Forum kategorier

DASU / DRCMU Kører

DASU / DRCMU Kører

Medlemmer: 25
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Hejsa Jeg har lavet denne gruppe, da jeg synes der manglede noget efter Hans er væk. Gruppen er kun for kører der kører i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2007
Visninger:
405
Velkommen Velkommen til gruppen, håber i vil nyde opholdet her. Jeg håber i osse vil komme med nogle gode.
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2007
Visninger:
340
Klasse under DASU / DRCMU Hej ville lige høre hvilken klasse i kører i under DASU / DRCMU. Jeg kører 19 turns (eller prøver :) ) under DASU me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2007
Visninger:
439
Vejle d 17 April. Dasu Hvor mange skal til Vejle og køre Dasu d. 17 April, jeg er selv forhindret i at komme så i må have et godt ræs mvh M...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2007
Visninger:
410
Grc-r d 17 juni Hvem skal med? Jeg kommer i hvertfald der ud, og køre lidt.. håber jeg er med i alle heat denne gang xD! men jeg er til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2007
Visninger:
756
træning hos mmrc i morgen d. 15/9 ville bare hører om der var nogle der skulle op og træne så de kunne lukke mig og Mark Hjorth ind regner med at vi er d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2007
Visninger:
549
MMRC 23/9.. (imorgen) Er der nogle der kommer ud og træner i Tølløse imorgen? Peter P og jeg er der fra kl 9 00 mere info www.mmrc.dk mvh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2007
Visninger:
350
anbefanling af karos hvad kan i anbefale af karos til pilegården (brc)???
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2007
Visninger:
429
Flere batteriregler Norwegian federation closes down all electric races and training ------------------------------------------------...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2007
Visninger:
447
Pilecup 25/11 i brøndby Hvor mange skal med til pilecup i brøndby? skal siges at jeg kommer
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2007
Visninger:
470
træning i brøndby på søndag hej alle jeg ville hører om der var mulighed for at træne i brøndby på søndag nu hvor der kun er lidt over en uge til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2007
Visninger:
502
hva tid åbner brøndby på lørdag som overskriften siger så ville jeg hører hva tid brøndby åbner på lørdag Mvh Steven
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. dec 2007
Visninger:
430
DHI Cup ??? hvor mange skal med til DHI Cup? jeg skal!
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2007
Visninger:
488
Efra's ny batteri liste dette er link til erfas nye batteri liste og om det kan ses er der mange nye 4500 og 4600 celler med (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2008
Visninger:
1.158
Udendørssæsonen ! ! ! http://www.el-race2008.underskrifter.dk/ fandt dette link hvor der samles underskrifter ind, det handler om hvor der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
579
Sidste DM adf Århus Så er det jo på søndag der er det sidste afdeling af DM, intet er sikkert endnu, bliver spændende :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2008
Visninger:
532
hvad skal i kører udendørs? overskriften siger det hele hvad skal i kører til udendørs? jeg skal kører 1:10 touringcar modified
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2008
Visninger:
431
dæk til udendørs har nogle fundet ud af hvilke dæk vi skal kører på udendørs under dasu
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2008
Visninger:
479
Ny film med Rc. hej folkens.. så har jeg oprettet en film fra lørdagens træning.. det var kanon hyggeligt og jeg fik endelig rigtig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
1.050
tak for denne gang tak for et fedt løb i greve, det var et dejligt vejr :D ses i Greve
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2008
Visninger:
1.168

Annonce