5.971 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

DAO hvad fanden tænker de på DAO hvad fanden tænker de på

Ja hejsa rcg skal lige af med lidt galde for hold nu kæft jeg er ved at være godt og grundig træt af dao havde købt noget af en herinde som har sendt pakken med dao og for så besked idag at de har været forbi med den og så har de røvhuller fandme sat pakken ude foran min dør nu er det anden gang de gør det ( skal lige siges at jeg bor i en blok med 8 lejemål i ) så de har bare smidt 2 pakker ved mig til en samlet værdi på næsten 4000kr det satme for dårlig så det var sku godt at bettebror havde vinterferie så han kunne hente dem

så mit spørgsmål er må de godt bare stille pakkerne uden for døren uden at jeg har sagt god for det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DAO hvad fanden tænker de på
  • #1   13. feb 2019 Det tror jeg ikk, men vist noget med din dør og opgangsdør. Prøvede med 1 stk xmaxx og gls. Der var så " kun" 4 lejemål.

• #2   13. feb 2019 Her er det små ting jeg har fået sendt med dem så det putter de i en lukket pose som de så hænger på håndtaget... og det gør de jo så før vi står op så den ryger jo så på jorden når man åbner døren smiley

• #3   13. feb 2019 Det står jo i deres regler at de gør det så det kan jeg ikke se der er noget galt i smiley

• #4   13. feb 2019 Hvis DAO ikke kan få fat i mig plejer de bare at aflevere pakkerne på nærmeste afhentningssted. Har indtil videre kun haft positive oplevelser med DAO (7-9-13, knock on wood).

Har du prøvet at kontakte dem og høre nærmere?

• #5   13. feb 2019 Tænker hvem der dækker evt tab. Bruger 99,9 % gls

• #6   13. feb 2019 Sender og modtager altid DAO pakker uden omdeling. Så jeg har ikke haft problemer med dem.

• #7   13. feb 2019 Man skal ihvertfald ikke vælge omdeling hvis man bor i et område med stor risiko for at forsendelsen bliver stjålet. for man giver dem faktisk lov til at de må stille din forsendelse. De aflevere om natten ikke om dagen.

Dette er hvad der står på DAO's hjemmeside.
    Vi leverer 365 dage om året – vores speciale er at levere det, du forventer. Når du vælger at få din vare leveret med DAO Hjemmelevering, distribuerer vi pakken om natten og den bliver leveret allerede samme morgen. Bemærk at hvis afsenderen indleverer pakken i en DAO Pakkeshop er leveringstiden 2-4 dage. Vi hænger pakken direkte på din hoveddør eller i din postkasse – lettere bliver det ikke
    http://www.dao.as/

Jeg vælger altid at få leveret mine forsendelser til min nærmeste pakkeshop. Så er man da nogenlunde sikker på at man får sin forsendelse.

• #8   13. feb 2019 danny ok men det med de levere om natten passer ikke for tog på arbejde kl 06.00 og der var den ikke kommet og modtog en sms kl 07.30 at nu var den leveret

• #9   13. feb 2019 Jeg henter også altid mine pakker. Det passer mig bedre.

Men tænker at ikke er sikkert bare at efterlade dem på måtten.

Min kammerat har en direkte aftale med gls om at de godt må stille pakkerne på måtten han har fået et klistermærke der fortæller chaufføren at det er i orden. Han bor også på landet.

• #10   13. feb 2019 Hej
    Jeg bestiller altid pakker uden omdeling
    så bilver pakken altid afleveret i en pakkeshop
    har et klistermærke så Post Nord må aflevere pakken et given sted men bruger det kun i nød

Vh Bjarne:-)

• #11   13. feb 2019 Bjarne l. Kommer post nord hos dig. Smiler.

• #12   13. feb 2019 Hej Lars C
    har fået mange pakker sendt med Post Nord
    igen problemer der
    har hørt meget lort om Post Nord tror det er geografisk bestemt har aldrig oplevet problemer??????

Vh Bjarne

• #13   13. feb 2019 Ok. Jeg får post 1 gang om ugen, men deres pakke boxe virker ret godt

• #14   13. feb 2019 Jeg bor ude på landet i det mørke Jylland så ingen pakkeboxe her
    har 2 pakke shops en 3 km øst og en 3 km vest fra hvor Jeg bor
    så no problems:-)

Vh Bjarne

• #15   13. feb 2019 Ok. Jeg får post 1 gang om ugen, men deres pakke boxe virker ret godt

• #16   13. feb 2019 Brian

Jeg kan jo kun videregive den info der findes på DAO's hjemmeside omkring levering. Om det så passer for alle deres distributions steder, det skal jeg jo ikke kunne sige.

