Forum kategorier

Fyn Gruppen

Fyn Gruppen

Medlemmer: 108
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Velkommen alle fynboer Velkommen i gruppen. Håber i vil falde godt til i gruppen, så vi får en god og seriøs gruppe, og vi kan få gode diskut...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2007
Visninger:
712
hvor hvorfra på fyn kommer i,jeg er fra svendborg
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2007
Visninger:
651
baner hvordan ser det ud med off-road baner til r/c på fyn syntes ikke der er meget at komme efter når man søger på nettet.hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2007
Visninger:
1.407
Drift på Fyn/Odense ! Hej. Er der nogen der drifter på FYN? Jeg kan muligvis arrangere et rum med gulvtæppe vi kan lave en driftbane i. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2007
Visninger:
502
msn hey nu vi alle er fra fyn i denne gruppe vil jeg lige høre jer om der var interresse for at udveksle msn adresser sådan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2007
Visninger:
579
Online salg... Hej drenge... Gik og legede med tanken om at skaffe mig en Jato.. Helst en 3.3ér.. Er der nogen af jer der har hand...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2007
Visninger:
1.109
afdrejning af motor Er der nogen af jer der kan afdreje en motor for mig..
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2007
Visninger:
533
race Odense..? Er her nogen der kunne tænke sig, at mødes til noget gaderace i odense. (1:10 on-road el) vi kan altid snakke om hvor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2007
Visninger:
779
Baner hej er der nogen der kender nogle baner på fyn eller gode steder hvor man må køre off road?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2007
Visninger:
787
Odense R/C Mini Race Så nu har Odense R/C Mini Race fået en offroad bane ! Billeder og mre info her : http://www.fg-forum.dk/smf/index.p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2007
Visninger:
699
Oprettet:
24. maj 2007
Visninger:
1.856
Åben Nitro & Large Scale løb i Odense Ja i morgen er der løb i Odense rc klub ! _____________________________________________ Info: Odense R/C Minirac...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2007
Visninger:
2.294
Nogen med HBX offroad. (link fjernet) Er der nogen der har en bil med sådanne hjul på? Jeg vil gerne lige prøve om de passer på inden jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
300
Min Rex-x Vil i ikke give et kig forbi min rex-x og give den en bedømmelse, og evt en kommentar eller sende en besked med hvad je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2007
Visninger:
293
08-12-2007 nogen der skal ud og køre på odense banerne i morgen? overvejer at kigge forbi, men det er ikke sjovt hvis der ikke er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2007
Visninger:
257
kørsel i svendborg???? Er der nogen der har tænkt sig at køre mere i svendborg på denne side af vinteren? muligvis nu på lørdag?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. dec 2007
Visninger:
387
svendborg julekør vi er et par stykker der tager ud i svendborg rc og kører lidt juleræs i morgen 22-12-2007, ved 11-12 tiden og et par t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2007
Visninger:
345
traf er der nogen der er med på et lille traf i en weekend hvis det er kan jeg se om jeg må låne hallen på korinth landbrugs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
518
vestfyn hej ville lige høre om der er nogen i gruppen der køre off road og er fra vest fyn? ud over mig!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2008
Visninger:
309
ny gruppe så har jeg startet en ny gruppe den hedder drift_gruppen_fyn bare ansøg du skal dog ha en rcenhed der er berenget til d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2008
Visninger:
951

Annonce