328 visninger
|
Oprettet:
Le Mans {{forumTopicSubject}}
Hvem ser Le Mans i år?
Er i tilfredse eller skuffet?
Personligt syntes jeg det har været mere spændende at kigge på i år.
Er jeg den eneste som syntes at han der Jens Winther Junior er RØV træls at høre på?
Det kan godt være han er dygtig og ved en masse, men hold nu op en masse ligegyldigt ævl og bavl han kommer med.
sep 2012
Følger: 69 Følgere: 35 RC-enheder: 7 Emner: 7 Svar: 363
apr 2015
Følger: 28 Følgere: 404 RC-enheder: 64 Annoncer: 8 Emner: 2 Svar: 302
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Men jeg kan stadig ikke døje det fjols til Jens Winther Junior og han fik så absolut ikke nogen stjerner i min bog da han kom med at Mikkel O Pedersen er nordjyde... Sikke dog en gang lort at lukke ud.
Nej han er midtjyde, han kommer fra Struer, Struer ligger ved den sydlige del af Limfjordren på sydsiden. Det kan fandeme aldrig nogen sinde blive til Nordjylland.
Han kunne ellers nok finde ud af at Nicklas Nielsen er midtjyde fordi han er fra Aarhus.
Idioten skulle måske lige studere et Danmarkskort før han bare hælder sådan noget lort ud.
Idioten tror nok at alt der ligger nord for linjen hvor Herning og Silkeborg ligger på hører til Nordjylland. Igen sikke dog et kæmpe fjols.
Jeg kunne meget bedre lide det kommentatorpar hvor der var en mand og en kvinde, ingen af dem kom med en masse ævl og bavl.
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 200 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 107 Svar: 3.282
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Le Mans