Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIP. Gratis eller hvad?.
  • #1   20. dec 2009 lad os ikke håbe..
    men nu har man osse kunne prøve og være VIP i meget lang tid:D

Nicklas L

• #2   20. dec 2009 der er jo næsten ingen fordele ved vip

• #3   20. dec 2009 Tror at de eneste der ved det er enten en HA (Hells Angels xD) eller selve admin'en smiley

• #4   20. dec 2009 men vip er jo på en måde osse en dårlig ting, fordi snart begynder de nok osse og vil have at man skal være VIP for at kunne oprette en annonce. Ovs..

Nicklas L

• #5   20. dec 2009 som på Bg og Sg

Nicklas L

• #6   20. dec 2009 det ville undre mig meget hvis der ikke kommer en pris på VIP engang i fremtiden. Men det er ikke noget jeg har officiel viden om, men et gæt ud fra hvad der er sket på de andre gallerier.

At der "næsten" ikke er nogen fordele ved VIP passer ikke, men om det er fordele man syntes om er op til den enkelte at afgøre. Hvilket os er årsagen til den gratis prøveperiode, og senere muligheden for selv at vælge.

• #7   21. dec 2009 hvis det er som på bilgalleri så skal man betale for og kunne sætte en vare tilsalg også får du lidt muligheder med nogle billeder osv... men det er på en måde godt og ondt er self træls sagt på godt jysk at man skal betale men fordelen ved det er så at alle de useriøse bliver soteret fra

• #8   21. dec 2009 men håber ikke man skal betale for at oprette anincer

• #9   21. dec 2009 hvis det sker at man skal betale for annoncer så er jeg stoppet med at sætte ting tilsalg her;D

• #10   21. dec 2009 man skal jo ikke som sådan betale for at oprette en annonce man skal betale for at blive vip. Og hvis man ikke er VIP kan man ikke oprette en annonce"D

Nicklas L

• #11   21. dec 2009 jaja, det er det jeg mener;D men så skal jeg heller ikke oprette annoncer her mere:D

• #12   21. dec 2009 Jeg mener osse at der kommer færre annonce herinde, både dem som er useriøse og dem som er 110% OK:D
    Det ville være noget, skidt;p Især når man tænker på at vi ikke er så mange her inde på rcg;p
    Så jeg syntes selv at man ikke behover og være Vip for at kunne oprette en annonce:p

Nicklas L

• #13   21. dec 2009 præcis(;

• #14   21. dec 2009 med 30500+ konti herinde, syntes jeg nu ik ligefrem man kan sige vi ikke er så mange smiley

• #15   21. dec 2009 tass:P Men hvor mange er så aktive:P hehe
    det er nok 50% eller mindre, Og jeg syntes selv at det er lidt svært at finde nogen af de ting man søge. Selv om at det Feks, er et umalet karosseri;p Og tænk hvis at annonce antallet falder med omkring 30-40% herinde:D

Nicklas L

• #16   21. dec 2009 Det er vist tid til at oprette et nyt forum der er gratis hvis det bliver aktuelt.

• #17   21. dec 2009 et realistisk bud ville være 20-22000 efter min mening...

Der skete nøjagtigt det samme på BG, folk blev vildt sure, klagede og klagede, men i sidste ende er der alligevel stort set det samme antal annoncer.
    Kan ik se hvorfor det skulle være anderledes herinde smiley

Men ta det som det kommer, ingen grund til at "male fanden" på vægen. Tvivler på der kommer til at ske nogen mærkbare ændringer hvis/når VIP bliver idført med betaling.

• #18   21. dec 2009 Mr. Bo K (RC-Team Vestsjælland™) - roligt nu, foraet har intet med VIP at gøre. ellers husker jeg da grueligt forkert smiley

• #19   21. dec 2009 jeg lader dig vinde;P
    Min mening er at der er en lille smule forskel fra bg til rcg. På Bg sælge man ting fra ca, 2-3000kr til 500000kr og på rcg 0-8000kr så jeg vil mene at der er lidt forskel:P Hvor de osse er 95voksne der inde, og her er det 50/50. så:D hehe
    jeg syntes at det er fair at man skal betale for at blive VIP ikke for at oprette annonce.

