1.314 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
Uhhhhh... kan slet ikke vente, har lige købt ny bil! :-) Uhhhhh... kan slet ikke vente, har lige købt ny bil! :-)
Losi ten-t !!!!
Fuuuck jeg glæder mig.. har haft kig på denne i laaang tid nu, og opdagede så lige at der er næsten halv pris på dem! Wuuup...
2300,- og så er det med fjernbetjent start af motoren, og inkl. Spektrum DX3.. synes faaaandme det er billigt..
0 synes godt om
jan 2004
Følger: 7 Følgere: 10 RC-enheder: 4 Emner: 16 Svar: 165
( Ved godt man bør støtte de danske forhandlere, men så må de komme ind i kampen med deres tilbudspriser! )
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 112 RC-enheder: 22 Emner: 69 Svar: 854
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.876
Jeg støtter også kun de danske forhandlere, når priserne ikke er helt fucked!
Når man kan købe dele fra Kina, med fragt, til omkring halv pris, af hvad delen koster i danmark, uden fragt, så køber jeg sku derfra
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 155
håber du bliver glad for det
jan 2004
Ja, det er sgu vildt.. for nyligt købte jeg 6 gløderør ( O.S. ) hjem fra Kina til samme pris som 2 stk. koster her i DK.. og så var der endda gratis fragt! Det tog en uge inden pakken var her.. utroligt at der er SÅ meget at spare!
Men ja, jeg er egentlig også ret spændt på at se hvordan den er - har set en del videoer med den på youtube, og det virker sgu til at den kan tåle nogle gode tæsk.. Men synes nu stadig rosinen i pølseenden er DX3'eren med telemetri og det fjernstyrede start-system.. men jeg er nok også en af dem der går mere op i at skrue, pudse og lege med tingene i værkstedet frem for at få "snavsede" dæk haha..
Men meget rart at høre, at der er flere der godt kan få sig selv til at købe i udlandet - når der virkelig kan spares!
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 3 Svar: 52
jan 2004
Fedt!
jan 2004
Stem den lige ind - og tjek evt. videoen hvor ross systemet lige demonstreres..
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 25 RC-enheder: 7 Emner: 119 Svar: 1.148
jan 2004
1 : Vigtigt, tjek om failsafe er sat rigtigt op fra fabrikken, min var nemlig blot sat til at dreje lidt til venstre hvis signalet forsvandt. - det er ikke meget værd jo.. hehe
2: Motoren er justeret ind på 20% nitro fra fabrikken - jeg ved ikke hvad du vil køre med, men jeg bruger 25% - hvis du bruger samme % som mig skal du nok lige fede HSN lidt ud så den ikke bliver for mager til at starte med..
3: Indtil motoren er kørt til, og stemplet stadig "bider" i toppen bruger jeg ikke den indbyggede gløderørsledning, men derimod løsner jeg lige gløderøret en halv omgang for at dæmpe kompressionen, og bruger så bare en almindelig glødestarter når jeg aktiverer R.O.S.S'en - Så snart motoren er startet og går jævnt spænder jeg gløderøret igen.. på den måde er jeg overbevist om at man kan skåne sit R.O.S.S system en hel del!
God fornøjelse med den, jeg er PISSE glad for min!
( Ved ikke hvor erfaren du er med nitro.. ellers skriver du bare hvis jeg kan hjælpe)
jan 2004
Ja, det er rigtigt.. har købt to biler fra Tyskland nu, og begge er kommet med posten efter 2 hverdage - det er altså totalt i orden leveringstid! Og så er priserne altså SÅ meget bedre i udlandet.. det er hårdt at drive forretning her i landet med høj moms og høje afgifter osv... især i vores krisetid burde man jo nok støtte vores egne hobbybutikker lidt mere, men pengene er ikke uden betydning for mig..
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 31 Svar: 284
Det er da ikke ret meget extra for at købe den i danmark, plus hvis der sker noget med den er det da noget nemmere at det er i danmark den er købt, ikke fordi jeg har noget som helst imod køb af rc grej i udlandet, det gør jeg selv, men med den lille forskel i pris havde jeg hvert fald købt i Holte
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 31 Svar: 284
jan 2004
Og ja, fjernstarteren er total fed stil.. er spændt på om det er noget der holder i længden.. men alle de videoer jeg har set på Youtube, hvor folk snakker om Ten-T har de nu alle været ret begejstrede..
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 1.221
jan 2004
Uhhhhh... kan slet ikke vente, har lige købt ny bil! :-)