dig fra Zepto, magen til skodcomputere skal man lede længe efter. Tillige er det utrolig dårlig service når den går i stykker og man sender den ind. Min kammerat fik første gang sin sendt tilbage adskildt. Så sendte han den ind igen, de "reparerede" den og sendte den tilbage. 1 måned efter gik den så i stykker igen. Og nej, jeg baserer ikke min viden på denne ene hændelse, på min skole har stort set alle bærbare computere i klasserne, og flere har problemer med Zepto. Det er generelt dårlig kvalitet, de knager når man løfter på dem og kommer hurtigt til at se og virke slidte.

Generelt bør du også holde dig fra no-name bærbare, dem har vi også kun dårlige erfaringer med, bl.a. fra min egen. Packard Bell har vi også haft en dårlig oplevelse med.

Jeg vil yderst anbefale dig at bruge de penge ekstra og så købe en HP. De er lidt dyrere, og man får ikke helt lige så meget hardware, men forskellen er minimal. Kvaliteten er i top, kun ved ekstrem hård belastning bliver de varme. Computeren er solidt bygget og virker gennemført, gennemtænkt og holdbar. Da det jo er en HP, får du også en ordentlig service med i købet.

• #7   26. feb 2007 Jeg har haft problemer med min Dell Inspiron 9400 , mange enda

• #8   26. feb 2007 Har selv en Vega+ ... Den virker sgu ! : ) Der ikke så meget pis der : )

• #9   26. feb 2007 Jeg har hørt at asus skulle være god

• #10   26. feb 2007 Syntes den ser fornuftig ud, den har et go 7400 med turbocache meget meget dårligt, men hvis du ikke skal spille så meget med den tror jeg da den er fin nok, men ville meget hellere købe den her:

(link fjernet)

den er billigere, og har fine specs.

//S'ren

• #11   26. feb 2007 Jeg vil foreslå dig en Zepto 2425W.. Har ikke selv en, men jeg har kun hørt godt om den bærbar, så jeg kan ikke forstå >>Mr. Vectra<< - Haderslev .. Men jeg ville umiddelbart selv holde mig fra Dell, Hp osv..

• #12   26. feb 2007 hey!

holder med kasper A. dell er nogle store koldser vil selv anbefalde et mindre kendt mærke som både ligger i toppen af udseende og kræfter!
    www.abook.dk
    kanon bærbare! ! !

Alex

• #13   26. feb 2007 de der znote man selv kan lave ser ok ud...også til den pris...

• #14   26. feb 2007 Mr. M --> Hvad er det der er så svært at forstå ved det jeg skrev?

Sørg også for at vælge en computer med Intel Core 2 Duo processor i. Alt andet og du er bagud fra starten. Mit valg ville være og lægge 3000 mere og så købe denne: (link fjernet)
    Du får godt nok ikke helt den samme hardware, men kvaliteten er bestemt prisen værd når man taler bærbar computer.

• #15   26. feb 2007 Vi har 3 dell bærbare, og en stationær .. Jeg har aldrig nogensinde haft et eneste problem med nogen af dem ..

De bliver brugt 6 timer på et døgn hver eneste dag, og de kører bare !

• #16   26. feb 2007 #Mr. Vectra

Hvis den skal bruges til lidt spil, ville jeg helt klart finde en anden!

#Ass-ger

Jeg har en Acer Ferrari 4000 som jeg laver skole arbejde, arbejde og spiller på, den kører ca. 14-16 timer dagligt.

• #17   26. feb 2007 Jah smiley

Siger bare at selvom de kører længe, så holder de max ....

Det er jo også forskellige oplevelser vi har med vores bærbare, det jo klart nok ..
    Men mine Deller holder ! smiley

• #18   26. feb 2007 Det rigtigt, de fleste dell maskiner er ret pålidelige, men syntes ikke man får nok for pengene, hverken af design eller hardware smiley

• #19   26. feb 2007 Kasper A --> Hvis man vil have en computer at spille på, så bør man købe en stationær. En kraftig bærbar udvikler så meget varme, det ikke er forsvarligt at spille krævende spil i længere tid. Gør man det alligevel, spiller byggekvalitet da bestemt en MEGET vigtig rolle. Jeg taler skam af bitter erfaring. Jeg køber aldrig en no-name computer eller et mærke kendt for knapt så god kvalitet igen. Når det handler om bærbare hænger pris og kvalitet uløseligt sammen.
    Skal man have en bærbar der skal kunne spilles på, så må man op med den store pung, hvis man da ikke vil en tur til posthuset/forretningen 2 måneder efter man har købt den. For derefter at vente på en reperation, der for mange af dem der har købt en no-name, ender med selv at betale.

Acer er en fin computer, pålidelig og for de fleste modellers vedkommende er de også robuste nok. Men de er lige så dyre som en tilsvarende HP, som jeg personligt finder pænere samt højere følelse af kvalitet.

• #20   26. feb 2007 #Mr. Vectra

Jeg klare mig fint i både World of warcraft, Battlefield 2 og CS:S på min bærbar, jeg har den med frem og tilbage hele tiden og gidder ikke en klodset stationær..

Hvis man vil spille på en bærbar på man gå på kompromi, god køling eller bedre hardware.

• #21   26. feb 2007 hvad med en Macbook ? de sku fede tror jeg skal have en.
    Skal nemlig have ny her når jeg skal på Gymnasium

• #22   26. feb 2007 Men er din ikke også en Acer? Som jeg også skrev er en Acer en computer der kan tåle "nogle bank". Desværre er Acer i samme prisgruppe som en HP, og der forskel i kvaliteten på de to mærker - til HPs fordel.

Det siger sig selv man ikke kan pakke alverdens højtydende hardware der også producerer varme, ind i en lille kasse, uden det opfører sig anderledes end hvis det havde været en stor kasse det befandt sig i. Der ophober sig støv der forringer køling, samt kan give kortslutninger. Men det ved du jo sikkert godt.

Nu har jeg i hvert fald givet min mening og sagt mine erfaringer, kvalitet fremfor hardware, HP fremfor alt når det gælder bærbare;)

Kommentér på:
Bærbar pc...

Annonce