352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

er det dét værd? er det dét værd?

hej forum. jeg har købt disse 3 som defekt -ja det er kinabiler, men nok ikke jeg kan tjene lidt på dem? de er købt som defekt og motoren på survivoren ser død ud. måske et kugleleje. de andre ser vandskadet ud, men er ikke sikker.
så mit spørgsmål er:
kan det betale sig at lave survivoren og de små? de mangler batterier, som i sig selv koster en formue (ifht bilernes pris)
gav 250kr for dem alle. var de det værd? tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det dét værd?
  • #1   9. jun 2020 hov. kan ikke ligge billeder ind. men det er en survivor en hailstorm og en lignende model

• #2   9. jun 2020 Survivoren er fed til ungerne, og overraskende holdbar... men alle dele er jo deres egne, så det er nye dele hver gang, ikke noget med at bytte rundt eller købe brugt smiley

• #3   9. jun 2020 køre de med nimh batterier eller da jeg har nogen og ligge fra 2000 mah til 5000 mah som bare skal sælges da jeg ik bruger dem til noget af mit

• #4   9. jun 2020 Har begge biler.
    Survivor: som nævnt ret holdbar men slider hurtigt trækaksler (dogbones og cup) anbefaler at opgradere til metal, men jeg købte de sidste hos morfars smiley men kan måske findes på eBay. Har købt flere dele der men morfars er næsten lige billig. Der er 4 versioner af Survivor og ikke alle dele passer. Har en V3 og købte en defekt til dele, men den var en V1 eller V2 og så passer meget ikke. Men kører faktisk ret godt, den jeg har har virkelig kørt meget uden de store problemer.

Hailstorm: lidt svær at styre da den er meget hurtig med Lipo i forhold til størrelsen, men kan være sjov nok på asfalt. På grus hopper sen alt for meget. Den er endnu mere robust end Survivor. Jeg fik en sten ned i motoren så den gik i stykker ellers ingen problemer overhovedet, den kører bare og har virkelig crashet mange gange uden nogle defekter

• #5   9. jun 2020 Angående batterierne så ligner Survivor standard 18650 LiIon batterier men dem havde jeg allerede liggende fra diverse lygter men de giver ikke strøm nok til bilen, jeg har ikke fundet alternativer til nye batterier fra morfars, desværre.

Hailstorm bruger små LiIon eller LiPo batterier som så mange andre små biler, dem kan man nok finde på eBay osv men har dog ikke prøvet det

• #6   9. jun 2020 har batterier til de små, det er mere de der lilon til survivoren

• #7   9. jun 2020 har jeg vist os 1 af

Kommentér på:
er det dét værd?

Annonce