740 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 67 Svar

rc = nørd? (mobning omkring hobby) rc = nørd? (mobning omkring hobby)

hey rcgalleri.
har nu snakket med nogen af mine rc venner og mig og de to andre har fundet ud af at vi alle har det skidt med vore klasser osv, pga. vores HOBBY!?
jeg syntes bare ikke det er noget man skal finde sig i men det er bare det at jeg er den mindste i min klasse og dermed den der bliver mobbet med min hobby og diverse andre ting!
men jeg ville bare høre om det kun er mig og mine to venner der har det sådan eller er det de fleste rc gutter?
men i voksne hvordan tolker de andre voksne det at i ''leger'' bliver i også mobbet ligesom os børn?

hvis der er folk derude der er ude for det samme må i gerne skrive så vi fælles kan finde ud af en måde til at få ens venner til at forstå at man ikke er en nørd der skal mobbes!
VI MÅ FINDE UD AF EN LØSNING!!!

Mvh Kris M.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rc = nørd? (mobning omkring hobby)
  • #1   14. aug 2007 i min klasse bliver jeg ikke mobbet mere det omvendte smiley

• #2   14. aug 2007 Heldige dyr! men hele min klasse (drengene) er mere eller mindre syge i hovedet!

• #3   14. aug 2007 ja det er en fed hobby men det er bare det at det bare ikke er nemt når man kommer i klassen så råber alle op 2 meters afstand nørd er på vej!

• #4   14. aug 2007 ja det tror jeg os smiley

dem fra min klasse "siger" det bare istedet for

• #5   14. aug 2007 der er mange der ryster på hovet af det indtil de lige ser en af mine biler blive skudt af ja så vil de gerne købe om alt muglig andet

• #6   14. aug 2007 CITAT:
    så råber alle op 2 meters afstand nørd er på vej!

HOSTHAHAHOST

• #7   14. aug 2007 så bare fortæl dem at det er dig der laver store nørd om nogle år. de andre ligger sikkert med dårlige ben/knæ fordi de spiller fodbold

• #8   14. aug 2007 bare scor nogle af de lækre piger så går det nok over

• #9   14. aug 2007 Mange af mine venner er pisse misundelige over at jeg kan flyve Helikopter.. Det har de drømt om hele deres liv. Men de stakkels fjolser gør jo ikke noget ved det.. Så det er de sku selv udenom

Karsten

• #10   14. aug 2007 nej slet ikke jeg har en skide god klasse der er nogle iger som nogle gange gør det for sjov men ellers ikke

men jeg er ikke i the cirkel of trust hehe

• #11   14. aug 2007 ja hehe det er bare at der ikke er nogen der gider se mine biler blive skudt af desværre.
    men ja tror bare folk har for mange fordomme omkring denne hobby desværre.

• #12   14. aug 2007 iger piger

• #13   14. aug 2007 Sir de noget til mig ryger de rundt hehe smiley

Ud på græsset med dem

• #14   14. aug 2007 vi kommer væk fra det vigtige i denne diskussion:

boobs

• #15   14. aug 2007 tror de regner med det er nogle nikko biler i køre med Kris M

nogle piger fra min klasse siger de har en sammen

så starte man jo med nogle spørgsmål som eks. hvad størrelse er den ? Så siger de øhhh 2meter smiley

okay og så prøver man lige forsjov og sprøge hvad for nogle servoer der er i den

øhhhhhhhhh!!! HIgfdk og FSDJNAOK og sdasa

HAHAHA!

• #16   14. aug 2007 mammoth :: det er rigtig de skal ikke mobbe smiley med verdens fedeste hobby elsker RC !!!

• #17   14. aug 2007 anders :S det forstår jeg ikke helt hvorfor vi skal tale om boobs nu? din kagearm!
    mammoth ja det kan du jo det kan jeg ikke er jeg for lille og svag til.

