3.153 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Morfars ny butik i odense. Morfars ny butik i odense.

Morfars.dk åbner butik i Odense

Så sker der noget på Fyn smiley

Ny hobby butik i Odense med kendt bagmand
Morfars.dk åbner den 1. juni en ny butik i Odense med et kæmpe sortiment af fjernstyrede biler, fly, både, helikoptere og masser af tilbehør. Kim Bendiksen er manden i den nye hobbybutik. Kim har været mange år i RC branchen og er bl.a. arrangør af DHI Cup som afholdes årligt og tiltrækker de fleste kendte RC kørere fra hele verden.

Bredt sortiment der vokser med opgaven
"Vi åbner med et virkeligt bredt sortiment og vil løbende tilpasse det til de kunder som kommer til os." udtaler Kim Bendiksen og fortsætter "Vores mål er at ingen går forgæves og at alle får en god oplevelse - vi sætter gode produkter og højt serviceniveau i højsædet."

Om Morfars.dk
Morfars.dk har siden 2002 solgt produkter fra førende producenter som fx Kyosho, Team Orion, Traxxas, Tamiya, GPM, JB Foam, Suspect, HPI, LRP, Protoform med flere. Hjemmesiden www.morfars.dk har siden starten været grundstammen i forretningen med daglig levering til Danmark og udlandet. Ud over den nye butik i Odense har Morfars.dk også en butik i Herlev i udkanten af København.
Morfars.dk er kendt for et bredt sortiment af RC produkter og tilbehør. Blandt de mest populære produkter er tilbehørsdele som importeres fra Asien. Via egen import og effektiv forsendelse kan Morfars.dk tilbyde spændende kvalitetsprodukter til lave priser.

Morfars.dk Odense
Svendborgvej 80B
5620 Odense S
Åbningstider:
Tirsdag 15:00 - 17:30
Fredag 15:00 - 18:00
Lørdag 9:00 - 13:00

For yderligere information kontakt os på tlf. 4975 9098.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morfars ny butik i odense.
  • #1   28. maj 2007 min pige ;D

• #2   28. maj 2007 Holda op du ser godt ud Victor wrauw !
    Hehe godt de åbner en ny butik så må man bare håbe at deres service er lidt bedre !
    Jeg har lige sendt to gløderør over til dem hvor jeg har lavet tests og alt muligt og selvom jeg sagde til dem jeg var 100% sikker på at de var i stykker og ikke virkede som de skulle, mente de alligevel jeg skulle sende dem over til dem så morfars kunne sige "okay" og sende et par nye til mig....

• #3   28. maj 2007 Jacob : Enig. Deres service er IKKE god

• #4   28. maj 2007 Deres service synes jeg fint om indtil videre (og når de har pakkerne på lager har man det 2-3 dage efter) men de har bare absolut ingen tillid til en ! helt ærlig, tror de virkelig jeg vil snyde dem for to gløderør? og hvis der nu engang skulle være et fjols der mente at det kunne være sjovt, så har de kun mistet 80 kr ! det er da ikke alverden for pokker ! hovsa skulle lige ud =)

Kommentér på:
Morfars ny butik i odense.

Annonce