360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Gavmilde kvinder Gavmilde kvinder

Jeg taenkte paa at jeg muligvis har den bedste hustru man kan taenke sig til....!!!

For ca. 1 maaned siden fik jeg en tamiya ta-05 af min hustru (bestilte den dog selv), fordi at jeg traengte til en ny og bedre bil til at afloese min tt-01, som jeg bruger/brugte ( den er solgt nu), paa bane smiley

Men for at denne herlighed ikke skulle slutte alt for tidligt, troede jeg ikke mine egne oejne da jeg kom hjem fra arbejde i dag......

Toer du laese vidre eller er du bange for at blive skuffet over din egen kaerste/hustru?

Hun havde koebt en fjerstyret motorcykel til mig....!!!! Livet er skoent. Modellenen er en Thunder tiger Ducati 999.

Jeg har allerede vaeret ude og test koere den, og det er super svaert, naar man er vant til biler, men det er hammer skaegt...!!!

Hvis du mener du har en bedre halvdel end mig, bliver du nok noed til at komme med historien her paa siden, ellers er der ingen der tror dig.... He he... (det skal selvfoelgelig vaere rc relateret)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gavmilde kvinder
Kommentér på:
Gavmilde kvinder

Annonce