320 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Samsung JET telefonen. Samsung JET telefonen.

Hey. har lige nogle spørgsmål, da jeg skal have en ny fon.
Jeg har kigget lidt på denne, og er ikke helt inde i de telefoner... kan man gå på internettet lige hvor du ville? eller kun hvis det er trådløs internet, eller kan den overhovedet ik? Hva med messenger? har den det?

Nogle oplevelser? + -`?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung JET telefonen.
  • #1   11. nov 2009 har hørt touch skærmen kulle være dårlig på den mobil.

søg evt på youtube der er mange forskellige videoer med folk det viser hvad den kan

• #2   11. nov 2009 må nok bare indse at det er en iphone jeg skal bruge...

• #3   11. nov 2009 det skulle vist også være en masse problemer med dem?

• #4   11. nov 2009 iphone? kender ik 1 med probs med den?

• #5   11. nov 2009 med hensyn til net overalt, det kan du da med den telefon, men det er abbomennet der bestemmer og det så koster. og har ikk selv hørt dårligt om den, den er mega fed, og rigtig fed oled touch skærm..overvejer den selv smiley

• #6   11. nov 2009 var noget jeg fik a vide af en ven. men det kan jo også være det var lige da den kom ud:)

• #7   11. nov 2009 ebuddy, ja det har jeg godt hørt om ,men koster det?

• #8   11. nov 2009 Den kan det hele...

iphone er lige blevet kåret som verdens værste mobil da det er den med flest fejl, så lidt problemmer er der da vist med den ;O)..
    Men når den virker er den da oki..
    Skæmen har dog kun den halve opløsning af mange andre af den type mobil hvilket jeg ser som et stort minus, men det er smag behag..

• #9   11. nov 2009 htc hero..

• #10   12. nov 2009 Ehmm jeg har haft iphone og har enda også jailbraket den da jeg have den....

Der var ALDRIG problemmer med den og den spillede altså bare!, grunden til jeg skfitede den ud er fordi jeg syntes den kunne alt for meget gøjl(har jeg ikke brug for) og den er en smule stor at vade rundt med..

Mht til internet så har sonofon(/telenor) at surfer abb, det koster 99kr om måneden også er det mere eller mindre ubegrænset forbrug...

Iphone kan ihvertfald anbefales hvis man er til gak og gøjl, skal du bruge den som normal telefon som du med stor sansynlighed vil komme til når du lige har brugt små 2 måneder på det de kan, ja så er den ikke at fortrække...

Jeg købte mig i stedet en Nokia 6600i slide, virkelig lille og fed telefon som heller ikke mangler noget...

Men smag og behag, hvis du er typen der godt kan lide massere af gadgets og ubrulige ting på din mobiltelefon, så er iphone hver at anbefale smiley

Mvh
    Jesper C

• #11   12. nov 2009 hmm jesper at du ikke havde problemmer ændre ikke på det fackt at der statistisk er flest iphons der ryger til rep, eller har problemmer med nettet... Jeg synes selv den er lækker, men den er blevet overhalet af fek.s HTC HD2 hvis man er til den type mobil, men den har selvfølgelig ikke så meget status :O)

• #12   12. nov 2009 morten k.. Det er bare typisk det der ! Du har læst en artikel på ekstrabladet, og kommer nu her og leger professor.
    Ja, Iphone blev kåret til den dårligste mobil nogensinde, jeg mener ikke det er sandt, men det blev den. Dog kårede samme tekst Iphone til at den bedste håndholdte nogensinde også..
    I øvrigt tror jeg også, at der ligger noget reklame i det, for dem som kårede Iphone til den dårligste mobil - tænk lige over, hvor meget omtale det har givet dem..

Og ja, det kan godt være, at man hører om nogen få iphones, som har fejl. Men tænk over, hvor mange millioner Iphones der er lavet, og regn så procentdelen ud..

HTC Hero.. Det er sku bare ikke lige så godt, det har ikke det samme flow som iphone, og det er der ikke nogen af de touch mobiler jeg har prøvet endnu, som har..

• #13   12. nov 2009 Jamen dog jonas.. Om ekstra bladet eller ej, har sendt den artikkel ændre ikke på at det er den med flest fejl.. At der er mange på markedet ændre heller ikke på det faktum at det er den med størst % del der fejler, der er jo ikke tale om antal men om hvormange procent der kommer tilbage til rep..
    De 2 artikler giver da mening.. Læs nu lige hvad der er tale om OG om hvad jeg siger.. Den kan sagtens blive kåret som den beste bruger messigt og samtidigt være kåret som den med flest fejl, disse 2 ting har intet med hinanden at gøre..
    Så læs nu hvad jeg skrev og hvad de skriver, inden du som fan bliver sur ;O)

Kommentér på:
Samsung JET telefonen.

Annonce