{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Hjemmeside {{forumTopicSubject}}

jeg er ved at lave noget grafisk arbejde til www.svendborgrc.dk - og jeg ønsker at det skal være perfekt... derfor beder jeg om lidt feedback i mit fotoalbum; http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2710

konstruktiv kritik er det bedste der findes, på den måde opnås perfektionisme!

hvis der er nogen der kommer med en popsmart kommentar bliver jeg sur, for jeg tager dette meget seriøst!

på forhånd tusinde tak! og en god jul!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside
  • #2   25. dec 2007 ja, har lidt overvejet det... men det er jo snyd :D, og de er svære at tilpasse til nogle billeder, så derfor har jeg valgt at give det et forsøg selv. din ide med tousch er rigtig god, og den vil jeg tage til mig, kender du et sted hvor jeg kan downloade sådan en font til photoshop?

• #4   27. dec 2007 nå... jeg er nu nået til et logo til bil delen af siden og jeg skal bruge nogle fede billeder af biler til logoet. hvis der er nogen der vil bidrage er i velkomne sende mig en besked, da jeg er i mangel af billeder... det jeg søger er billeder fra forskellige vinkler, med/uden karosse. gerne noget fra en bilbane. de bedste vil blive udvalgt af mig og blive en del af logoet.

så send en besked hvis i er intra i at hjælpe

på forhånd tak!

Kommentér på:
Hjemmeside

Annonce