Men der hvor jeg bor bliver forsendelser sendt gennem DAO med omdeling leveret om natten.

Hvad angår Pestnord, GLS og andre kurerfirmaer så må ingen af dem stille forsendelser uden for folks døre med mindre de har modtagers samtykke.
    Desværre så har folk også oplevet at feks. GLS har stillet deres pakker fordi der sidder en modtager flex mærkat på postkassen. Denne mærkat er jo kun et gyldigt samtykke mellem pestnord og modtager, den giver ikke andre firmaer lov til at de må stille forsendelser. Så hvis de gør det uden folks samtykke så er det bare at rette henvendelse til dem og forklare dem hvordan landet ligger.

Jeg har selv mistet en pakke som GLS valgte at stille uden foran min dør, UDEN at jeg havde givet tilladelse til det, så det blev en træls sag for chaufføren da det var en halv dyr vare.

• #18   13. feb 2019 Mit største problem med DAO er, at jeg ofte skal køre land og rige rundt, fordi pakkerne ender de mærkeligste steder smiley

• #20   14. feb 2019 Når man modtager noget fra DAO sendt uden omdeling så er det måske billigt, men min erfaring siger mig også det tager en 4-5 dage inden jeg har stumpen i hånden, her klarer GLS det som regel på en enkelt dag.
    Har også haft ting som blot "hang på mit" håndtag, det er lidt skræmmende i sig selv og et rent held det ikke er stjålet.
    Vil ikke selv bruge dem da jeg ganske enkelt ikke helt er tryg ved det.

• #21   14. feb 2019 100% enig Jan, jeg bruger heller ikke DAO hvis jeg på nogen måde kan vælge en anden fragtfører.

• #22   14. feb 2019 Tror desværre de færreste faktisk læser betingelserne, de er også skrevet meget "blødt".
    Men det bliver senders ansvar hvis pakken bliver stjålet, for den er afleveret når den hænges på døren. Ja eller det kan da blive noget gevaldigt ævlebævle hvis en privat har sendt noget som køber påstår der ikke er modtaget. Her vil DAO bare sige bare ærgerligt Sonnyboy vores bud har leveret pakken i henhold til aftalen.
    DAO's ide er god hvis blot alle mennesker var ærlige.

• #23   14. feb 2019 Da jeg arbejde som chauffør for en vognmand, måtte vi KUN stille pakken hvis det stod på fragtbrevet/følgeseddelen eller var det med retur. Mange stiller pakken i håb om at kunden ik gør indsigelser over det, for så slipper chaufføren for parpiearbejdet når han kommer til depotet med returleveringer.
    Men ring til DAO kundeservice og hør om de må, for er desværre en dårlig vane jeg har set hos chauffører og IKKE kun DAO.
    Personligt er jeg også tilhænger, af og hente mine vare i en pakkeshop.

• #24   14. feb 2019 Fra DAO's sides FAQ, så enten aftales ansvaret, ellers påhviler ansvaret jo den stakkel der sender en dyr vare ...og en tyveknægt er på spil er ikke en ualmindelighed i dagens DK.

profilbillede
  • #25   15. feb 2019 DAO har jeg kun elendige oplevelser med. Den ene gang, hvor de rent faktisk leverede på min adresse var pakken splittet fuldstændig ad, det var den pakke de afleverede i pakkeshop også. Jeg har i midlertid også fået afleveret en pakke på en anden vej 3 km fra mig, samt en i naboens postkasse, og en på min anden nabos skraldespand. Så jeg tror ikke de går skide højt op i at levere en god service i vores område.

• #26   15. feb 2019 Har aldrig haft problemer med dao , men vælger næsten konsekvent uden omdeling når jeg køber ting så de ligger sikkert ved pakkeshop og det er ikke kun dao , og er alligevel aldrig hjemme når de kommer så kan jeg lige så godt spare de basseører nu jeg er en nærig jyde smiley

Kommentér på:
DAO hvad fanden tænker de på

Annonce