{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Ny smartphone men hvilken ??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og skal have min 2. smartphone, men jeg er ret så meget i tvivl om hvad det skal være for en..

Jeg har pt en iPhone 3gs 16gb og jeg har et par ønsker til den nye tlf:

1: godt kamera (min 8mgp)
2: stor skærm
3: mellem 16 - 32 mb
4: min med dualcore processor
5: max pris 4500kr

Jeg bruger den til opkald, sms, facebook, internet, mail, som kamera, osv osv

hvad skal man vælge.. Jeg har kigget på feks:

iPhone 4S
Samsung galaxy 3S
Sony xperia S

men tager gerne mod andre råd..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny smartphone men hvilken ???
  • #1   25. jan 2013 iPhone 4s
    Godt brugerinterface (som du kender)
    App's som er uden virus mv (og dem du har betalt allerede kan du gratis reinstallerer)

• #2   25. jan 2013 Drop Sony da jeg havde den fuckede den op hver gang man opdaterede og det skulle man for at kunne bruge det nyeste.
    Har nu selv haft en Nokia lumia Windows phone og den er bare dejlig og kan en masse hvis man sætter sig lidt ind i tingene.helt sikkert en tlf for mig.

• #3   25. jan 2013 Har lige købt HTC One X
    Super lækker tlf.

• #5   25. jan 2013 No doubt. iPhone 5

• #6   25. jan 2013 Samsung S3, og så med 4G, det er lige i skabet. Har den selv og den er bare for lækker!

• #7   25. jan 2013 Efter som du siger du har iPhone 3GS nu. Virker du ikke som en der skifter ofte.
    Så jeg syntes du skal gå efter i iPhone igen.
    Dog ville jeg ikke tage iPhone 4S jeg ville hellere forslår du køber 5'eren.

Du er bekendt med IOS, så det er jo et stort plus. så behøver du ikke lære et nys OS

De krav du stiller for en mobiltelefon kan alle nu til dags, så det du skal gå efter er hvad du syntes du kan lide, både design og OS.

Hvis du ikke er bange for at prøve noget nyt. Kan jeg dog helt klart anbefale SGS3 Jeg har den selv(Havde SGSII før, og har også haft iPhone) Og jeg er helt klart selv til Samsung, Android og Touchwiz(Samsung præget Android)

• #8   25. jan 2013 af de 3 du nævner vil jeg sige samsung galaxy s3

men af alle tlf'er så vil jeg klart anbefale en af de nye Nokia Lumia... (920 ligger selvfølgelig øverst på listen, men det gør prisen selvfølgelig også)

Jeg har personligt haft Nokia siden midten af 90'erne og blev meget trist da de annoncerede deres samarbejde med microsoft, men må sku sige at de har gjort det godt...

• #9   25. jan 2013 Syntes den nye Nokia Lumia er en af de fedeste telefoner, klart den jeg ville købe lige p.t

• #10   26. jan 2013 Har selv skiftet fra iphone til android... Købte en s3'er...
    Har bestemt ikke fortrudt at skifte fra apple til android. Og det med at folk siger man skal lære nyt styresystem skal du ikke lade dig skræmme af. Det er jo næsten ens. Bortset fra android er det mere frit. Iphone er en god tlf uden tvivl. Men er blevet rigtig glad for min android=)
    Held og lykke:D

• #11   26. jan 2013 Som de andre skriver, så en Galaxy S3, af dem du nævner. Men overvej da lige en iPhone 5.
    Selv har jeg en Galaxy S3. Og er helt klart glad for den. Men kameraet er lige en tand bedre på iPhone 5. Og så kører programmerne jo lige en tand mere smooth på iPhone.
    Grunden til jeg dog ikke valgte iPhone 5, var pga. GPS´en, som i hvertfald dengang, kunne vise forkert. Og så at der ikke er Google Maps i det nye iOS. Og så kan jeg også li tanken om at det er lidt lettere at skræddersy sit brugerinterface, uden at det går ud over garantien.

Men ingen tvivl! Peger på enten iPhone 5 eller Galaxy S3. Begge super fede, på hver deres måde.