• #18   14. aug 2007 tag dog en med i skole og fyr den af i skolegården haha gad godt at se de andres ansigter når du fyrer din mini fmh med mamba(hvis du køber/har det) eller din mammoth hvor man så bare kan hører den motorlyd ind på lærerværelset hvorefter dine lærere kommer og tigger om en tur og hvis det ik lykkes at dine "kammerater" syntes at det er fedt så tag og sig at det er fordi at de er for små til at forstå at det er en fed hobby

• #19   14. aug 2007 Jeg bliver i hvert fald ikke mobbet, tvært imod.

Men en løsning, kunne måske nok være at vise dem dine biller, imens du køre.

• #20   14. aug 2007 hehe ja fed idé andreas men det er bare det mine forældre vil ikke have at jeg tager mine rc'er med i skole.

• #21   14. aug 2007 Jeg har bare overtalt mine venner til at købe en bil og prøve selv... Og nu bruger de også meget tid og penge på det. Så det er ganske hyggeligt.

• #22   14. aug 2007 Det har jeg også prøvet, men det gider ikke helt.

• #23   14. aug 2007 Kris bar begynd at styrketræne smiley

Ligesom mig

• #24   14. aug 2007 min klasse siger ikke noget til det da jeg er en af de mest propelærest og da nogel sagde noget til mig gik jeg så hen til den lækre pige i klassen(næsten min kærste) og så gik mig og hende ud de kikke lidt under ligt men så sagde de ikke så meget da de andre også godt kunne lide hende men bare sig at de selv kan prøve det?

"Chriss"

• #25   14. aug 2007 Mine venner syntes det er noget lort at bruge penge på rc, meen hva'så det er en fed hobby.

• #26   14. aug 2007 -¤¤"Mammoth"¤¤- . - LOOL hvem rykker du rundt? kan da højst være 1. klasse elever!!!

Kris M - Find nogle videoér på nettet af de større fede løb og hvis dem evt.
    Og ellers så nok den eneste mulighed at få dig en bil som seriøst sparker røv og flot og kør rundt med den.

De fleste ryster også på hovedet af mig til at starte med. Men efter de for fortalt hvad de endtelig kan yde og koster for de en anden holdning og ville så lige pludselig meget gerne have man tager nogle med og viser frem smiley

• #27   14. aug 2007 Tja.. i min klasse syntes de fleste drenge det er vildt fedt ; ) De tænkte lidt hvor plat det var.. men når de har set min 415 med 12 t motor.. så mente de sku det omvendte smiley Pigerne røster lidt på hovedet.. trækker på skulrende og tænker man er for stor til det smiley

De spørg også nogen gange til hvordan det går med bilerne smiley Så bliver langt fra mobbet !

• #28   14. aug 2007 Mobning, nej det stik modsatte, lavede en duel med en ven med en pocketbike mod min rex-x og tog ham for hårdt i optræk og topfart. det syntes de alle var fedt at se...
    men er aldrig blevet mobbet. har haft min gamle 1:5 benzin bil med i skole, engang de syntes det var rigtig fedt, fik bare lidt ballade da den larmede meget på sportspladsen hvor jeg kørte. imens jeg stod og kørte med den fik jeg besøg af min lærer som næsten havde tabt sutten, og derefter inspektøren hvor det hele sluttede

• #29   14. aug 2007 ja mig og min ven (Team Wollin) er også blevet mobbet i vores klasse, vi går nemlig i klasse sammen !

Men en dag skulle vi holde et foredrag, hvær i sær oppe ved tavlen ! Og så valgte Team Wollin selvfølgelig RC smiley Han tog sin nitro bil med i skole, og nogle ting div. hjul værktøj osv. og satte helle "lortet" op på lærens bor, foran tavlen, og fortalte så om rc !

Og bag efter tog han hele klassen med ud i skole gården, og fyret bilen af, og bagefter var alle i hele klassen ved at tabe øjne og mund ! (det var sjov at se) nogle andre lærer kom også at kiggede på !

