Forum kategorier

Formula Offroad Klub

Formula Offroad Klub

Medlemmer: 26
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Ideer & forslag til en fed klub/bane kom med nogle fede inputs om hvor vi kan leje os ind for en dag og des lign. jeg syntes selv at trial = langsom kørsel ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2007
Visninger:
722
hvor bor i henne skriv hvor i bor... by er ok
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2007
Visninger:
783
hvem er interesseret i næste weekend hvem er interesseret i at køre lidt hos mig og snakke om trial og lufte nogle ideer til en pulling slæde.
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2007
Visninger:
441
hvilke frekvenser/kanaler kører i på? hvilke frekvenser/kanaler kører i på? jeg kører selv på 40Mhz Fm kanal/krystal 53
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2007
Visninger:
515
IDE til hvad vi os kan foretage os http://www.4x4offroads.com/4x4-driving-on-water-video.html mon ikke også vores biler kan det... måske bar over...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2007
Visninger:
813
vulkanisering tror i ikke man kan få vulkaniseret sine bigfoot hjul og så evt. få lavet sit eget mønster..
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2007
Visninger:
522
msn hejsa var det ikke en ide og få hinandes msn så kan vi altdie skrive der over måske vare en ide
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2007
Visninger:
685
mødes en dag hej tænkte på kunne være sjovt og mødes en gang så kunne vi snakke teknik kigg epå hinandens biler og køre rundt og vis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2007
Visninger:
380
Nogen der kan lave hjemmesider...? nogen i gruppen/klubben der er gode til at lave hjemmesider...?
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2007
Visninger:
442
pirates trailer off topic http://www.bvi-otk.com/rum/video.jsp?DAN&QuickTimeLarge
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2007
Visninger:
603
SKAL VI KØRE I PÅSKEN! hva så drenge skal vi køre hos mig i påsken... jeg er frisk en af dagene bortset fra fredag og søndag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2007
Visninger:
1.159
Træf i løbet af næste uge? Hey Formula Offroad Klub. Jeg har lige bestilt min første nitro rc hjem idag. Så jeg ville lige høre om der var nogle...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2007
Visninger:
532
Eldorada Viper XST jeg vil lige høre om der var nogen som ved om det her er en god nybegynder bil?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2007
Visninger:
446
Trial?? Var der ikke stemning for at starte noget trial op? Jeg er ihvertilfald frisk, jeg syntes Kasper snakkede om at starte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2007
Visninger:
362
Rc Event stenløse hvad kunne folk godt tænke der skulle foregå? jeg er frisk på at holde noget skal bar li ha nogle inputs ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
455
event I ganløse ved møllen hvidehøjvej event I ganløse ved møllen hvidehøjvej der er et stort græs areal hvor der plejer at bllive holdt kræmmermarked der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2007
Visninger:
912
Endrupskolen i Fredensborg på søndag. Hey RcG. Så er det tid til endnu et træf på Endrupskolen i Fredensborg. Vi køre kl 14 på søndag til omkring kl 17. D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2007
Visninger:
515
God jul Hej med jer tat for stemmer og kan i ha en god jul ps google på SnoopMaxx og se hvad der sker
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2007
Visninger:
410
Formula Off-Road i stjær Grusgrav Jeg har fundet mere info om formula Offroad her i DK Det er ikke i Nysum men i stjær Grusgrav ved aarhus 14. June ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
1.946
Nye Foto Jeg har lagt nye foto ind af min Wheely King den har fået et Midgard ProRock chassis Bandit/`Pede VXL gear kasse og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. aug 2008
Visninger:
758

Annonce