{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

hader rc butikker som snyder {{forumTopicSubject}}

der var en mand der kaldte mig i går da jeg kørte med monster trucken, men han sagde vi har en bil som vi ska ha instillet, okey sagde jeg og gik ind til dem, jeg tog bilens gløderør ud og den var brændt af (billig lort) bilen var en cen fun factor, men da jeg så elektronikken og glødestarteren blev jeg pisse sur, det var det dårligste kvalitet jeg har set i mit liv, Manden havde gidet 4000kr for bilen, sån noget lort syntes jeg man ska sku da få det man betaler for, giv mig jeres mening.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hader rc butikker som snyder
  • #1   10. mar 2007 Tjaa..

Derfor er det også tit en god ide at få en med som har forstand på det, når der skal handles for større beløb.

Det er da rigtigt at han måske har givet rigeligt i forhold til hvad han har fået, men han er jo ikke blevet tvunget til at købe det, og han har jo haft mulighed for at se det, og røre inden købet!

Så man kan vel ikke sige han direkte har snydt, han har bare taget lidt ekstra, for noget der måske ikke skulle have kostet så meget, men ikke snydt, det mener jeg ikke!

Det er jo op til den enkelte forhandler at bestemme hvad han vil tage for sine produkter, hvis man kan finde det billigere andre steder kan man jo købe det der. Derfor er det jo også en god ide at undersøge markedet først for det man vil købe.
    ( og med internettet har det jo aldrig været nemmere! )

Så jeg mener ikke man kan sige butikken har snydt, og hvis ellers bilen virker er der vel ikke noget at klage over, selvom han måske ikke har fået grej der er en vm kører værdigt, til hobby brug kan det jo være fint.

• #2   10. mar 2007 Fordi gløderøret er brændt af betyder jo ikke det er noget billigt lort vel!

Typisk nybegynder fejl er at holde glødestarteren på længe selvom motoren ikke starter. det må man ikke så brænder man gløderøret...

Men at det er noget billigt skrammel man får med at startgrej til de fleste RTR biler kan vi hurtigt blive enige om..

• #3   10. mar 2007 hmm hehe oki så, men sys stadig det noget mega billigt elektronik han har fået. no name sender og modtager smiley

• #4   10. mar 2007 hmmm ja vil give mehmet G ret, man kan fandme ikke være bekendt at snyde en nybegynder og sælge ham det billigste crap ever for 4000 kr !!!!! det er fandme for galt.

det ham sælgeren har gjort synes jeg svarer til at sparke til en der allerede ligger ned. køberen har jo ingen chance for at vida at futaba er et fint sender mærke..... f.eks.

mvh jacob

• #5   10. mar 2007 Jacob:

Nej det er korrekt, det har han ingen anelse om at det er.

MEN hvis ellers grejet virker, jamen er det så ikke fint? Kan da godt være man ikke har fået det bedste, men hvis bilen kan kører og det virker, jamen så kan man vel ikke klage? Ham der har købt den, han har vel en forventing om, at han kan kører med sin bil til 4000 kr. Og når han så kommer hjem, så KAN HANkøre med sin bil! Altså har han vel fået det han skulle have.. Hvis ikke sælger har sagt at dette er top profesionelt grej, så mener jeg skal ikke han har snydt nogen!

• #6   10. mar 2007 chris O
    manden siger den begynder selv at dreje efter 5m smiley ska tjekke bilen igen på fredag, glæder mig ehhe.

• #7   10. mar 2007 Jamen hvis der er noget galt med den er det jo noget andet, men det meldte historien jo ingen ting om(-:

Hvis der er det må han jo bytte den, eller noget af det så det kommer til at virke.

For hvis ellers den virker, så mener jeg ikke han er blevet snydt selvom det måske er discount udgaven han har fået, han har trods alt selv sagt ja til den, han er jo ikke blevet tvunget(-:

Men i må jo se om ikke i får den til at virke så..

• #8   10. mar 2007 Chris O som Mehmet siger, desuden har jeg også fundet ud af at de fleste billige mærker rc (som jeg har prøvet) de aldrig er til at stole på... men ja ellers hvis det virker så er det jo fedt nok.

mvh jacob

• #9   10. mar 2007 Jeg kan lide den forhandler. Det er da gutten der har hevet 4000kr op af lommen, der er den dumme. Han kan jo bare undersøge lidt på nettet hvad man kan få for de 40000kr først.

Sådan går det jo når man forhaster sig om et køb af noget man intet ved om

• #10   10. mar 2007 Jacob rc-drift.lir.dk .
    tror vis jeg ka få en opel corsa for 40000kr smiley

• #11   10. mar 2007 hov, det var et "0" for meget... men i ved hvad jeg mener smiley

Og hvem gider have en corsa?

• #12   10. mar 2007 hvem gider at have en opel =)

• #13   10. mar 2007 alt elektronik i RTR biler er noget lort, sådan er det og sådan vil det altid være.
    Producenten, finder bare det billigste lort og stopper i deres biler.

• #14   10. mar 2007 Jacob rc-drift.lir.dk .
    corsa kan man tune så den ka overhale en dogde ram !!

Kommentér på:
hader rc butikker som snyder

Annonce