Og fra den dag er vi ikke blevet mobbet mere smiley

• #30   14. aug 2007 jah!! ta din montana med i skole og fyr den ind i skindebenet på aen af dem for fuld drøn! når han så ligger og tuder så spørg ham om han stadig ik syns det er sjovt.. for det er da kun lige blevet sjovere for dig at køre med den smiley

• #31   14. aug 2007 Skift skole og lad vær med at sige noget om rc :b

• #32   14. aug 2007 er aldrig blevet mobet med rc kun lidt fordi jeg er en computer nørd

• #33   15. aug 2007 - Kevin -

ja man kan jo købe FG eller gøre som mig smiley

Købe scooter og bygge den om xD

• #34   15. aug 2007 nu fylder jeg snart 30 men jeg kan snildt huske hvordan det var at være den mindste i klassen!
    Det var ikke altid lige sjovt,men alle mennesker er nørder bare med hver sin interesse længere er den ikke og så snart folk finder ud af det er der ikke rigtig mere at mobbe med.'desuden er det os "nørder" der senere i livet har kæmpe fordele fordi vi i en tidlig alder forstår teknik og mekanik og mange andre ting.
    jeg vil sq gerne se den der score det fede job fordi han har været sej til fodbold i skolen!!! never gonna happen!

• #35   15. aug 2007 Kris hvilken skole går du på? så skal jeg fanme komme og tæve dem der mobber dig hehe smiley

• #36   15. aug 2007 der var et par drenge fra min klasse der syntes det var fjollet med RC, så tog jeg dem med hjem en dag, og jeg viste min FG, de spurgte med det samme om vi ikke skulle ud og køre med den, så det gjorde vi, de blev helt vilde. Siden den dag har de synes det var rimelig sejt...

• #37   15. aug 2007 Hej,

Tror det er fordi folk tænker på de racer biler de havde tilbage da de var små, altså mener det er navnet der hentyder det er en sport for mindre årige..

Har også en ven der "mobber" mig lidt med det, men er nu mest for sjov smiley
    Dog har jeg lige fra starten syntes det var lettere pinligt at sige man brugte tiden på Racer biler, især fordi så mange ikke ved at det ikke er de små fra Fætter BR..

Tror ikke der er så meget at gøre ved det, du kan jo evt. tage op og køre på skolens fodbolds bane, så kan se jo se det ikke er en fætter br bil smiley

• #38   15. aug 2007 ja der skal som regel ikke så meget til at fange folks interesse.
    vil næsten våge at påstå at 100% af mobning skyldes uvidenhed eller manglende evner til selv at deltage i f.eks. rc eller andre sport/hobby'er...

• #39   15. aug 2007 #Mads Madsen

Der skulle du så have sagt..
    "Nej det er jo fjollet?..." smiley

• #40   15. aug 2007 En jeg kender fra min klasse. Havde en el bil som kunne køre 70km/t. Fint sagde jeg. så lad os holde et race. Ja sage han du får baghjul. Han vidste ikke hvad nitro biler hva. så næste dag kom han med en NIKKO! Jeg kom med min onroad. Jeg grinede og grinede. Og så fik han baghjul! Så fik han sku lidt respekt for mig smiley

• #41   15. aug 2007 Nu har jeg ikke lige læst hele indlægget igennem, men til Kris M:

Du kan kun være glad for du har en uskyldig hobby, hvor de andre nok drikker hver weekend og går og baldrer bil-ruder eller lign, for det er ikke sejt.

• #42   15. aug 2007 FUCK der var meget at læse...
    Nå her kommer mit input...

At der er andre der ikke bliver mobbet med RC, kan du jo ikke rigtigt bruge til så meget. Men istedet for at se ordet NØRD som noget dårligt så ta' det til dig som noget positivt. Det fortæller jo bare at du har stor forståelse for din interesse. Jeg er snart 27år og er pisse ligeglad for hvad folk kalder mig eller synes om mig, jeg er den som jeg er, og kan de ikke li' det, tjaaaa... NOT MY PROBLEM...

