Forum kategorier

Storkøbenhavn´s kravler.

Storkøbenhavn´s kravler.

Medlemmer: 105
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Alu.dele til SCX-10 Hej Sidder li' og ser på alu. dele til SCX-10 og vil gerne høre jer,om det er nødvendigt ? Jeg tænker bare det er j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2012
Visninger:
352
Hobbymesse Tilmelding. Hobbymesse Tilmelding. Så er det tid til at melde sig til Hobby messen i Valbyhallen den 3 og 4 November. Vil i med i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2012
Visninger:
1.807
Træf lørdag eller søndag Hej Er der nogle der er friske på et træf hjemme hos mig på lørdag eller søndag (skal lige finde ud af hvilken dag de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2012
Visninger:
1.092
OBS ! OBS! Til ALLE i gruppen, hvis i har nogle gode billeder fra vores ture så må I meget gerne sende dem til mig på fss@syngre.d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2012
Visninger:
745
Ny bil uha da,da Hej Jeg er helt ny inden fro dette "felt" og i gruppen. Jeg havde tænkt mig, at købe en Crawler,men faldt over en A...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2012
Visninger:
1.108
PÅSKETUR 2013 Så er det ved at være tid til at finde ud af om vi skal tage til Bornholm i påsken igen til næste år. Vi har i dag tal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2012
Visninger:
1.140
Hobbymesse 2012 Så er det tid til at planlægge om vi skal med til Hobby Messen i Valbyhallen her i November, og hvor meget plads vi ska...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2012
Visninger:
1.220
greve rc kravlerbane John og jeg køre på grece rc kravler banen i efter middag, og begynder at sætte hegn op. så kom glad og hjælp. vi kunn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2012
Visninger:
799
Tur til greve rc center med storkøbenhavn's kralver klub Var i greve Rc klub og til udstilling med storkøbenhavn's kralvere klub, fik lavet en lille video. Som i kan se på YouT...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2012
Visninger:
1.081
motor axial scx10 brushless hej alle sammen jeg ville lige spørge om der var nogle der kunne komme med et godt link til en kraftig brushless motor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2012
Visninger:
1.021
Idéer til nyt "paintjob" på hilux? Og køb af maling Hejsa. Da jeg står og godt vil til og male min Hilux fordi den maling der er på nu ikke er særlig pæn mere vil jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2012
Visninger:
1.195
RC OFFROAD PARK I NÆSTVED VIL GODT LÅNE KBH KRAVLER ET STYKKE JORD Hej drenge. Jeg har et stort stykke jord og vil tilbyde jer et stykke jord til låns som i kan lave en ny og spændende t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2012
Visninger:
1.608
tildmelding til udstilling ved GRCC. jeg har lavet dennne nye tråd til tildmelding til udstilling ved GRCC. fordi den tråd på det åbne forum er for svær at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2012
Visninger:
841
Karos og hjul til SCX 10 Nu har jeg brugt adskillige dage samt snakket med flere ang. om hvor man finder karos til en SCX 10. Og jeg erkende at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2012
Visninger:
1.720
Motor og lipo Hej Hvis man skal skifte den Outrunner 3850 motor der sidder i SCX 10 ud med en anden, som kan trække mere i bunden....
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2012
Visninger:
804
Hjæælp. Den vil ikke tænde Min Axial SCX10 vil ikke tænde. Der er ikke løse forbindelser i batteri stikket. Alt elektronik er standard Nogen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2012
Visninger:
835
udstilling på greve rc center ved DM off-road D18-19 august Vi er blevet inviteret til at komme og udstille vores biler og bane, ved DM i off-road D18-19 august hos greve rc cente...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2012
Visninger:
1.335
frivillige til permanent kravler/skala trial bane. John tølløse og jeg har fået lov til at bygge en permanent kravler/skala trial bane på GREVE RC CENTER. (ala drivhuse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2012
Visninger:
1.709
Hvilken styre servo Hej Da jeg lige har siddet og kigget lidt på hvilken servo der faktisk sidder på bilen - Hitec HS-645MG Så ser jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2012
Visninger:
2.049
crawler esc Hej kravler, ville høre om der er nogle der kan anbefale en god crawler/trail esc med drag brake ideen er at den skal b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2012
Visninger:
1.807

Annonce