{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  formatring a hardisk
  • #1   10. sep 2010 Hej Ivan

Skal harddisken bruges som bootdrev i den nye pc?
    Så formaterer du den i den nye pc, når du installere Windows.

Hilsen Claus

• #3   10. sep 2010 Medmindre det er det drev styresystemet ligger på.

Ivan er der kun den ene harddisk i den gamle computer?

• #4   10. sep 2010 NTFS og Fat32 har hver deres fordele og ulemper. Så det er ellers godt gået at Mr. Printer på forhånd kan fortælle hvad ivan L bruger hans computer til smiley

• #5   10. sep 2010 det er en gammel compute, som jeg har haft til a stå,r som jeg har lovet at lave til min bror, som bar skal brugen den til nettede og sårn,
    men der mangler en harddisk, men har en som sidder i en anden jeg har, men kan jo ikke bar sætte den i og køre, den skal jo lig tømmes sårn der kan genristalelles Windows,

men er det bar a sætte den i, og så sæt Windows cd'en i og så tage det derfra?

synes bar der var en måde a gøre det på, når man starter den op??

• #7   10. sep 2010 okay, siger mange tak, ville nemlig lig være helt sikker smiley

nu skal jeg så bar lig finde min Windows cd smiley

• #8   10. sep 2010 ja du booter bare fra windows disk... den ber dig om formattering senere i installationen inden den ligger det ind. der har du mulighed for ntfs eller fat system, fordelen med ntfs er at du kan have langt større filer, hvor imod Fat har en fil størrelses grænse på 4GB. samt har du mulighed for at lave din harddisk om til 2 eller flere partitioner hvis du ønsker, så du kan have flere drev c,d,e,f og så videre

Kommentér på:
formatring a hardisk

Annonce