Forum kategorier

Old RC Boys and Girls

Old RC Boys and Girls

Medlemmer: 234
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Nye billeder efter opgradering af bil Hej drenge og pige(r), så har jeg endelig fået taget mig sammen til at få taget et par nye billeder af bilen, efter at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2012
Visninger:
1.752
Piger i gruppen? Hvad så drenge skal vi lukke pigerne der er 35+ ind i gruppen? Der er en der allerede er smuttet gennem nåleøjet. Hvis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
1.124
hejsa old boys Hjælp mig lige..kig på mine udfordringer og bedømme selv..den fætter der har taget over et år at bygge syntes selv den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2012
Visninger:
1.534
ny bil .. tag et kik og meget gerne en stæmme hej alle sammen har et par biler der godt kunne bruge nogle stemmer, da de unge/børn ikke helt setter pris på os lidt o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2012
Visninger:
955
Lydmodul til lastbiler - monstertruck ? Hej.... Er der nogen af jer der har hørt om lydmodul til en monster truck eksempel e-maxx....eller e-revo.. Det ku sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2012
Visninger:
1.294
hpi baja luftfilter holde mangler den ring der sidder på kaburatoren som man spænder luftfilter fast på så hvis du har sådan en er jeg den glade ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2012
Visninger:
806
Ic cup'en Da der desvære ikke var nok tilmeldte aflyser vi 1 Afd. Info om ny dato følger 
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2012
Visninger:
592
MRCC åben på søndag Er i friske på noget hygge race så kom ud på mrcc og vær med vi starter motore kl 10 Det koster ik noget
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2012
Visninger:
622
Så er der snart åben drenge Hvad siger i til det ?? http://www.rcgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=16644
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2012
Visninger:
604
valg af udstødning?? Er på jagt efter en udstødning til min truggy, den kører med en SH .28 motor, med 3,6hk... Jeg er ude efter bottom/ mid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2012
Visninger:
952
OT...OT Efterløn Hvad gør i ? Hej Gamle :) Jeg er meget itvivl om hvad jeg skal gøre med den satans efterløn. Har indbetalt siden starten og har der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2012
Visninger:
1.696
Åben for IC cup 1 Afd http://www.myrcm.ch/main?hId%5B1%5D=bkg&dId%5BE%5D=8041&pLa=en
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2012
Visninger:
562
ny styre servo ... hjææælp Jeg er ejer af en VRX-1 nitro, jeg har skiftet sender/modtager til sanwa MX-# FG, og styreservoen der pt sidder på er e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
1.863
køb tamiya kits hvor Hola,min ven og jeg ska snarest købe i 2 x Fast Attack Vehicle kits plus shocks plus tun plus radio og jeg er nysgerrig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2012
Visninger:
1.715
Hvor kører i og med hvad Halløjsa Kunne også være sjovt at få et overblik over hvor i kører og med hvad. Også gerne alternative steder til de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2011
Visninger:
1.404
E-revo vs E-maxx Som overskriften siger .. er jeg lidt i tvivl om hvilken man burde købe.. Men ved i har erfaringer i gerne deler ud a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2011
Visninger:
666
?? E-Revo Hej rødder Kan det svarre sig at konvertere en E-Revo til børsteløs . eller skal man købe en Vxl fra start.. Hilse...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2011
Visninger:
595
Ældste RC Hejsa når nu vi er igang med hvor gamle vi er hvad er så den ældste RC i har som er brugbar min ældste er en Tamiya Pum...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2010
Visninger:
1.345
Tænk... ....at det skulle ramme mig - Old RC boys...!!!!! Nå, men vi må jo nok erkende at sammenholdt med flertallet herinde, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2010
Visninger:
1.219

Annonce