Tak for denne gang {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle herinde på RCG
Da jeg faktisk ikke har noget med RC at gøre mere, vil jeg gerne takke af for denne gang ...
Jeg har nogle annoncer på Baboom på de sidste ting jeg har til RC som er karosser, standere, race tin osv, hvis man lige vil have det sidste med
Jeg takker for alle de gode kontakter jeg fik, de gode og fede minder ved at køre RC og sammen holdet man nu havde når man kørte med sine biler ....
Men nu er det slut, har ingen biler mere, den sidste er kørt med en ny ejer hjem..
Tak for alle de fede timer her på RCG både som BlackmaxDK og som RCxtreme har jeg virkeligt nydt og kunne sidde her og fjolle og grine og more mig over div fotoalbums, skælde ud på forum indlæg og/eller bare sidde og være i drømmeland over de fede biler som andre har *misundelse*
Også tak til alle dem som der hader mig, HA'ere som der fryser mig
Måske ses vi igen, men fremover vil jeg kun observere som værende en gæst...
Husk hold humøret højt, og hav det godt !
mange hilsner
Stefan, BlackmaxDK og RCxtreme
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 8 RC-enheder: 4 Emner: 33 Svar: 210
Er sku også selv hved at lige RC på hylden. Håber da at både du og jeg finder intraresen ( vis det er den du har mistet, vel og mærket ).
Vis det nu ikke er derfor du stopper må man så høre why?
Har du også lagt mærke til at RCg er som en lille familie? lige fra de gamle kloge, til forbryderne ( dem der laver noget dumt her på rcg )
Mvh Lars
Ps. Rally'en er til salg...
jun 2009
Følger: 18 Følgere: 16 RC-enheder: 10 Emner: 20 Svar: 105
Jeg skal køre rimelig langt for at finde en bane, offroad terræn eller andet, og jeg kan ikke bare forlade min familie fra tid til anden, det andet store låg på gryden er så at skattefar lige hapsede nogle af mine penge så dette år kommer til at gå med underskud indtil Januar
Og jeg gider ikke bare og se på biler som der står fordi at de ikke kan køre eller lignende og endnu mere surt er det når man så ikke har råd til at lave dem igen .
Men regner med næste år at der måske kommer en bette Slash ind i familien, da jeg gerne vil have en bil som jeg kan køre med i alt slags vejr uden at være bekymret men nu må tiden jo se hvor vi går hen ad...
Jeg har lagt mærke til familie livet her på RCG også derfor at jeg takker det er rart med de kloge til at hjælpe og komme med ideer, de yngre til at bashe rundt med og forbryderne som der jo bare er her for at wrecke det hele
Det er desuden en lille lækker Rally du har men min hylde skal den ikke stå på desværre
feb 2005
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 3 Emner: 40 Svar: 186
men håber da du kommer tilbage
jun 2009
Følger: 18 Følgere: 16 RC-enheder: 10 Emner: 20 Svar: 105
Men tror da jeg kommer igen
Tak for denne gang