Nicklas L

• #20   21. dec 2009 det er os helt i orden niklas. det eneste jeg siger er, at det er bedre at vente og se hvad der sker smiley
    prøver på ingen måde at tage din mening fra dig.

• #21   21. dec 2009 jeg tror det ville rydde MEGET op i annoncerne generelt !!!!!
    og DET TRÆNGER DER TIL !!!!!!
    og tror oz det vil blive mere seriøst.. DET TRÆNGER VI OZ TIL HER !!!

så jeg syns det er ok.

mvh Michael.

• #22   21. dec 2009 tass;p jeg vil ikke lyde sur eller noget haha:D:D
    Men kunne man ikke lave noget så man evt, kunne betale over dankort eller noget i stedet for kun med mobil? det burde du som HA'er vide hehe:D

• #23   21. dec 2009 Nicklas L - Mit sidste indlæg var kun for at sikre mig du ik følte dig krænket smiley Jeg giver bare fra mig hvad jeg har af holdninger osv.
    Syntes absolut ikke du virker sur.

Du ligger desværre rimeligt meget over på HAerne som de intet har med at gøre. Vores opgave består rent og skært i at holde opsyn med den daglig gang herinde. Den tekniske del hører til folkene bag invio.
    Hvis du mener du har et godt forslag (som det du f.eks nævner) jamen så smid en mail til admin om det, det er meget muligt det vil blive taget op til overvejelse.

• #24   21. dec 2009 smiley okay. Jeg troede osse at HA'erne havde en lille finger med i spillet hehe:D Men det er iorden;D

Jeg føler mig heller ikke krænket:D smiley Men jeg vil sige tak for idag og lade min computer køle ned til i morgen:D Godnat alle sammen:D

• #26   21. dec 2009 Michael A

Skrevet: 21-12-2009 00:50:01

jeg tror det ville rydde MEGET op i annoncerne generelt !!!!!
    og DET TRÆNGER DER TIL !!!!!!
    og tror oz det vil blive mere seriøst.. DET TRÆNGER VI OZ TIL HER !!!

så jeg syns det er ok.

mvh Michael.

Jeg kunne ikke være mere enig .. Jeg syntes det er helt ok med VIP, det er da et forsøg på at fjerne alle de useriøse, plus brugerene passer nok osse bedre på deres konto, istedet for at oprette alle de dobbelt, eller flere kontorere, det er noget vi HAér bruger meget tid på at slette.

Karsten

• #27   21. dec 2009 Hmm. Synes næsten at der nok at betalt 59,- kr for en basis bruger herinde, hvis man tænker på at før kostede det fra 15-29 kr.
    Desværre har Scootergalleri det at man skal betale pr 3. måned, det synes jeg så er i overkanten da det vidst så koster 29-49 kr pr 3. måned. Det system håber jeg ikke kommer herind smiley

• #28   21. dec 2009 Jeg syndes det er i orden med at man betaler et engangs beløb for at blive oprettet her inde, men kommer der løbene opkrævninger er jeg en af dem der forsvinder herfra smiley

Udover det, er det en god ide at rydde lidt op i det hele, mange andre sider sletter de brugere konti som ikke har været aktive i det sidste år.
    Og forlanger også at man har været en stabil bruger i et vist stykke tid før man kan sætte ting til salg, og når man ser at det fusk der sker her på siden er det nok også nødvendigt.

• #29   21. dec 2009 Tjoeh.

Det med at rydde op, kan jo gøres på andre måder end at opkræve penge fra folk...

• #30   21. dec 2009 Det koster jo ikke noget og sidde heride og se på Rc... det der koster er hvis du vil sælge ting, se billeder i større opløsning osv..

