{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Video klip
  • #1   11. nov 2014 Nu står den ikke bare med fuld gas åben?:) går den kun ud når i tager glødestarteren af?

• #2   11. nov 2014 Den står lidt åben nede ved gassen . Ikke ret meget..
    Og den går også ud selvom gløde starten sidder i ..

• #3   11. nov 2014 Det lyder til at den får for mager blanding.

Det kan skyldes flere ting. Jeg vil skyde på 2 ting:

1. der sidder møg i dysen (Strålespidsen eller hvad den kaldes.) Skil karburatoren ad, rens og pust.
    2. Den suger falsk luft ind imellem karburator og motorblok.

I tomgang skal den kun stå meget meget lidt åbent. Du kan f.eks. trimme den helt ned så den er lukket. Kan du stadig starte den, får den falsk luft.

mvh Tommy

• #4   11. nov 2014 Jeg prøver lige at tjekke om den får falsk luft - det kan vel også komme fra luftfilteret hvis det ikke sidder rigtigt på ?
    Kunne ikke forstille mig at der er møg i karburatoren, da den har stået dækket til det sidste stykke tid, men man ved jo aldrig ??

• #5   11. nov 2014 Jeg vil også gætte på for meget luft.
    Du kunne og lige få tjekket indstillingerne. Hvis det er den oprindelige motor, er det den her: http://www.cenracing.com/downloads/EngineDocNX-15.doc
    Der står hvad standard indstilligen er. Så får du også motioneret nålene og O-ringene...

• #6   11. nov 2014 Det møg i karburatoren, kan være indtørrede olirester fra den har stået.

• #7   11. nov 2014 Det med indstillingerne var også en god ide ..
    Må lige prøve og se imorgen når det er lyst ?? jeg vender tilbage

• #8   12. nov 2014 Hej igen .. Jeg prøvede at indstille den som der stod i det link (Y) og der var meget meget bedre ..
    Den stod i tomgang i ca et godt stykke tid ..
    Men den kører stadigvæk når den er tændt, så det er kun når jeg vil bremse/bakke at den holder stille i tomgang.. Hvad kan det skyldes?

• #9   12. nov 2014 Uden at starte motoren, nulstille din sender så trim og evt epa står i nul. Dual rate sat på Maks. Binde din sender og modtager på ny. Tænd for bilens strøm. Den er nu i neutral og spjældet skal være ca 1mm åben. Evt justere på karb for at få den ønsket åbning. Inden du starter motoren, sørg for din failsafe er sat til maks brems. Start motoren, justere karb så den står godt i neutral. Husk en nitro motor er ikke beregnet til at stå stille længe så giv dig god tid men hellere holde en pause hvis det tager en krig. Nu kan du justere LSN og derefter HSN så din motor yder maks glæde.

• #10   12. nov 2014 Hvis du ikke kan stille den lavere i tomgang og den stadig vil rulle.... Så kan det nemt være fjederen på dine "clutch shoes" der er blevet for slap.... smiley

profilbillede
Kommentér på:
Video klip

Annonce