Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig bærbar
  • #1   7. dec 2008 edbpriser.dk

• #2   7. dec 2008 hvorfor ialverden vil du have vista på? det er det største crap til dato, jeg kørte med vista ultimate i cirka en uge så ku jeg ikke holde det lort ud mere

• #3   7. dec 2008 Har kigget på den her: (link fjernet) med det her setup:

Intel® Core™ Duo T2390 - 1,86GHz - 1MB Cache
    2GB (2x1GB) DDR2 PC5300 667MHZ
    Zepto Zpro2 / NBG / 300Mbit
    Microsoft® Windows® Vista Home Premium 32bit - DK + Office Ready
    DVD-RW / CD-RW
    Keyboard 3x1x DK
    WXGA 1280x800
    6 Cell Batteri
    Miljøafgift
    Sis Mirage 3+ 256MB (Delt)
    Online rabat Titan A15 Power
    120GB 7200rpm SATA Harddisk (Spar 300 kr.)

• #4   7. dec 2008 lars s: kan sagtens følge dig kører med vista pro lige nu og kæææft hvor jeg savner det dejlige hurtige XP vista sucks, så dårligt og man bliver så træt af opdateringer der aldrig kommer, er så ked af jeg solgte min stationær med xp som jeg selv havde bygget op frem for en dyr bærbar med vista smiley

• #5   7. dec 2008 yep hvor xp efter mange år,og 3 servicepacks er et fuldend styresystem, er vista som alle microsoft produkter ca 50% færdigt når det bliver solgt, de laver det bare færtigt med opdateringer de næste mange år, lige nu er det en lort i pakket ind i pænt papir, det ser godt ud men stinker når man åbner det

• #6   7. dec 2008 ja og stinker meget være når der så står installation fuldført på skærmen smiley

• #7   8. dec 2008 altså ethvært styresystem der fylder 8gb kræver 4 gb ram og en 3ghz maskine er en joke, min xp har ikke fucket op en eneste gang siden sp3 og jeg kan køre alle mine yndlings programmer, og den blander sig ikke konstant i hvad jeg gør med tilladelse til dit og dat, og med objekt desktop ser den sku pænere ud end vista nogensinde kommer til, og fik jeg sagt den kører 5 gange hurtigere, og alt mit hardvare virker,

• #8   8. dec 2008 Vista er noget lort, og det samme er den computer du linker til, den kan ikke trække de fleste spil, og da slet ikke om et år eller 2.
    Med hensyn til ram forbrug, så ligger min XP lige omkring 500, mens min com i linux ligger på omkring 100mb

• #9   8. dec 2008 Og Nikolaj K: medmindre du har fyldt en computer med xp helt op med lort, og sammenligner med en helt ny vista maskine vil du se at xp computeren er betydeligt hurtigere

• #10   8. dec 2008 Bjørn: Det er meget muligt, men nu er DSL jo fuldstændig uanvendeligt, arch linux med LXDE så kører vi:)

• #11   8. dec 2008 DSL bliver da ikke brugt som server, men til meget gamle maskiner. Debian derimod er meget anvendt til servere. Og nej, ubuntu er noget l***

• #12   8. dec 2008 Comon.. ny teknologi kræver bedre hardware.. Windows 1.2 krævede sikkert under en megabyte i ram og ville derfor teoretisk køre hurtigere med nutidens computer systemer.. Windows Vistas UAC (User Account Control) kan slås fra hvis man ikke ønsker at Vista skal spørge om tilladelse til at starte et program..
    Man køber ikke Vista til gammelt hardware.. Vista kræver mere af computeren, men de har også lagt 3d interface ind og gjort det langt mere brugervenligt. Windows Vistas Indeksering er simpelthen genialt som jeg bliver mindet om hver gang jeg sidder på en XP maskine.. Det er simpelthen så meget hurtigere at søge med.

• #13   8. dec 2008 Dennis N: Du mener altså at en gang ubrugeligt 3d gøjl og en bedre søgefunktion kan retfærdiggøre at det bruger over dobbelt så mange kræfter?, intet ud over en muligvist bedre søgefunktion ser jeg som en forbedring fra XP, og hvorfor lave det så det kræver mere bare for at gøre det?, Hvorfor ikke lave styresystemer som kræver mindre og dermed sikre hurtigere boot og generelt hurtigere computer? som udviklingen er nu, kører din computer jo ikke bedre end for 10 år siden...