• #12   26. jan 2013 Hvis jeg var dig ville jeg købe en HTC One S smiley

• #13   26. jan 2013 Claus A>> Google maps er kommet til iPhone 5 nu. Så det behøver man ikke være bange for mere

• #14   26. jan 2013 tror jeg ville tage nokia lumia 920 pga. det gode kamera og en masse andre features smiley

• #15   26. jan 2013 Galaxy S3,

• #16   26. jan 2013 Nokia Lumia 920, kamera, mail, surf det køre bare på skinner
    den glider uhinteret mellem alle apps, spil osv. jeg har aldrig oplevet at den ikke har
    kunne følge med.
    udover det har du gratis navigation fra nokia og det spiller også bare, og det er navigation til stort set hele verden så vidt jeg har kunne se og da det er en windowsphone har du heller ingen problemer med Googles programmer hvis du gør brug af dem, denne denne tlf er virkelig en klasse over de andre smartphones der er på marked i dag (efter min mening)

det eneste men der er, er at der hvist kun pt. CA. Er 100000 apps smiley

• #17   26. jan 2013 Har både lumia og galaxy s3 . Galaxyen har bedre skærm og tager faktisk bedre billeder. Så vælg galaxyen den er jo os med quadcore som bonus

• #20   26. jan 2013 Matthias S: Okay, det er gode toner, med Google Maps. smiley Lad os håbe det også er sådan når 6´eren kommer på banen. Så kan det da være jeg bliver ejer af sådan en. smiley

• Nicklas N
    Nicklas N Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 2 Emner: 7 Svar: 16
    #21   26. jan 2013 iPhone 5 ofc.

• #22   26. jan 2013 lærvær med at købe appel det er noget lort

• #23   26. jan 2013 Det er vist en sandhed med modifikationer. Men fair nok hvis den ikke passer til ens behov.
    Der er vel en grund til at iPhone 5 konstant tager en plads på enten første eller anden pladsen, i diverse tests.

• #26   29. jan 2013 @ Kenneth.

har du fået købt ny mobilos og i så fald hvilken?

• #27   29. jan 2013 Kenneth H: nej det har jeg ikke hvorfor da ??

• #28   29. jan 2013 @ Kenneth.

Vil bare høre hvad du endte ud med smiley

• #29   31. jan 2013 Hvad end du vælger så vælg Android. Hvad mærke du skal vælge synes jeg helt selv du skal styre. Gå ud i butikkerne og få de forskellige telefoner i hånden og prøv de forskellige udgaver af styresystemet. Flere af producenterne vælger jo deres eget skin og ligger "oven" på android systemet og det er nok en smags sag hvad man er mest til.

• #31   1. feb 2013 Måske en ny Winphone er smooth. Men det er en ny Android tlf også. Det er bare et spørgsmål om tid og opgraderinger. Så slæber de begge røven hen ad asfalten. Der er iPhone lidt mere "holdbar" hvad smoothness angår.
    Nu har jeg en Galaxy S3. Lige da jeg fik den, kørte den bare lækkert. Efter de første par opdateringer, kunne man mærke den blev sløvere. Har dog give den lidt nyt liv ved hjælp af Nova Launcher. Det kører noget bedre.

• #33   1. feb 2013 Jeg ville selv vælge Galaxy S3 da jeg er mest til Android...

Har selv Huawei Ascend D1 Quad XL og til prisen er den fin, men intet i sammenligning til S3...

Iphone er sikkert blevet end mega god mobil (der er jo en grund til de har solgt så mange)

Men prøv dig frem hvad du er mest til... smiley

• #34   1. feb 2013 Dan O: Nu bliver WinPhone lavet til mange forskellige telefoner. Og det kører vidt forskelligt, alt efter hvilken tlf det kører på. Ligesom med Android.
    Når telefonerne er nye, ja, så kører det smooth, lige som jeg også skriver. Men ret kort tid efter, så er det som om softwaren bliver for tung. Og det er her jeg mener at iPhone har en fordel. Det skal kun udvikles til 1 eller 2 aktuelle telefoner.

HTC telefoner er rigtig slemme til at se sløve ud. Responsen er ikke noget at råbe hurra for. Fra man rører skærmen, til der faktisk sker noget, er helt åndsvag. Scroller eller bladrer man, skal man flytte fingeren ret langt. Det virker noget upræcist. Her taler jeg både HTCs Android telefoner, og WinPhones.

