Extremt dårlig behandling!!! {{forumTopicSubject}}
Den anden tråd jeg skrev om dette her i blev slettet, så nu opretter jeg den her i stedet!
Ved det her blev en hel roman, men alle kan regne ud hvad for en butik jeg snakker om her så syntes bare lige i skulle se hvad der enlig gemmer sig under overfladen!
Butikken bliver ikke nævnt med navn men jeg kan røbe så meget at den ligger i valby, så regne den selv ud...
Jeg var inde hos butikken for at ville købe mig en BL båd, jeg faldt så over en båd til 2107kr hvor der skulle købes batterier osv osv til, båden var fra fabrikken af monteret med 6mm guldstik men det havde forretningen ikke hjemme så han monterede deans stik i båden og tog det FULDE ansvar på det tidspunkt for hvis der skulle ske noget...
Selvfølgelig resulteret det i at deans stikkene smeltede pga de var ALT for små til at kunne levere strømmen videre til esc´en, mig og min kammerat køre så der over for at få nogle nye stik i, på daværende tidspunkt havde de kun 4mm guldstik hjemme (altså 2mm UNDER fabrikantens angivelse) og det kom vi så til at betale ydeligere 200kr for at få sat i osv...
Da min båd efter flere gange brændte stikkene af blev jeg ligesom enig med mig selv om at nu måtte vi få de rigtige 6mm stik i, så vi tog atter engang over til den forlydne butik, de bestilte så endelig de 6mm guldstik hjem fra graupner men lavede/"lapede" min båd sammen med de 4mm guldstik igen og sagde at hvis den brændte stikkene af igen, ja så måtte jeg bare vente til de 6mm kom hjem hvilket ikke var noget problem!
Jeg tog så ud og sejlede samme da og ganske rigtig, MIN båd brændte stikke af efter 2minutter og min kammerats båd som er den samme og sejler med samme batterier osv sejlede bare der ud af...
Da jeg så får min båd i land igen ser jeg at mit ene batteri er puster op og det andet ser helt normalt ud, jeg prøver så da jeg kommer hjem at sætte batterierne til min lader (imax b5) for at se spændningen på batterierne, det sjove er så at det batteri der er oppustet er der ingen problemmer overhovedet med at lade men det tør jeg selvfølgelig ikke pga det er oppustet, det batteri der er normalt formet skriver den at der er for lav spændning på ?!, nu fatter jeg minus for jeg har ikke sejlet mere end 2minutter...
Jeg tager så over i butikken for at få mine 6mm guldstik i og høre hvorfor min den bare ikke virker, han beholde den til næste dag for at montere stikkene osv...
Dagen efter kommer jeg så over i forretningen igen og får svaret at han ikke vil dække mine batterier fordi det er selvforskyldt, jeg siger så til ham hvad fanden han snakker om da jeg ligesom har fuldt buttikens anvisninger omkring brug af båden og forklare ham at jeg ikke har sejlet mere end 2minutter med båden...
Det hele ender så med at han begynder at snakke MEGET nedladene til mig og vi begynder at kommer særiøst op og diskutere, det ender med at min far vil over at snakke med butikken og siger til indehaveren om han ikke selv syntes han har et problem når han på eget initiativ vælger at sætte for små stik i båden til at starte med, det svare han sjovt nok aldrig på og han snakker underligt nok heller ikke ned til min far? - meget mærkeligt, måske han alligevel godt ved det netop er HAM der virkelig har lavet lort i den...
Jeg endte med at for fuld pris tilbage for laderen og 2000kr for båden, så jeg har tabt godt og vel 1300-1400kr på at sejle med min båd I ALT 5gange...
Det er fandme det jeg kalder dårlig service og jeg sætter seriøst aldrig mine ben i den forretning igen, magen til frækhed skal man sku lede længe efter!
Syntes bare det skulle frem i lyset da jeg snart har hørt MANGE mennesker omtale butikken super dårligt men som stadig kommer der, det er bare en fasade som jeg ikke gider holde og jeg kan ikke holde min kæft...
Mvh
Jesper C
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.751
hvis spændingen er for lav, så er der jo ingen tvivl om at du har fejlet et eller andet sted, endten ved opladning, ved manglende cutoff eller andet.
Og hvorfor hulen går du med til at montere mindre stik en fabrikantens anvisninger??? det fatter jeg virkeligt ikke...
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 4 Emner: 33 Svar: 1.667
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
Han skulle fandme behandles på samme måde den lille fnatmide !
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 48 Svar: 265
Butikken havde fortalt mig at batterierne skulle lades i laderen ligesom alle andre lipoer, båden havde cutoff så det er ikke problemmet...
Problemmet er at de første stik der blev sat i den smeltede og hvad jeg vil tro har lavet en kortslutning, det er IKKE min fejl da jeg har overholdt hvad der er blevet fortalt...
Og grunden til jeg lod dem montere stikkene var at de stod og garanteret mig og min kammerat at stikkene godt kunne holde til alt den strøm, derfor ville han også selv gerne stå indenfor at der ikke skete noget...
Jeg har fulgt alle instruktioner og længere er den ikke...
- Jesper
dec 2004
Hovedsagen er jo bare at når han står og siger at han vil stå indenfor at der ikke sker noget og hvis der gjorde at han så ville æde den, ja så kan jeg sku ikke se noget problem i det...
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.157
Suma sumarum er han skulle ha været fornuftig og bestilt de rigtige stik FØR han udleverede båden til dig og ha sagt du lige skulle vente nogle dage til han havde fået de godkendte og anbefalede stik hjem
aug 2007
Følger: 68 Følgere: 82 RC-enheder: 32 Emner: 39 Svar: 165
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 4 Emner: 33 Svar: 1.667
dec 2004
Jeg nævner ingen navne men som sagt er det en meget enerkendt forretning i valby, problemmet er jo bare de folk der kan stå og svine dem til og alligevel fortsat handle der ovre, det er simpelthen for lavt...
Anders N
Båden er lavet sådan at den skal sejle på 22.2v dvs 6celler lipo, de to batterier blev parallel forbundet som er ganske rigtig men der har simpelthen været ALT for stor belastning i stikkene og batterierne har ikke kunne afsætte den strøm de ellers blev udsat for, ergo er det sket noget i cellerne, det er ihvertfald hvad jeg har fået forklaret FLERE steder fra...
Uanset hvordan man vender og drejer billede syntes jeg stadig ikke jeg skulle hænges op på de batterier eftersom han laver en konstruktiv ændring fra start af MED garanti for der intet ville ske, men når man så kommer og erklære at der altså er sket et eller andet ja så bakker han ud, jeg syntes sku ikke man kan være stolt af sig selv i den forbindelse og når han så ydeligere mere ikke vil give min Far en ordenlig forklaring på hvorfor han i første hånd montere alt for små stik på trods af min far kan modargumentere det...
- Jesper
aug 2007
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 7 Emner: 6 Svar: 37
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 7 Emner: 6 Svar: 37
aug 2007
Jo hvis hjælp til at få ting hjem og få lavet alle mine utallige batterier, så har jeg haft masser af "problemer"
dec 2004
Men hey, u will never know
- Jesper
Extremt dårlig behandling!!!