542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Newbi hjælp ang. rc-løb. Newbi hjælp ang. rc-løb.

Hejsa.
Nu har jeg været så modig at melde mig til JC1 i sportmand-klassen og er lidt på herrens mark, med hvordan det foregår til sådan noget:-)(skal lige sige at jeg er helt ny inden for rc)
Og derfor har jeg nogle spørgsmål til jer som har prøvet det før.
1. Hvad er vigtigt at få med?
2. Skal man have nummer på sin bil?
3. Skal man have en mekaniker/tank-mand?
og til sidst har vi haft en lille debat her hjemme om hva prisen er for at køre, da jeg syntes det er lidt forvirrende på den måde det står på
(Prisen er: 200.- pr. bil pr. dag i 1:8 og 50.- pr. deltager i Sportsmans klassen.) eller er det kun mig, der syntes det:-)
Er prisen for sportman 200+50 eller kun 50.
(ville være rart at vide om man skulle tage kones eller sin egen pung med:-)
På forhånd tak.
Kim T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Newbi hjælp ang. rc-løb.
  • #1   25. feb 2011 du skal betale 50 kroner for at være med..

• #2   25. feb 2011 Du skal bare have rigtig mange reservedele med så er du på den sikre side, og et bord + stol, og ja det ville være en god ide med en pit makker ellers er der sikkert en der gerne vil hjælpe dig smiley

• #3   25. feb 2011 Det koster dig kun 50 kroner i gebyr. Jeg kan se på tilmeldingslisten at du skal leje en tællebrik, og de plejer også at koste en 50'er.

Jeg er faktisk ikke 100% sikker på om der skal nummer på bilen da der kun er resultater pr. løb og ikke over en hel sæson, men det skal der jo nok alligevel.
    Hvis der skal nummer på skal du nok blive informeret når dagsplanen er klar. Der vil du kunne se hvilke heats du skal køre i, og hvad nummer du har som deltager.

Da du har en bil der ikke lige er i forhandlernes fokus er det nok en god ide at have lidt reservedele med. Bærearme er altid en god ide, og så hvis du har en fornemmelse for hvad der ellers er sårbart på din bil.

Jeg håber du får en super oplevelse og vil komme med gennem hele sæsonen 8D

• #4   25. feb 2011 Takker for alle svar.
    Så må jeg se om jeg kan finde en mekker til dagen:-)
    Ang. reservedele til bilen,må jeg få fat i nogle, ellers må jeg tage det som det kommer:-), crasher jeg og går ud så har jeg haft det sjovt og en god dag skal jeg nok få, har opdaget at rc-folk er nogle dejlige mennesker:-)

• #5   25. feb 2011 Som regel er der altid god stemning til sådan et event, og folk plejer også at hjælpe hinanden med dele hvis man kan.

Jeg knækkede en hjulophængsholder på min hong nor buggy til JC4 sidste år, og der kom ham jeg havde shanghaiet som mekker straks ilende med en gammel alu holder han havde liggende. Den kunne jeg da bare få og sætte på.
    Så mangler du noget andre har er der som regel hjælp at hente.

• #6   26. feb 2011 Hej Kim

Sejt at du melder dig til sådan helt alene - respekt !
    Husk at du skal have fuld knald på batterier, staterboks og glødestarter...der ER strøm i hallen - så du KAN lade hvis det bliver nødvendigt. Med de temperaturer vi formentlig får, er der ikke meget knald på batterierne !
    Træning er fra kl. 8 - så kom i god tid.
    Du skal lige have lidt strips el. lign. til at sætte din tællebrik fast med.
    Og ja - du skal have nummer. Det skal bare være synligt - så et stykke gaffa tape og en god tuch - så er du kørende. Du får først nummeret dernede.
    Men bare gå til folk og spørg, hvis der er noget du er i tvivl om. Du er til enhver tid velkommen til at spørge efter mig - dog kan jeg ikke mekke for dig, da jeg mekker for 3 andre.
    Vi ses !
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe - Medlem Offroadudvalget 1/8 Nitro DRCMU.

• #7   26. feb 2011 Det med mekker , der skal nok være nogen der kan hjælpe dig.
    Jeg vil godt hjælpe dig hvis det ikke lige falder sådan at jeg skal kører lige før eller efter dig men det ser vi på dagen, kører i truggy klassen med nr.8.
    Men bare rolig alle er meget hjælpsom

• #8   26. feb 2011 Tak for alt den dejlige respons og svar:)
    Jeg er dog ikke helt alene, har min søn med, men han skal også køre.
    Men vi glæder os til at komme ud og køre og prøve kræfter med det.
    Vi ses til en god og hyggelig dag.
    M.v.h
    Kim T

• #9   26. feb 2011 ses

Kommentér på:
Newbi hjælp ang. rc-løb.

Annonce