Karsten

• #31   21. dec 2009 jeg syntes det med at slette rcgalleri.dk og oprette hjemmesiden igen er noget mærkeligt noget.
    Nu sidder jeg også scootergalleri.dk Og der er har det også været oppe at det er noget pis at man skal betale for at kunne oprette en annonce.
    Hvilket jeg er enig i. Men på samme tid for man også ryddet de useriøse, men osse de seriøse.
    Som - - -« Anders Hyldal Jørgensen »- - - så vil han lade hver med at sætte sine ting til salg på rcgalleri.dk Og det er der nok andre som også ville. Jeg vil selv blive her, men jeg kender osse et par seriøse som ikke vil sætte deres ting til salg herinde.
    Det med at man skal betale for at blive VIP er 110% iorden. Men jeg syntes stadig at man skulle kunne oprette annonce uden at være vip. Men så kan man evt, lave nogen fordele ved at være VIP omkring annonce, FX man kun kan oprette 5billeder som ikke VIP og 10 med VIP.

Nicklas L

• #32   21. dec 2009 Karsten K -- Nu føler jeg midt lidt trådt på :O) Jeg er ikke VIP, og bliver det næppe med de par biler, som jeg har. Men, jeg synes da selv at jeg er rimelig seriøs, jeg har bare ikke biler, som kan tage konkurrencen op med costum modellerne.

• #33   21. dec 2009 Henrik D

Jeg er overhovedet ikke med ??

Karsten

• #34   21. dec 2009 på bg er der jo osse flere voksne end der er børn

på rcg er det nok mere lige fordelt og det er nok mest de voksne der kan og vil betale for at oprette anoncer

• #35   21. dec 2009 Har jeg helt misforstået det, eller kræver det ikke "X" antal vundende udfordringer at blive VIP?

Hvis jeg tager fejl, trækker jeg naturligvis mine ord tilbage.

• #36   21. dec 2009 jeg har vip og jeg har nærmest ingen vundne udfordringer

• #37   21. dec 2009 Henrik D

Det har det da hvis intet med og gøre..

Man betaler for at blive VIP

Karsten

• #38   21. dec 2009 Så beklager jeg meget.

• #39   21. dec 2009 Henrik D

Det burde du osse.

haha Det er gas..

Den dag jeg skal betale for at være her så er jeg nok osse skredet.. jeg var med som nogle af de første for snart 6 år siden, jeg udfører osse mit job som HA gratis, men jeg nægter og betale penge for at være her hehe

Karsten

• #40   21. dec 2009 Sikke mange kommentare der kom.

Anyway, syntes jeg sku enlig også at det er noget fis med at betale mere end vi gør lige nu!. Dels fordi at der er nogen der bille blive ramt hårde end andre... Men jeg syntes derimod at det ville være en god idé som Piraten siger, med at slette hele lortet, og bygge det op på nyt igen... Men hvis dette galleri bliver til et penge slugende galleri, kender jeg en god it mand, der gerne vil lave en ny hjemmeside, der skal være fuldstændig gratis...

Tobias.

• #41   21. dec 2009 Jeg må også indrømme at jeg er smuttet hvis der kommer flere "regninger" de 60 kr syntes jeg er ok, men der stopper jeg også.
    Nu ligger jeg "kun" inde med fg biler og der er jo en anden gratis side for dem....

sååå hvis rcg. skal bevare min konti skal det ikke koste mere end det dét har indtil nu.

Men jeg vil være helt enig i at en "rengøring" er kraftig tiltrængt.

• #42   21. dec 2009 Fx kan jeg se under "brugere", at der er sindsygt mange som kun lige har oprettet en bruger, og så derefter ikke har været logget på. Nogle af dem er siden 2006-7-8 og endda også 2009. De burde vel enlig blive deaktiveret eller slettet?
    Synes godt om at få slettet alt herinde og lave det på ny. Så må dem med mange fotoalbums, enheder osv bide i det sure æble. Og så kunne man istedet lave det hele mere delt ind og sat anderledes op. fx Grupper, Enheder, Video'er, albums osv.

• #43   21. dec 2009 det ville være godt at alle dem der ikke har været online i flere år blev slettet

• #44   21. dec 2009 Henrik D
    Så vidt jeg kan se er du VIP, det står der da under dit profil foto smiley

• #45   21. dec 2009 Sauron L - Jeg snød og bad om hjælp af Kasper :O)

• #46   21. dec 2009 Helt ærlig. de 50-60 kr hver 3. måned (hvis det da bliver beløbet) kan på ingen måde vælte budgettet uanset om man er 10 eller 50 år.
    Derudover kommer det jo ikke til at koste penge at deltage på siden, det er markedet og et par andre features der havner under vip, hvilket er et friviligt tilvalg.