Nokia Lumia 920 er dog en fed telefon. Men den er også ret ny. Så det skal bare spille. Bliver spændende at se hvordan det ser ud om nogle måneder.

Var WinPhone bare kommet på banen noget før, så havde vi sikkert stået med en vinder. Men udvalget af programmer er stadig for ringe.

Jeg vil lige understrege at jeg bestemt ikke er en Apple fanboy. Jeg syntes de er for begrænsede. Men brugeroplevelsen er altså fin, mht respons. Og programmerne der bliver lavet dertil, er også af ret god kvalitet. Der bliver stadig lavet programmer til iPhone og iPad som ikke bliver lavet til Android....eller WinPhone for den sags skyld. Og det er pisse irriterende.

• #35   1. feb 2013 Som Michael skriver: Prøv dig frem. Din oplevelse, kan være noget helt andet. Du vægter måske andre ting mere, end f.eks. jeg gør. smiley

• #38   1. feb 2013 Jeg har haft både iphone 4, HTC ONE X, Sony Xperia og nokia N8 samt Samsung Galaxy S2 mfl. og må sige at min Nokia 920 slår dem alle, har ikke på et eneste tidspunkt bemærket at den ikke kan følge med eller at den bliver"slow".

som med alle andre smartphones er det en god ide at genstarte mobilen fra tid til anden.

Appel er lækker men som det også bliver sagdt her så er de for "lukket" i forhold til alle andre phones og personligt synes ikke at der har være nok/godt nok nytænkning fra deres iphone 3 og frem til nuværende model.

det handler kun om en ting for apple og det $$$$ og da iphone bliver hybet op alle steder køber folk dem, altså deres markedsføring er top$$$, indrømmet deres design er lækkert men ellers fanger de mig slet ikke mere da man ikke får det man betaler for samlignet med Samsung, HTC og Nokia 920.

det fede er at vi alle er forskellige og har hver vores behov og det er vel i bund og i grund det, det handler om, at få dækket vores behov og ikke hvad naboen har men at købe det der dækker ens egen behov...

• #39   1. feb 2013 Nu var det en Lumia 820 jeg rodede med. Og det var den som jeg oplevede som tung i røven. Dengang var den endda ret ny. Det var en kammerat der havde den. Men han skiftede den relativt hurtigt, efter kun få måneder. 920 lader til at køre rigtig fint.

Nu er jeg ret krakilsk, mht hvad der kører smooth eller ej. Jeg mener at køber man noget til ca 4-5000,- så skal det også bare spille i mere end et par måneder. Og lige på det punkt, syntes jeg kun at det fungerer rimelig på iPhony.

Som jeg skrev for, så opfatter vi sådan noget forskelligt. Jeg er bare ikke synderligt imponeret. Så... "Vi må da håw det bliwer bejre i moorn"

• #40   1. feb 2013 Jeg ville nok nappe en 4S'er, men det er også fordi jeg selv er hoocked på det der drug de kalder æbler smiley
    Men, når det er sagt, så ville jeg også overveje en af de nye w8 telefoner - har hørt det skulle være ganske fornuftigt. Time will tell...

• #41   1. feb 2013 Glæder mig i hvertfald til at se hvad det kan udvikle sig til med WinPhone. Dejligt med flere alternativer. Der skal bare lige lidt flere apps på banen. smiley

• #42   2. feb 2013 Jeg er endt op med en iPhone 5 som jeg syntes var bedst til mig da jeg stod med de forsk Tlf i hånden

• #43   2. feb 2013 Tillykke med din nye tlf, håber du bliver glad for den smiley

• #44   2. feb 2013 Ja tillykke med den... Du bliver garanteret glad for den... (selvom jeg aldrig har prøvet nyere Iphones) smiley

• #45   3. mar 2013 Min mor har også en Iphone 5 (hun gik fra en nokia til 250kr) hun er blevet meget glad for den nye Iphone der er en anmeldelse af den nye Iphone 5 her : https://www.youtube.com/watch?v=fv6vlP2qSyo

Kommentér på:
Ny smartphone men hvilken ???

Annonce