Livet er sq for kort til at gå og være nede over sådanne ting. Nu ved jeg godt at det kan være svært at se sådan på tingene nå man kun er 14år, men prøv.

Det var så de kloge ord, nu til de praktiske....

Du skriver at du ikke må tage dine biller med i skole. Så her kommer en lidt anden idé. Prøv at snakke med din klasselære om at hele klassen skal "på udflugt". Du skal prøve at forklare hende din situation i klasse, så er jeg sikker på at hun vil prøve at hjælpe dig. Denne "udflugt" gå så ud på at du finder andre på din alder og gerne/helst også voksne som virkelig har nogel fede biler/fly/helikoptere. Disse personer vil så mødes et sted som vil egne sig til lige opvisning. Mon så ikke at de andre i klassen for en anden ide, hvis de ser 10 bliver der bliver skudt af på samme tid?
    Det eneste problem der lige måtte være, er vel at det skal foregå i skole tiden, og der er de fleste andre jo nok også i skole eller på arbejde. Men der er jo folk der arbejder om aftenen/natten (mig selv) og de vil sikkert gerne hjælpe dig. Jeg ville gerne men jeg bor i Jylland, såååå...

Og jeg kan fortælle at folk synes det er vildt fedt når de først starter op, jeg har prøvet at skulle underholde børnene til et bryllup, det resulterede så i at alle mænd og lidt kvinder så stod og kiggede på en skide Mammoth, hehehe... Og jeg fik da en længere snak med nogle af dem senere på aftenen.

Jeg tror det var alt hvad jeg lige kunne finde på at skrive...

Held og lykke med din klasse...

• #43   15. aug 2007 hey mit tip til dit mobnings problem er bare at du skal svare igen når de siger noget og vær dig selv. der er 100% ikke nogle af de andre fra din klasse der helt tør sige sin ærlige mening og være sig selv. men hvis du starter med at være lige glad med hvad folk siger og tænker, så kan jeg love dig det kommer dig til gode. især på pige fronten. feks turde sige du synes en pige fra klassen er lækker hvis altså du selv synes det, os selvom alle går og siger hun er grim.. håber du kan bruge det .mvh kristian

• #44   15. aug 2007 tjaa mine venner synes bare jeg bruger for mange penge på det, en synes endda at de er seje de ting jeg har men han gider ikk bruge penge på det ( jeg har prøvet at overtale men det har ikk lykkes selvom jeg var tæt på da jeg tog ham med over på banen så det er måske ikk så det er nok ikk en helt dårlig ide kio liex kom med måske så prøv at få nogle overtalt til at komme til GRCC-2årsfødselsdag hvor der kommer nogle løb på onroad og offroad og noget fly-opvisning + der kommer nogle boder med noget forskelligt rc-stuff man kan købe smiley tja du kan læse om det på : www.grcc.dk

held og lykke
    Lasse

ps. der er os nogle der synes at jeg er nørd pga. min hobby men det rør mig ikk sig meget smiley

• #45   15. aug 2007 jeg har prøvet at sige ja, det er jeg! og nu siger de det måske en gang om ugen...
    Nogen gange slet ikke!
    en af mine cross venner syne det var en latterlig "hobby" men da vi først var ude og køre ville han prøve konstant:P

• #46   15. aug 2007 tak for jeres svar alle det ser ud til at min eneste udvej er at jeg må tage min montana med og fyre den af også se hvad de siger.

• #47   15. aug 2007 Bare vær dig selv og gør det du syntes er sjovt. og man bliver aldrig for gammel til at lege. så F... hvad andre syntes.

• #48   15. aug 2007 men en ting er sikkert jeg stopper ikke med rc pga sådan en flok tåber!

• #49   15. aug 2007 godt valg smiley

• #50   15. aug 2007 hehe så fortæl hvordan det er gået

• #51   15. aug 2007 brushless is fast nitro is slow S
    hvad mener du?