Folk vil ha en side der kører 100% smooth, helst uden reklamer (det er der mange der klager over), og bruger betaling bliver mødt med fordomme. Mener i det er gratis at have en server til at håndtere den voldsomme trafik der er bare her på RCG?

Det ville da være dejligt at kunne ryde op i alle brugerkonti som ikke bruges. Men hvorfor?? en bruger der ikke er aktiv udgør heller ik nogen belastning. Og der er MANGE der ville klage hvis de tilfældighvis blev slettet fordi de holder en pause fra RC som jeg selv har gjort engang.
    Det er absolut ikke så let som folk gerne vil have det til at lyde. Langt fra.

• #47   21. dec 2009 tass citat:

med 30500+ konti herinde, syntes jeg nu ik ligefrem man kan sige vi ikke er så mange smiley

30500 * 60 kr = 1.830.000 kr

med de penge burde i nu nok kunne holde denne side "gratis" noget endnu, bare min menning.

ellers er jeg også en af den der kunne finde på at starte en anden side op. men kan jo lave et automatisk slette program så dem der er over 1 år gammel og ikke bliver brugt bliver slettet. Så behøver hjælpe admin og andre " håndlangere" ikke bøvle med det.

Igen giver jeg dig dog ret i at de jo ikke er til besvær når de ikke bliver brugt.

syntes det er en skam at det skal koste for at sælge, købe, bytte noget. det burde nu bare være alm. gratis service......

MEEEEEEEN........... nu er der jo så slet ikke nogen der siger at alt denne snak bliver til noget. smiley

• #48   21. dec 2009 Preben - som flere er inde på er det ikke alle 30000 konti der er aktive, og langt fra alle dem der ER aktive der vil købe sig til VIP, så det regnestykke holder ikke helt. Men jeg forstår godt hvad du vil frem til.

En ting jeg dog ikke syntes om, er at du siger I. det holder altså ikke. VI (ha'erne) levere et gratis stykke arbejde herinde, og har absolut INTET med hverken indtjening, udvikling eller indvirkning på de beslutninger der bliver truffet omkring gallerierne. I det mindste ikke i højere grad end alle andre brugere.
    Det er vigtigt at folk har forståelse for hvordan det her hænger sammen. HA'erne er lige så meget brugere som alle andre, de har bare indviliget i at påtage sig nogle ekstra opgaver herinde.

• #49   21. dec 2009 Hvis jeg skal være ærlig syntes jeg at i HA'er beklager jer for meget. I bliver ved med at ævle om at i gør det gratis, og at det er så hårdt og svært. Hvorfor fanden har i så valgt det?. Helt ærligt. Og ja det er da hårdt, men der er jo ingen der tvinger jer. Hvorfor lader i så ikke bare nogen der er på i mange timer her på galleriet gøre jobbet, i stedet for at beklage sig 24/7, Jeg har samtidig respekt overfor i gider og tage opgaven op, men i får det til at lyde som om der er så hårdt så hårdt!.

Mvh. Tobias,

Nu bliver jeg haglet ned smiley

• #50   21. dec 2009 Hmm, tildels enig med jer alle...

Synes bare ikke at "ryde op i annoncer, biler osv..." er en god grund til at opkræve penge, så skulle man være ærlig og sige at vi skal have et hvis beløb om måneden for at drive gallerierne.

• #52   21. dec 2009 Carsten L

Øhhh Det er der så allerede "Seneste emner Seneste indlæg "

Der er osse een der hedder

"Vis besked når der kommer nye indlæg til emnet "

Der sætter du så bare flyeben i, og vips, så bliver du infomeret om det næste gang du logger på, hvis du kigger under "Nye hændelser"

Karsten

• #53   21. dec 2009 det kunne være rart hvis der var en der hed egne emner

• #54   21. dec 2009 - The Skunk Monkey - Hvis mig venligst et sted hvor en HA'er beklager sig over opgaven! ! !

