{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ris / Ros
  • #1   27. feb 2012 Well... Så kan jeg da informere om at det er misbrug af stemmesystemet smiley

Jeg synes også det er en god ide at oprette sådan en gruppe. Men folk kan stadig slette som de har lyst til. Så derfor har jeg lavet et ris/ros-underforum på rcdrift.dk som kan bruges til præcist det samme. Her kan man så bare ikke slette andres indlæg.

• #2   27. feb 2012 Jeg har lige tabt min is smiley

• #3   27. feb 2012 Har desværre set samme tiltag blive voldsomt misbrugt andre steder og selv handlet med en svindler dom slettede alle de dårlige oplevelser og derfor fremstod som mønster sælger.

Hvis et sådan system skal fungere optimalt så skal sælger ikke have nogen som helst mulighed for at redigere i stemmer eller kommentarer.....

Det er da træls hvis nogen synes at man er en nar, men har man handlet med en person som har den opfattelse af sælger. Så skal det stå på en ris/ros side. Og har det ingen konsekvens at slette efter for godt befindende, så får vi et ubrugeligt skema af poleret ros. Og stadig alle de tråde om svindel...

Prøv at være lidt objektive venner ;-))

• #4   27. feb 2012 Brian, jeg er helt enig.

Kommentér på:
Ris / Ros

Annonce