587 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "nitro bil hvilken"
hvilken nitro bil
hej jeg er på udkig efter en nitro buggy, til ik alt for mange penge. jeg har set på en KYOSHO DBX G3 BUGGY RTR. og en NRB-3 RTR Nitro Buggy, men jeg er helt på bar bund om hvilken af disse det ska v...
hej jeg er på udkig efter en nitro buggy, til ik alt for mange penge. jeg har set på en KYOSHO DBX G3 BUGGY RTR. og en NRB-3 RTR Nitro Buggy, men jeg er helt på bar bund om hvilken af disse det ska v...
Skrevet af: Rasmus H - 31. jul 2008
Hvilken nitro bil?
Hej alle sammen. Jeg går og skal til at købe mig en nitro bil, men er i tvivl om hvilken en jeg skal vælge. Kom med jeres mening, hvorfor og hvorfor ikke... Jeg tænker på: Rex-x med GO 25 Traxxas...
Hej alle sammen. Jeg går og skal til at købe mig en nitro bil, men er i tvivl om hvilken en jeg skal vælge. Kom med jeres mening, hvorfor og hvorfor ikke... Jeg tænker på: Rex-x med GO 25 Traxxas...
Skrevet af: Tommy C - 25. jul 2008
hvilken nitro bil..?
har tænk på at købe en Traxxas T-MAXX 2.5R RTR.. eller en Ho-Bao MT Sport 28 RTR.. eller en Carson Montana 1:8th RTR Truggy.. hvad syntes i. Prisen er den samme..
har tænk på at købe en Traxxas T-MAXX 2.5R RTR.. eller en Ho-Bao MT Sport 28 RTR.. eller en Carson Montana 1:8th RTR Truggy.. hvad syntes i. Prisen er den samme..
Skrevet af: Mathias (Slagelse) - 11. apr 2007
Spar penge på din forsikring
jan 2006
Følger: 39 Følgere: 36 RC-enheder: 4 Emner: 61 Svar: 565
okt 2006
Følger: 35 Følgere: 34 RC-enheder: 3 Emner: 28 Svar: 281
okt 2006
Følger: 35 Følgere: 34 RC-enheder: 3 Emner: 28 Svar: 281
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 23 RC-enheder: 5 Emner: 38 Svar: 420
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 35 RC-enheder: 11 Emner: 102 Svar: 347
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 7 Emner: 45 Svar: 443
Så ta' og køb noget ordentligt fra starten, og gå ind i en hobbybutik og find ud af hvad der er dig se på lidt forskelligt, jeg hælder dog mest til buggy. men det er jo op til en selv.
men jeg tror jeg vil sætte 4000 guld af og så købe neget ordentligt
//Søren
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 7 Emner: 45 Svar: 443
Så køb en rex-x til 3000 og så køb nogle ekstra hjul/dæk og lidt andet tilbehør, for hvis du skal have glødestarter, dæk, fælge OSV. til en bazooka pro løber du langt over 4000 (og jeg ved godt at den ser mega fed ud med alle de alu dele, men jeg har også hørt om at de ikke passede ordentligt sammen og at bilen falder fra hinanden og sidst at en flere gange har måttet rette sin bundplade op selv efter bare at have kørt lidt hård offroad....
. Og så vidt jeg husker er der heller ikke ordentlige servoer til en bazooka, hvor der følger en rimlig god high-tourque (eller hvordan det nu staves) med.....
//Søren
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 19 RC-enheder: 4 Emner: 44 Svar: 472
nitro bil hvilken