Gavmilde kvinder Gavmilde kvinder
Jeg taenkte paa at jeg muligvis har den bedste hustru man kan taenke sig til....!!!
For ca. 1 maaned siden fik jeg en tamiya ta-05 af min hustru (bestilte den dog selv), fordi at jeg traengte til en ny og bedre bil til at afloese min tt-01, som jeg bruger/brugte ( den er solgt nu), paa bane
Men for at denne herlighed ikke skulle slutte alt for tidligt, troede jeg ikke mine egne oejne da jeg kom hjem fra arbejde i dag......
Toer du laese vidre eller er du bange for at blive skuffet over din egen kaerste/hustru?
Hun havde koebt en fjerstyret motorcykel til mig....!!!! Livet er skoent. Modellenen er en Thunder tiger Ducati 999.
Jeg har allerede vaeret ude og test koere den, og det er super svaert, naar man er vant til biler, men det er hammer skaegt...!!!
Hvis du mener du har en bedre halvdel end mig, bliver du nok noed til at komme med historien her paa siden, ellers er der ingen der tror dig.... He he... (det skal selvfoelgelig vaere rc relateret)
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 15 Emner: 41 Svar: 1.467
Off -topic er naar det slet ikke relaterer til sidens indhold, og det maa man da sige at mit emne goer.
sep 2004
Jeg syntes du har nogle maerkelige meninger og holdninger, men alle menesker er jo heller ikke ens.
sep 2004
Det ville jo vaere at misbruge sin hjaelpe-Administrator stilling.
dec 2004
Følger: 23 Følgere: 22 RC-enheder: 3 Emner: 29 Svar: 448
Men når man er 13, er der ikke så store chancer for det
Man ja, det kommer vel
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 4 Emner: 7 Svar: 120
(ikke fordi jeg har "dame" på selv
Gavmilde kvinder