842 visninger
|
Oprettet:
Bedst bedømte enheder {{forumTopicSubject}}
Kunne det ikke være rart med lidt fornyelse, bedst bedømte enheder er altid de samme, og det vil sandsynligvis ikke ændre sig, de er jo super flotte.
Kunne man forestille sig at det blev lavet om til månedens bedst bedømte enheder, så ville der da ske lidt nyt.
Skrevet på en søndag hvor der sker lige så meget på RCG, som hvis man sætter sig og ser en kaktus vokse....
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
Men ja, vi kan da ikke blive mere trætte af at glo på bedst bedømte enheder.
De er blevet ligeså uinspirerende at se på som hvidt tapet.
maj 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 65 Svar: 1.008
Jeg håber for rcgalleri' eget bedste at de ser dette forum indlæg.
For det er sørme begyndt at blive kedeligt i rc-enheds-sektionen når ikke der sker noget nyt overhovedet.
Det kan da heller ikke være rigtigt at fordi bilen er i fuld aluminium så skal det bare være den pæneste. Sådan tænker jeg ihvertfald ikke altid. Jeg kan da sagtens finde nogle biler som jeg selv hellere ville have end en gang aluminium. Ikke sagt at de ikke er lækre, for det er de!
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 6 Emner: 29 Svar: 353
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 3 Emner: 12 Svar: 71
eller den bedst bedømte i denne uge/i dag/sidste uge/den bedste denne md. eller lign.
bruger meget sjælendt rc-enheder, med mindre der lige skal accepteres nye enheder ind bruger jeg den faktisk aldrig.
når jeg kigger på andres rc-enheder er det som regel igennem brugeren når der bliver snakket på diverse indlæg.
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 28 RC-enheder: 24 Emner: 88 Svar: 685
Ganske enkelt for at få et bredere udvalg i de "bedste enheder" Det burde være til at klare. "hint hint" Mr. Webbie
aug 2011
Følger: 44 Følgere: 73 RC-enheder: 35 Emner: 20 Svar: 414
Bedst bedømte enheder