Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NOGEN der kender ham her..???
  • #1   9. sep 2005 hvad har han gjordt!?!

• #2   9. sep 2005 Vil du ikke lige beskrive sagen lidt nærmere før du sviner manden til smiley

• #3   9. sep 2005 ja hvad har han gjordt???

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #4   9. sep 2005 vi skulle bytte bil og han fik lidt penge oveni.. min var en Cen CTS-4 onroad.. og hans en T-Maxx.. min var ca 6 mdr gammel men har næsten ik brugt den på grund af jeg ingen steder har at køre... derfor ville jeg bytte.. han siger han var RTR men han har ik sendt glødestarter og oplader med.. har skr til ham men han svare ik... og det andet er han skr at den nok snart skulle ha skiftet geartandhjul men det kørte fint.. den kan slet ik røre sig.. de gear er helt smadret...jeg syntes bare det er for dårligt når man sender en bil som køre fint.. det eneste ved min var trækstart snoren var knækket og det var ik noget problem sage han... og jeg har sendt alt med...jeg føler mig snydt..

• #5   9. sep 2005 hmm okai nu forstår jeg .. det er noget crap at selv her inde på rcgalleri at det kan ske... jeg troede kun det var på dba.dk :-S

shame on you Claus T!

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#6   9. sep 2005 er det bare mig eller...??? jeg havde sku glædet mig til at komme ud og køre med den...

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#7   9. sep 2005 ja Anders.. jeg trode os folk her var til at stole på derfor velgte jeg det her site... har aædrig ejet en nitro bil før og det er lidt trist man så skal ha sådan en dårlig oplevelse... men mange tak for lidt backup...

• #8   9. sep 2005 ja jeg vil sq også give ralf rat det er sq noget lort at folk snyder andre her inde..
    hva gør du så nu hvor du ikke kan få fat på ham eller han bare ikke svare..
    beholder du så bare trucken og laver den ??

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#9   9. sep 2005 Lasse... ja det må jeg jo gøre... men jeg jeg ved ik hvor jeg for en gearkasse og om det kun er det... og jeg er nok ik lige den bedste til sådan noget småt noget.. men havde sku ovevejet at køre over til ham... men hvad nytter det.... ellers må den jo bare stå og stå..
    DESVÆRRE...

• #10   9. sep 2005 nej så synes jeg du skal køre over og give ham en skideballe eller bare snakke med ham
    om du kan få din bil tilbage eller at han skal astatte det der ikke virker på din truck..
    kender godt det der med at have svært med at skaffe dele jeg er jo kun 12 hehe..

• #11   9. sep 2005 Vent da lige et par dage, kan jo være han ikke er hjemme eller har mulighed for at tage telefonen.
    Derefter hvis han bare er umulig at få fat på, så tag til Esbjerg og få dine dele, plus en undskyldning. hvis det også er umuligt, så er det desværre bare bad luck.
    Men held og lykke.

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#12   9. sep 2005 jeg er 25... men ja jeg tror sku jeg vil tage over til ham...var sku ville til at betale for en gearkasse hvis jeg viste det.. men når for statet den efter man har købt nyt startersæt lige efter job og den så bare står stille og man kan kun høre knas.. så blir man sku SUR....

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#13   9. sep 2005 Jesper nej.... de biler jeg har kigget på som er RTR er der glødestarter og lader med.. men batt og nitro det er der aldrig...

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#14   9. sep 2005 Jo troels men det er mærkeligt at vir ha snakket i 14 dage over mail.. og der har han svaret i løbet af et par timer eller mindre... han svarede heller ik da jeg skr held og lykke med bilen da jeg lige havde sendt den... men jeg bor på sjælland så der er et stykke men hvis det er det der skal til...

• #15   9. sep 2005 Ja okay hvis du ligefrem bor på Sjælland så er det godtnok en lang tur.

• #16   9. sep 2005 bor du på sjælland hva by

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#17   9. sep 2005 Solrød..

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#18   9. sep 2005 Jesper... jeg snakker bare generelt om RTR pakker.. men det er os lige meget... jeg har IK fået det jeg blev lovet..

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#19   9. sep 2005 Kim.. oki... viste ik hvor jeg skulle lægge det ind..

• Ralf B
    Ralf B Tilmeldt:
    aug 2005

#20   9. sep 2005 ja.. vi skr hvad der var med til vores biler...

• #21   9. sep 2005 Og han skrev direkte at der var glødstarter og lader med !?

Ellers er det altså helt normalt at der IKKE kommer glødestarter og lader med til en RTR-bil. I få tilfælde kommer det dog med.
    Du kan bruge et almindeligt 1,5volts batteri som glødestarter hvis det er.

Kommentér på:
NOGEN der kender ham her..???

Annonce