Det eneste JEG siger er at det bliver lagt ud somom HA'erne er en del af "pengemaskinen" som mange gerne vil kalde det. Hvilket er MEGET langt fra sandheden.
    Jeg tror du forsøger at læse en masse mellem linierne som ikke er der.

• #55   21. dec 2009 Jesper s(rc team Grumstrup) S - hvorfor?? du for at vide med det samme hvis der er nogen der har skrevet under dit emne...

• #56   21. dec 2009 jeg vil osse sige at efter min mening klager Ha'erne sig ikke, Over deres frivelige job, her på rcgalleri.dk

Nicklas L

• #57   21. dec 2009 ja men his der er nået man skal bruge og emnet er fx 1 måned gammelt så ville det være rart at man kunne finde det under egne emner

for søge maskinen virker elndigt

• #58   21. dec 2009 Min konto / emails og abonnementer / Forumemner...

Den mulighed eksistere allerede ! !

• #59   21. dec 2009 Det er fint hvis man skal til at betale for at oprette annoncer ;). Sådan er det på SG, og jeg synes det er helt fair. Der bliver jo sorteret en masse useriøse annoncer fra.

• #60   21. dec 2009 Synes nu at HA'erne udfør et udemærket arbejde herinde. Tænk på at de gør det gratis,og hvor meget de skal tjekke iløbet af en dag.

Synes så også at der er ALT for mange der oprettet forums med et problem eller noget de ikke kan finde - de burde istedet tjekke forumets tidligere indlæg. For hver eneste dag kommer der en masse ting op som siger sig selv både enten om man er kvik eller slow i betrækket. Og ofte spørger de om fx "god bil til drift?". Det bliver der ffs spurgt om HVER dag! led i forummet eller spørg i "Drift" gruppen som er herinde (hvis den da er til at finde da der også HVER dag bliver oprettet 100% ens grupper bare af forskellige brugere).

• #61   21. dec 2009 TASS - Det kan godt være du siger nu at jeg læser igennem linierne, bla bla bla.... Hver evig eneste gang der er nogen form for emner oppe, der går imod HA'erne kan man altid finde HA'ernes svar som er "Vi sidder her gratis, og vi gør det af egen fri vilje, bla bla bla...."

BULLSHIT.

Syntes det er de forkerte brugere der bliver slette, de forkerte personer der bliver frosset, osv osv osv...

Og jeg vil væde med at hvis HA'erne trak sig tilbage fra rcgalleri i en uge, ville folk stadig opføre sig ordenligt... FOR SÅDAN ER "RYGRADEN" HER PÅ RCG....

Tobias

• #62   21. dec 2009 Hovsa. Mente selvfølgelig imellem linierne smiley

• #63   21. dec 2009 - The Skunk Monkey -

Det er tydeligt du snakker som du har forstand til..

Du aner NADA hvad det vil sige og være HA.. Du skriver vi piver over vi skal lave noget, hver gang der er ballade.. Måske det KUN er i de indlæg hvor der bliver skrevet at vi ikke laver noget at vi brokker os..

Kan virkelig kun grine af det du skriver..

Og sikke lang den tråd her er blevet, der er da sket noget siden jeg kiggede sidst..

Karsten

• #64   21. dec 2009 Tobias D:

Jamen gør du det da bedre selv siger jeg bare. Du ville ikke kunne holde 1 dag som HA med den holdning.

• #65   21. dec 2009 Karsten K: Nej jeg aner NADA af alt hvad i laver, men det arbejde i gør i forummer og med at fryse og slette folk ved jeg noget til.

- SmashBash - Har jeg på noget tidspunkt nævnt at jeg er bedre selv?. Og nej jeg kunne sikkert ikke holde en dag som HA, og det har mulighvis nok også noget og gøre med at jeg ikker er HA'er?.

Jeg syntes godt i HA'er kunne prøve og optage endnu en HA'er som var en del yngre end de fleste af jer er, for så ville halvdelen af de frysninger og sletninger af brugere ikke findested da vi "yngre" her på sitet har et helt andet indblik i tingene...
    " Just my 5 cents" det skal man jo sige nutildags smiley

Tobias.

• #66   21. dec 2009 Tobias.

Endnu et bevis på at du har fattet nada..

