Forum kategorier

Hpi Racing

Hpi Racing

Medlemmer: 77
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Hvor mange har et fritidsarbejd...?? Hvor mange har et fritidsarbejd eller fuldtidsjob...? og hvad laver i.
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2007
Visninger:
915
Hvilken Hpi har i??? Hvilken eller hvilke Hpi produkter har i???
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2007
Visninger:
1.136
hvorfor har i købt Hpi overskriften sige det hele...!
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2007
Visninger:
486
Hvad ville i vælge ja se overskriften, hvis i havde 20000 kr. hvad ville i så vælge af hpi frit valg på alle hylder bare ikke baja, det er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2007
Visninger:
394
savage x. hvad skal jeg købe hej hvad skal jeg købe af dele til min savage vil gerne have nogle dele til den
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2007
Visninger:
447
hej alle sammen hej alle sammen! tak fordi jeg måtte være medlem af jeres gruppe. i må undskylde hvis mine billeder er lidt utydel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. nov 2007
Visninger:
362
leder efter Alu dele til min savage hej jeg har en savage x 4.6 som jeg gerne vil lave lidt om på. jeg vil have lidt alu på svinet :D så den kommer til at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2007
Visninger:
1.272
Wheelie Bar hej allesammen ved i noget om hvordan jeg kan få fat i en Wheelie Bar til min baja 5b
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. nov 2007
Visninger:
848
er jeres biler vinter klar...? min er..! glæder mig til at køre i sne, hvis det kommer...!
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2007
Visninger:
521
Dæk?? Hej alle sammen!! :D jeg er ved at overveje om jeg skal købe en Hellfire, men den har jo en slags knub dæk som std, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2007
Visninger:
321
som kom der billeder igen :D Hej alle sammen! ;D jeg har fået et par dele til min savage x 4.6 i kan se min billeder i min profil, det er ikke d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2007
Visninger:
902
Så kom den... Ja, så kom min Hpi Hellfire med psoten fra USA, jeg bestilte den d. 28-11-07 og den kom idag d. 18-12-07 jeg synes selv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2007
Visninger:
1.253
steel spur gear?? hey there.. når jeg køber en af de der steel spur gear til min savage., så er der ikke de der papskiver med., som det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2007
Visninger:
902
Nye billeder af savage http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16421 Fik lige monteret det meste af mit alu... Tjek de sidste 10 bi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2008
Visninger:
1.121
hej folkens Hej hpi ejere jeg har et rotorstarter mondul ligene til overs der hjemme og tænkte på om det er muligt at sætte det på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2008
Visninger:
360
ny bil så er der billeder a min nye bil og prøver og få den ind, så smid gerne en stemme og en kommentar
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2008
Visninger:
584
Tæt på køb... ..af HPI Savage X SS med LRP Z 28 R SPEC 3 motor, 3 trins gearkasse og bakgear... Lyder det oki eller er jeg helt ve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2008
Visninger:
462
Hvilken motor? Hej alle sammen Hvis jeg skulle have en ny motor til min Hellfire en dag... Altså når den anden er slidt ned. Hvilke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
244
Så kom der en Baja 5b ss ind Hej Velkommen til Hpi Gruppen Christian.. Altid plads til flere baja´er her inde. Og en ss´er må man da ikke sige ne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
259
Ny film med Hellfire Eller det skal så siges at den har været her inde før, men der er kommet et par ændringer i filmen. Skriv hvad i synes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. feb 2008
Visninger:
898

Annonce