• #14   8. dec 2008 Det bruger ikke over dobbelt kræfter. Hvis systemet er rustet til det kører systemet fuldt flydende. 3d gøjlen kan jo igen slås fra hvis du ikke ønsker det.
    den med for 10 år siden kan jeg ikke se hvor du vil hen med.. Men hvis du bedre kan lide at spille pac man med 30fps end fx crysis med 30fps så værsgo.. nu ved jeg godt at spil og OS er 2 forskellige ting, men det er samme udvikling..

Men nu synes jeg ikke vi skal diskutere det mere i denne tråd men istedet holde os til emnet..

Kristoffer: Jeg synes du skal holde dig fra zepto, de er dalet meget i kvalitet på det seneste desværre.. Men hvad skal den bruges til?

Skolebærbar dvs lav vægt, lang batteritid, lille skærm
    spillemaskine: hvilke spil drejer det sig om? (bærbare egner sig generelt ikke til spil pga varme og batteritider..)
    max pris

hvad du ellers kan finde på..

• #15   8. dec 2008 Hold nu kæft med hvad i mener om Vista.

Dennis N: Ville gerne have den kunne trækker spil som NFS:PS, Den skal helst koste omkring 4500 kr. Den skal bare bruges til surfing, lidt spil, photochopping og sådaan noget. Den behøver ikke være det vildste man kan få.

• #16   8. dec 2008 Hvis i bliver ved med at komme med meningsløse ting får i sku en udstemme. Ja, jeg ved godt at Vista bruger meget kraft, Men du køber jo heller ikke en helt ny Playstation 2 når 3´ern er kommet? Jeg synes bare at Vista er bedre, jeg bad ikke om hvad i synes om Vista og XP men hvilken PC jeg kan købe med Vista der passer til mine behov. Dennis N har fattet at jeg beder om hjælp til valg af PC, ikke styresystem.

• #17   8. dec 2008 Dennis N: Du skriver at han skal holde sig fra Zepto grundet kvaliteten, og linker til en Acer?, jeg vil dog stadig mene at Zepto ligger et stykke over Acer når vi snakker kvalitet

• #18   8. dec 2008 Dion Den bærbar er mere en dårlig til spil.. Celeron processor og onboard grafik..

Det er et meget lavt prislejde at kigge bærbar på men bedst til prisen har jeg fundet: (link fjernet)

• #19   8. dec 2008 Anders. Her mener jeg også service.. der har været en lang række klager og artikler på diverse forums

• #20   8. dec 2008 Dennis N: Det kan du have ret i, men på kvaliteten på selve computeren er Aceren i hvert fald ikke bedre.
    Men vil sige som Dennis N at det nok er et lige lovligt lavt budget, smid 1500 mere oveni og du får en computer som kan trække langt mere

• #21   8. dec 2008 Anders: Jeg har ikke nævnt byggekvalitet :). Der er det muligt at zepto er bedre, men igen, førnævnte bærbar er den bedste JEG kan finde til prisen.

• #22   8. dec 2008 Dennis N: Øhh nej?

• #23   8. dec 2008 og niolaj skulle ikke mene du ved noget om hvad bærbar jeg har?? det er 100% 10 gange bedre end din stationær der garanteret er købt på tilbud i aldi såå tror ikke du skal beskylde min computer for at være noget lort så vil jeg mene at jeg har spildt rigtig mange tusind kroner

• #24   9. dec 2008 haha lille dreng dog, jeg har grund uddannelsen indenfor it så ved godt hvordan man smækker en god com sammen, den eneste grund til at en stationær til 6000 er bedre end en bærbar til 6000 er fordi man bliver nød til at spare på hardwaren i en bærbar fordi der også skal være penge til design og skærm hvilke der ikke skal i en stationær, har du måske en quad core processor, nej vel?? har du 8gb ram, nej vel, har du en 2tb hdd, nej vel du har jo ikke set min computer så lad vær med at udtale dig om min og lars com inden du har set dem ikke

Kommentér på:
Billig bærbar

Annonce