{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
328 visninger | Oprettet:

Le Mans {{forumTopicSubject}}

Hvem ser Le Mans i år?

Er i tilfredse eller skuffet?

Personligt syntes jeg det har været mere spændende at kigge på i år.

Er jeg den eneste som syntes at han der Jens Winther Junior er RØV træls at høre på?
Det kan godt være han er dygtig og ved en masse, men hold nu op en masse ligegyldigt ævl og bavl han kommer med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning og tilslutning af prismalysekrone 800 kr.
  • Udskiftning af låsekasse / falle 650 kr.
  • Har et toilet som ikke tager vand ind 205 kr.
  • hjælp til at monitorere en Swedodor til værelset 300 kr.
  • rengøring 1.250 kr.
  • Opsætning af skoskab, spejl og TV 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Le Mans
  • #1   16. jun 2024 Har set noget af det godt at se en dansker i toppen igen

• #2   16. jun 2024 For første gang i 10år har jeg intet set af løbet.... Håber aldrig det skal ske igen....

• #3   17. jun 2024 Ja der var lidt mere at kigge på i år.

Men jeg kan stadig ikke døje det fjols til Jens Winther Junior og han fik så absolut ikke nogen stjerner i min bog da han kom med at Mikkel O Pedersen er nordjyde... Sikke dog en gang lort at lukke ud.

Nej han er midtjyde, han kommer fra Struer, Struer ligger ved den sydlige del af Limfjordren på sydsiden. Det kan fandeme aldrig nogen sinde blive til Nordjylland.

Han kunne ellers nok finde ud af at Nicklas Nielsen er midtjyde fordi han er fra Aarhus.

Idioten skulle måske lige studere et Danmarkskort før han bare hælder sådan noget lort ud.

Idioten tror nok at alt der ligger nord for linjen hvor Herning og Silkeborg ligger på hører til Nordjylland. Igen sikke dog et kæmpe fjols.

Jeg kunne meget bedre lide det kommentatorpar hvor der var en mand og en kvinde, ingen af dem kom med en masse ævl og bavl.

• #4   19. jun 2024 vil sige at med deres nye energi tank system er mega svært og følge med i når man er på banen. det kan ikke være rigtigt at man skal side på en app for at kunne følge med i det. og med deres elendige mobilnetværk så er det stort set umuligt at få nogen som helst data frem og tilbage.

• #5   24. jun 2024 Det der tank system, er det ikke mest dem i pit som benyttet det?

Kommentér på:
Le Mans

Annonce