Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hjemmeside.
  • #1   24. okt 2008 Hey Kenneth.

Nej jeg er ikke stødt på nogen endnu, men jeg håber da det er noget der kommer.

Er det noget bestemt info du søger? Så vidt vides er morfars eneforhandler i skandinavien/europa så er der noget du savner tror jeg det er ham du skal spørge smiley

• #2   24. okt 2008 Jeg mener at Suspect er Morfars' eget mærke?

• #3   24. okt 2008 okay, jamen det var egentlig mere bare for at se hva de havde af ting.
    ok, sludre allerede med dem så, jeg finder nog ud at noget så.

Men tak for hjælpen smiley

Kenneth

• #4   24. okt 2008 suspekt er et dækmærke morfars får lavet til deres pakker.
    jeg vil tro at det måske står angivet under al indpakningen, om ikke andet inde i deres ladere... det er svært at finde frem til, de skjuler det godt. jeg ved dette bl.a. da jeg er i startfasen af at starte en mindre virksomhed. morfars vil næppe oplyse hvor de anskaffer deres pakker... plus det nok vil kræve et cvr nummer.

hvis du har spørgsmål, kan du skrive en privatbesked, jeg tror godt jeg kan hjælpe dig smiley

• #5   24. okt 2008 i know smiley de laver de ting som morfars beder dem om, jeg kunne selv bestille pt et batteri der hedder martin h's super flower power batteri, på min ønskede kapacitet, jeg kunne få lavet en lader der har lyserøde blomster, smiley anything, servoer hele baduljen...

Kommentér på:
Hjælp til hjemmeside.

Annonce