Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Nyt E-Maxx chassis fra FLM Har i set det? Ved ikke helt hvad jeg synes om bundpladen.
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2012
Visninger:
414
træf D. 17 marts Drenge!! dette er datoen hvor vi stiller med alt hvad vi kan mønstre! jeg skal lige aftale det med RCC, men ved at de g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
841
fastlane machine Efter at Morten I og jeg fandt ud af at RCDirect tager 115$ i fragt!? har jeg skrevet til elefun.no som også er flm for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2012
Visninger:
1.269
Advarsel Hej Blot en lille advarsel. Der er en hollænder ved navn Gerben der sælger E-maxx dele fra UE, Gorillamaxx osv. på Eba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2012
Visninger:
955
RCcentret Daniel har oprettet en gruppe: http://www.rcgalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=1584 ansøg hvis du lyster
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2012
Visninger:
444
castle guf! så er der mundgodt til de vilde: http://www.rcgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=83143 det er ikke min annonce, ville bare...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2012
Visninger:
380
pinion gear Hej gutter...så er mine basher maxx godt på vej, og har brig for lidt råd...den kommer til at køre på de stor proline s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2012
Visninger:
1.353
Titan 775 - tandhjulsdiameter? Hej... Jeg har købt en brugt Titan 775 og har måttet konstatere at de tandhjul jeg har liggende har en for lille diame...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
352
Ny Emaxx Hej gutter, Så er det endnu en emaxx født i DK ;) Mine basher er endelig køreklar og er pænt tilfreds..tjek den ud! ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2012
Visninger:
329
Motormount til titan 775 Hej... Jeg har fået fat i en Titan 775, men kan det være rigtigt at motormount'et skal modificeres for at få det til a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2012
Visninger:
365
xtra lange bodymounts Hej.... Jeg blev anbefalet at købe RPM runde extra lange body mounts på towerhobbies, men er sprunget fra... Hvis man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2012
Visninger:
677
fedt Hej gutter, har lige et spørgsmål om fedt til pinion/spur gear..jeg har den standart Traxxas plastic 68t spur med et R...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2012
Visninger:
633
FOR DEM de var intra i hvad jeg har gang i i DARKEST Jylland, har jeg endelig taget mig sammen og lavet et fotoalbum om mine Go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2012
Visninger:
256
Alu eller plastik Hej.... Jeg skal ud og køre ræs i mudder, grus og jord med hop og alt hvad der skal til for at maxx' en bliver udfordr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2012
Visninger:
932
hobby butik Hej gutter..jeg skal hold weekend med kone ned I tyskland og vil gerne brug mulighed for at shoppe for maxx dele..er de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2012
Visninger:
1.378
sommer træf Hej gutter.. Vil lige høre om det vil være intra at hold et sommer trær med mulighed for overnatning? Har ide om fami...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. mar 2012
Visninger:
419
Lydmodul ??? - ligesom til lastbiler Hej.... Er der nogen af jer der har hørt om lydmodul til en monster truck eksempel e-maxx....eller e-revo.. Det ku sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2012
Visninger:
490
ny maxx in town Hej gutter..så er mine alu bæste endelig færdig..håber den bliver pænt modtaget ;) Mvh Kristian
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2012
Visninger:
387
Maxx wall Tænkte i lige skulle se dette billede. Så kan vi godt sætte os tilbage med god samvittighed over de småpenge vi har bru...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2012
Visninger:
403
spectrum modtager Hej..er der nogen da har erfaring med at brug 2 servo og split y kabel med spectrum modtager..Altså 2 servo på en kanal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2012
Visninger:
466

Annonce