Det handler ikke om alderen eller andet.. Det handler om at man befinder sig på et offenligt forum, hvor der hører nogle regler til.. Når man opretter sig, så krydser man selv af at man er indforstået med de regler der nu engang er.. Vælger man IKKE og følge dem alligevel, ja så bliver man frosset, UANSET alder.... Bliver man ved, og ja det er der desværre nogle der gør.. ja så bliver man i sidste ende slettet.

Det har INTET med hvem der er HA at gøre, blev du HA, ja så ville du gøre det samme som os, ellers blev din tid som HA kort, da du åbenbart ikke selv kan følge simple regler

Karsten

• #67   21. dec 2009 Og hvormange på fx din alder vil kunne egne sig som HA??

Grunden til at de ældre er HA er vel fordi de har noget mellem ørene..

• #68   21. dec 2009 - SmashBash - Der er godt nok også nogle ældre der ikke har noget mellem ørene!.

Karsten K: Jeg tror nærmere det er dig der ikke forstår hvad jeg skriver...

• #69   21. dec 2009 The Skunk Monkey

Du skriver

"Jeg syntes godt i HA'er kunne prøve og optage endnu en HA'er som var en del yngre end de fleste af jer er, for så ville halvdelen af de frysninger og sletninger af brugere ikke findested da vi "yngre" her på sitet har et helt andet indblik i tingene... "

Du mener at hvis DU var ha så ville du se anderledes på det og ikke fryse folk som bryder reglerne..

Så skriver jeg.. Du skal fryse præcis lige så mange som os andre for at gøre dit job som HA.. Hvor er det du mener en HA som er yngre kan lade være med at fryse brugere og stadig passe sig job som HA ?..

Hvad er det jeg ikke har fattet ?

Karsten

• #70   21. dec 2009 OWNED tobias!

• #71   21. dec 2009 (link fjernet) Siger det ikke det hele, Frederik? smiley

• #72   21. dec 2009 Karsten K. Du fatter så stadig ikke hvad jeg mener. Du tror det jeg vil er at ikke fryse folk der bryder reglerne!. Der er ukorrekt. Det jeg mener er at de frysninger i giver er som regel forkerte frysninger for folk som IKKE bryder reglerne !.

- SmashBash - Owned???... Hvornår?

• #73   21. dec 2009 Sidste indlæg self af Karsten..?
    Det siger så lidt om din intelligens som Karsten også er inde på.

• #74   21. dec 2009 Tobias

Forkert igen..

Vi sletter INGEN medmindre der er grundlag for en frysning/sletning, og den SKAL være dokumenteret, derfor det er så vigtigt man kommer med link osv når man stemmer een bruger ud..

Du mener bare vi sidder og smider om os med frysninger og sletninger med det du skriver der.. Det viser jo bare igen hvor lidt du har forstår af det jeg/vi skriver..

Som HA skal man kunne se bort fra egne meninger, og kun tage stilling til hvad der står i regelsættet.. og handle ud fra det.. alt det andet er ikke noget man kan bruge til noget, altså hvis man vil være HA

Karsten

• #75   21. dec 2009 Tobias

Men at du bliver ved med at skrive som du gør, beviser jo igen bare hvorfor folk med din alder IKKE egner sig som HA, da de ikke forstår at se borg fra egne meninger osv..

Karsten

• #76   21. dec 2009 Karsten... Skal jeg være ærlig så syns jeg enlig du selv beviser lige så flot at folk i din alder heller ikke egner sig som at være HA.

Dette er en endeløs diskusion, så jeg gider enlig ikke mere. Folk skal nok komme og belære mig med at jeg ikke havde ret og jeg trak mig osv. Men jeg gider enlig ikke diskutere mere, du har din holdning og jeg har min. Jeg Respektere din holdning, med ved ikke om du gør det ved min... Sådan er det.

Tobias...

• #77   21. dec 2009 lal.

Indse nu bare at Karsten har hold i det han skriver.?
    Han da trods alt argumentere for det hver gang smiley

• #78   21. dec 2009 - SmashBash - Indse nu bare at du er dum i hovedet og ikke fatter hvad jeg skrev lige over din kommentar ?

• #79   21. dec 2009 Pas nu lige på sproget... uanset om i kan blive enige eller ej.

