674 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

så let kan din bruger blive slettet! så let kan din bruger blive slettet!

har haft en bruger på scootergalleri i 1½år og har hjulpet en masser folk der inde. Men en dag kunne jeg ikke logge ind. Jeg havde fået en mail fra deres admin og fik afvide den var slettet pga. min opførsel. Jeg skrev selvfølgelig tilbage at jeg ikke forstod hvad han mente med dårlig opførsel. Fik så afvide jeg havde fået 11 udstemmer:
1.
2. Hænger folk ud
3. spamer andre
4. klovn
5. nu har folk hvist os set din crosser så fuck da af
6. Udstemt uden grund
7. Stjæler mine billeder af scootere og bruge dem i markede
8. fordi han lugter og er tyk og danser som en mongol, og hans mor er dårlig i sengen
9. han skriver sødt i rigtig mange indlæg uden grund, og jeg er ved at være rimelig træt af at se på det
10. Skriver lort i forumet
11. hmmmm... måske lidt hehe smiley

der er måske 3 af de udstemmer der har noget i sig vil jeg godt indrømme men så er der 8 der er langt ude. Synes godt nok det er langt ud at man kan blive slettet som bruger selv om man har fået 8 udstemmer der ikke har noget i sig nogen af dem er for latterlige. Har selvfølgelig klaget til dem, men nu gider de pludselig ikke svare mere. Synes det er for dårligt at når man betaler penge for at blive medlemmer på deres hjemmesider kan man blive stemt ud uden de enda har læst udstemmerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så let kan din bruger blive slettet!
Kommentér på:
så let kan din bruger blive slettet!

Annonce