• #52   16. aug 2007 Jeg synes nu satdig at du skal se om du ikke kan få lidt flere med til en lille opvisning. Så har du jo også lidt andre der støtter dig op...

• #53   16. aug 2007 fuck de andre

det er da din hobby så er det da lige meget om vi er nørder så længe vi syndtes det er fedt

• #54   16. aug 2007 Det er da ikke helt lige meget, da man tilbringer ca. 30 timer om ugen i skolen.
    Så er det jo ikke ligefrem skide fedt at blive mobbet det meste af tiden.
    Så jeg syntes helt sikkert at du skal gøre et aller adet ved det.

Mvh. Rasmus

• #55   16. aug 2007 jegved bare ikke lige hvad jeg kan gøre?

• #56   16. aug 2007 På en eller anden måde, må du vise den til dem.
    Og aller bedst ville jo være, hvis du også fik skudt den af.

• #57   17. aug 2007 lyder nice Morten H F men hvornår havde du så tænkt dig at komme en dag hvor jeg lige har fået fri for skole?

• #58   18. aug 2007 Jeg kalder det som det er. Jeg er et voksent legebarn.
    Jeg kan dog godt se problemet hvis man kommer med sådan en udtalelse i klassen som 14-årig.

Når jeg nævner "fjernstyrede biler" (fordi andre ikke ved hvad RC står for), kommer der da også et lille smil fra dem, ind til jeg så forklarer hvad de egentligt kan.

Det er jo ikke ligefrem billige biler du har - så jeg tror de er nød til at se dem i aktion før de begynder at se hvor spændende det egentligt er, men lad være med at fortælle dem prisen. Så ved de jo at de ikke har råd, og vil mobbe dig igen, men fordi de ikke selv kan få råd til skidtet.

• #59   18. aug 2007 Måske kunne du få 1 eller 2 til at se den efter skole. Lige dem du snakker bedst med. Det gør sikkert meget hvis du kan få et par stykker til at syntes det er fedt.

• #60   18. aug 2007 Til mads B

Jeg tror både du har rat og forkert, men hensyn til om man skal fortælle prisen.
    For hvis man nu fortæller at den faktisk har kostet 3000 Kr.
    Så viser det, at det ikke er noget Br-LORT, men tvært imod en kvalitets bil.

• #61   18. aug 2007 Ja, det er rigtigt nok. Først ville jeg også mene man skulle skrive prisen, men som jeg skrev mere og mere, ombestemte jeg mig.

Hvis de så sådan et svin brage ned af vejen, og rive alt løst fra safalten med sig, vil alle drenge på 14 da gerne have sådan en.

Fortæller man dem så at priserne ligger mellem 3-5000 for en ordentlig nitro, kan de enten accepterer at de ikke har pengene, og sige til Kris at det er en fed bil, eller fortsat mobbe ham.
    Jeg kan forstå at han ikke er den mest populære i klassen, så selvfølgelig vælger de sidstnævnte.

Det er jo klart ikke noget jeg kan vide, og du kan sagtens have ret, men det er bare3 min overbevisning.

• #62   18. aug 2007 Jeg tror det er vigtigt at få deres accept, før man fortæller dem indirekte at de ikke får råd til noget magentil de næste 500 avisruter..

(håber ikke jeg støder nogen)

• #63   18. aug 2007 HeHe, nej kun mig.
    Ej det kan du nok ret i.

• #64   18. aug 2007 Det hedder IKKE "fjernstyret biler" eller RC, vært fald hvis du køre på bane med licens.

Der hedder det "motor sport"

For der høre vi inden under DASU motor sport program smiley

• #65   18. aug 2007 Er min bil så en 1:10 motorsport, eller en 1:10 RC-bil??

• #66   19. aug 2007 Mads B jeg tror du har 100 % ret jeg vil prøve og gøre som du siger.

• #67   19. aug 2007 god idé.

Kommentér på:
rc = nørd? (mobning omkring hobby)

Annonce