Forum kategorier

Rc-Team-VestSjælland

Rc-Team-VestSjælland

Medlemmer: 73
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Hey derude... Jeg lader batterierne op til weekenden, så kan vi da mødes til lidt ræs på denne adresse hvis i er interesseret... (...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
634
Træf? hvornår? Hey Slagelse'kørere hvornår skal vi ud og køre igen? har lige fået lavet min bil så nu køre den squ! Når men skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
1.009
Så blev bunden færdig... Tjeck profilen, kommenter eventuelt... http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20331
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2008
Visninger:
935
Hjemmeside! Hey Slagelse'kørere! Ville i tage et kig på min hjemmeside? skriv hvad i synes og hvad der kan gøres bedre;) »Nico...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2008
Visninger:
211
hey ny video Nu er det mulig at få griner over idioter der kører galt med rc se det her. Jeg har selv bikset det sammen. http://ww...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2008
Visninger:
1.035
Guide til bedste køb af nitro bil Her er guiden når du skal ud og købe rc nitro og du dybest set ikke ved en skid om det. Sørg for alle dine tandhjul ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2008
Visninger:
1.831
Vi må sku race igen snart. Com on rcnørder vi må sku ud og race igen alle sammen. Vi laver et stort træf når det ikke sner. Hvornår syntes i.
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
305
Træf.... Nu laver jeg invitationen 2 uger før ca. Er der nogen der vil med ud og race enten lørdag, søndag om 2 uger. Så kan a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2008
Visninger:
284
Træf imorgen Hey hvor mange kom med ud IMORGEN PÅ IVECO ved peugeotforhandleren.
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2008
Visninger:
254
Træf idag den 12 April ;) Hey Team'slagelse'kørere! :D Først og fremmest tak for et fedt træf idag! det må vi gøre igen! Og det var fedt vi v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
281
træf den 19 april Hey rc-nørder inc mig selv så må vi sku ud at race igen på lørdag, som vi har aftalt. Men hvor mange var det der kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
326
Træf i dag den 19 ;) Hey Rc gutter! Tak for et fedt træf i dag, det var dejligt der kom så mange! ;) og tak til Dennis og Mia for drikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
628
Karossen Sådan drenge, nogle af jer så den i lørdags til dem der ikke fik set den så er den her... http://www.rcgalleri.dk/ht...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2008
Visninger:
234
startbox Hej rctosser jeg køber denne startbox ville høre om dne passer på min truggy samt buggy. (link fjernet) Jeg tager den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
559
Træf igen igen Hey alle rc-nørder. Nicolai og jeg tænkte om nogen kunne køre her i weekenden. Nicolai og jeg ville møde tidllig op o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
313
hpi E10 drifter til salg her på siden jeg har fundet en hpi e10 drift version jeg har budt 650 men jeg vil lige høre hva i syntes om den
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
450
Træf den 31 maj Hej alle nu må vi sq ha et træf igen. Vi må lave et træf med det hele og det skal være stort. Vi smider self lidt i k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
233
FG! Så fik jeg squ en fg! Den er feeee'
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
200
Min nye Fg ;) Hey Rc team slagelse! Tager i lige et kig på min nye fg ? og self skriver i lige en lille kommentar! Bil: ht...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
265
Træf den 7 juni Hey RcTeamSlagelse! Så er det vidst tid til et træf igen igen. Denne gang bliver den 7Juni. træffet holdes hvor vi ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2008
Visninger:
441

Annonce