• #80   21. dec 2009 Shit nogle sygt hårde ord!
    Og jo fatter godt dit indlæg, selvom det lyder meget taber agtigt smiley he he

Im out of here..

• #81   21. dec 2009 Det var ik for sjovt det jeg skrev... stop det.

• #82   21. dec 2009 undskyld men siger i ha´er ikke at man skal holde sig til emnet det klarer ingen af jer i den sidste del af det her emne særligt godt smiley

• #83   21. dec 2009 Tass - sry. dit indlæg før mit eget var posted. smiley

• #84   21. dec 2009 Jesper s(rc team Grumstrup) S - hvis vi lige ser væk fra at du selv vandrer udenom emnet i denne tråd, så besvare begge HA'er i denne tråd faktisk andre folks udtalelser. Os kaldet svar på tiltale.

• #85   22. dec 2009 efter min mening skal man sku ikke brokke sig over ha'erne, de gør bare deres job og jeg tror da ikke på at de fryser nogen uden grund. og så vil det da ikke hjælpe at få en yngre ha'er, for som nævnt før skal ha'erne fryse/ slette brugere hvis de gør noget ''ulovligt'' altså ikke følger reglerne, og de regler endres ikke fordi at man har en anden alder eller et andet inlik på tingene, så her holder jeg med ha'erne.

og hvis vi så lige går tilbage til emnet XD
    så ville jeg nok heller ikke blive her hvis man skal betale hver 3. måned. men hvis det er det der skal til for at holde sitet kørende er der jo ikke noget at gøre ved det. men jeg vil da også mene at det er en god ide at lave en ''auto sletter'' hvis man har været inaktiv i et år eller deromkring, hvis man ikke er på et helt år så må man bare betale det LILLE beløb af 59 kr. no big deal, hvis man ikke kommer på så er det ens egen fejl. bare min mening

mvh

• #86   22. dec 2009 *indblik

• #87   22. dec 2009 der er da godt nogle der fatter MINUS !!!!!!!

det har da ik en dyt med alder på HA at gøre.. men om at opretholde de regler som ALLE herinde har accepteret for at blive medlemmer her !!!!

- The Skunk Monkey - du fortjener sku næsten en frysning for den gang bullshit... hehe

• #88   22. dec 2009 Theis K - husk at der er tale om betaling for VIP status. Den normale bruger forbliver uden betaling (udover oprettelse) set ud fra hvad der er sket på de andre gallerier.

Jeg håber da at flertallet vil overveje en ekstra gang før de "forlader" rcg. Tvivler meget på at fremtids planerne grunder i at få folk til at smutte herfra smiley

• #89   22. dec 2009 Tass er det planen at der skal betales for VIP (altså for at have flere annoncer + store billeder) og thats it? eller ændres der på alle andre ting også?

• #90   22. dec 2009 ellers lav det så man må have fx3 anoncer som basis bruger og flere som vip bruger

• #91   22. dec 2009 Bo K - Hvis du går ind under VIP (tryk på VIP under mit navn i min profil) så kan du se hvad basis bruger kan, og hvad VIP brugeren kan. Det er mig bekendt sådan "opdelingen" blir.
    Men igen, jeg er lige så meget på sidevognen som i er. Jeg får ikke flere oplysninger end i får.

• #92   22. dec 2009 VIP over mit navn hehe, mente det stod nedenunder :o)

• #93   22. dec 2009 så det er dt her man skal betale for

Kunne se alle galleri-billeder i stort format

• #94   23. dec 2009 I har fuldstændig misforstået hvad min pointe er :(.

Min pointe med det jeg skrev er at jeg, ikke mener at man skulle ændre reglerne. Men hvis det måske var yngre HA'er herinde, så ville de have et andet indbklik på tingene, også ville mange af frysningerne der sker, måske ikke finde sted...

Nu tager jeg lige et eksempel... Sletningen af moller123456. Der kendte HA'erne halvdelen af historien, og valgte og slette personen, uden at vide den rigtige historie bag, og alle de involverede personer...

Tobias

• #95   23. dec 2009 - The Skunk Monkey -

Kan det tænkes det er dig, som kun kender den halve historie ??..

