{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge på ebay?
  • #1   2. mar 2021 Hehe bliver det os solgt til de urimelige priser, tænker tit folk brænder inde med det

• #2   2. mar 2021 Måske men ting forsvinder da smiley

• #3   2. mar 2021 Så er det da bare at prøve smiley

• #4   2. mar 2021 Jeg har solgt der inde, bare husk at både ebay og PayPal tager sig godt betalt for det.

• #5   2. mar 2021 Har solgt en tamiya 1/16 flakpanzer tank til en gut i Asien ikke den bedste oplevelse da den blev taget i tolden i hans land og de var åbenbart ikke for hurtige så tidsfristen blev overskredet og han blev ved med at skrive at den ikke var kommet endnu og jeg skrev at han skulle kontakte hans postvæsen for at høre hvor den var da tracking nr sagde den var ankommet til landet men det kunne han åbenbart ikke finde ud af for han blev ved med at skrive så jeg til sidst måtte ringe til post nord hvor de kunne fortælle mig at den var i tolden så det skrev jeg til ham og har ikke hørt mere til og det er da ved at være en 2-3 år siden

• #6   2. mar 2021 Ville overveje det meget grundigt, Ebay og paypal tager i kombination en stor stor portion af dine penge. Med de voldsomme forsendelses omkostninger vi har, så skræmmer mand også de fleste væk. Vi giver vel 3-4 gange så meget for at sende en pakke til, lad os sige Spanien, end en spanioler skal give vores vej.
    Paypal holder også på end penge i meget meget lang tid.
    Så er der hele cirkus paypal, her er man ganske enkelt meget meget dårligt stillet som sælger. Forsvinder pakken, hænger den i tolden, påstår modtager at den er beskadiget, vupti inden penge. Påstår køber at der ikke er som beskrevet, vupti ingen penge. Er det brugt eller vintage kan køber påstå alt muligt og vupti bliver det en kamp som du som "privat sælger" kommer til at give op på.

Bruger paypal til mange køb, men er på ingen måde imponeret over dem. Er blevet taget i røven adskellige gange med at der ankom defekte produkter, helt andre produkter end de der var vist i annoncer. Her bliver afgørelsen i de fleste tilfælde at man skal returnere varer. Ja tak er det til Asien koster en lille pakke 500 kr. og kommer den ikke frem eller kvitterer modtager ikke + melder tilbage til paypal at den er kommet sikkert hjem ... Ja så har man spildt både porto og det oprindelige beløb.

Så ville vælge en anden handels platform end Ebay som privat sælger, her er facebook i diverse grupper et godt sted. Har solgt et par vintage biler den vej.

• #7   2. mar 2021 Som Jan siger, jeg har helt glemt det med fragten.... Havde en fra Frankrig der troede jeg tid pis på ham, jeg skulle give for tæt på 400kr for at sende, han kunne have sendt den anden vej for 160kr.

• #8   2. mar 2021 Det er da ikke den vej man skal gå så smiley tak for svar

• #9   10. mar 2021 Fragt kan flere steder lettes økonomisk. De små ting kan sendes med cooleurope, det er billigt. Jeg har brugt et selskab der hed parcelmonkey, og et der hed ecoparcel, til at sende et par pakker. Og de kom da frem, uden brok fra køber. Det skal tilføjes, at der var tale om køb via internationale forummer, men selve fragten og paypal betaling er sådan set det samme.

Kommentér på:
Sælge på ebay?

Annonce