Måske han ikke har fortalt dig alt ?..

Karsten

• #96   23. dec 2009 Det tror jeg ikke du skal regne med Karsten... For jeg snakkede både med personen som du hentyder til, + den anden involveret person.... Og jeg ved også hvorfor i slettede personen helt korrekt, men det er e anden historie.

• #97   23. dec 2009 The Skunk Monkey
    Det r rigtigt at der nogle gange forekommer ting der vil virke uretfærdige, det vil være umuligt at den slags ikke sker når der er så mange mennesker der ruder rundt på samme side, og alle der er meget aktive her på siden og debattere i forummet vil på et eller andet tidspunkt løbe ind i en advarsel eller to i en eller anden form smiley

Det er derfor at man ikke bliver frosset eller slettet hvis man begår en dummert smiley
    Først når man gentagende gange begår den samme dummert og overser samtlige advarsler at man blive frosset.
    Og hvis man stadig ikke efter frysningen kan fatte at folk er ved at blive trætte af de dummerter man laver, bliver man slettet smiley

Derfor er det også ligegyldigt hvilken alder HA´erne har, for de må heller ikke gå uden om reglerne, og det skal de hvis de skal lade være med at give en ballademager advarsler smiley
    Og man skal virkelig lave lort i det hvis man bliver slettet her på denne side.

• #98   23. dec 2009 Kan sagtens se hvad du mener Sauron, men det jeg mener er, at den "dummert" kan skyldes noget andet, altså have en grund, som HA'erne tit overser efter min mening. Altså kort sagt, de oplever ikke hele historien. Og den skæbne har jeg selv mødt, og flere kammerater har...

Men det skal lige forstået sådan, at jeg ikke går imod reglerne. For jeg syntes det er fint der er regler, for ellers ville siden under ingen omstændigheder fungere, men jeg syntes så reglernes håndlanger, nemlig HA'erne til tider har det med at lave nogle grove bummerter.

Jeg gentager så hvad jeg har skrevet et par gange nu. Det jeg mente med alderen var mere sådan at en yngrer HA'er kunne måske bedere få et indblik af hvad der er sket, så der er færre uskyldige personer der bliver straffet...

Nå Go' jul alle sammen, Tobias.

• #99   23. dec 2009 The Skunk Monkey
    Det er helt rigtig hvad du skriver, der er altid to sider af samme sag eller flere smiley det er også derfor at man ikke kun bliver bedømt ud fra en sag fordi alle laver bummerter, dette gælder også HA'erne.

Jeg har selv været her på siden i over to år og har selvfølgelig også fået min ene advarsel selvom jeg naturligvis også var helt uskyldig i den sag (set fra min side smiley

Men jeg mener nu alligevel, selvom jeg blev uskyldigt dømt at man skal være helt usædvanlig dum eller ekstrem optimistisk, hvis man efter 12 - 15 sager af den slags stadigt syndes at man er helt uskyldig.
    Og det er selvom man skulle være uskyldigheden selv i 3 af sagerne, så er der stadig 9 at tage hensyn til.

På et eller andet tidspunkt bliver HA´erne nød til at sætte en grænse for ikke selv at bryde reglerne, ellers er det jo de andre der bliver generet af den pågældende person der bliver uretfærdigt behandlet af HA´erne.

Ellers vil jeg sige at unge folk generelt opføre sig ret pænt på de sider jeg har været på i sidste 6 år.
    Jeg er faktisk kun blevet generet 2 gange, og det var af folk på min egen alder smiley ikke af unge

• #100   23. dec 2009 Sauron, you got the point smiley

• #101   23. dec 2009 Verden er bare uretfærdig smiley

Desuden ved jeg at ham Moller123456 stadig er på galleriet..

Go' jul herfra..

• #102   23. dec 2009 - SmashBash - Så kunne jeg sku godt tænke mig en pm med et link til hans bruger smiley

• #103   23. dec 2009 PM sendt

• #104   23. dec 2009 har han oprettet hans biler

• #105   23. dec 2009 Nej..

• #106   23. dec 2009 æv hans mini er ellers fed

Kommentér på:
VIP. Gratis eller hvad?.

Annonce