Forum kategorier

Rc-modelbaad

Rc-modelbaad

Medlemmer: 264
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
byggeprojekter Som administrator for denne gruppe vil jeg lægge ud med det første emne... Hvad går i og bygger på eller hvad har i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2008
Visninger:
1.066
Båd projekt Hvordan kommer den til at sejle stærkt det er den hvide i min profil
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2008
Visninger:
919
Super Vee jeg alle sammen... hvis der er nogle som måske kunne være intraseret i min supervee... så kan jeg sige at jeg har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
302
Hjælp... hvad skal jeg vælge..??? jeg skal til at købe en ny båd.. og jeg blev indspireret at Martin c's mega fede lizard.. men hvilket drev skal jeg væl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2008
Visninger:
1.481
Endnu en fed dag sammen med kenneth P hej allesammen tjek lige det sidste nye album ud i kenneth p profil. vi var ude og sejle idag og fik skudt nogle fede b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
671
nice nye billeder ! ! ! ! Fedt ! ! ! så er der fede ny og mega gode billeder af min Mirco Jet Boat... se dem i min bruger.. ! ! ! ! så kan i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2008
Visninger:
319
HJÆLP ! ! ! Z-drev hej jeg skal til at bore ud til mit z-drev i min lizard men har jeg ikke ret i at skruen skal sidde på linie med skroge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2008
Visninger:
523
...fedt.... hej så er der fede nye billeder af min båd i mit fotoalbum tag og se dem... mvh Hansen
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2008
Visninger:
236
Kronborg 1. juni kl. 10-17 Pressemeddelelse Pressemeddelelse fra Handels- og Søfartsmuseet Modelskibsejlads i Kronborgs voldgrav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2008
Visninger:
735
Kronborg ---- Film... hey alle sammen så har jeg oprettet to film fra dagen.. de er begge to lavet af en masse klip fra dagen tag og se de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2008
Visninger:
312
Nye billeder.. hej .. alle sammen ja jeg får jo så mange beskedder om ny billeder af mit projekt... ja nu har jeg oprettet et oa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
296
Lizard Jomfrutur ja det er ikke den bedste film men jeg har fået efterlyst nogle videoer af den... hvad syntes i ? mvh Hansen
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2008
Visninger:
231
Lizard.. Første tur på åbent vand ! ! hej så har jeg pårettet 57 billeder af min lizard i mit fotoalbum... jeg har også lavet en film den bliver oprettet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2008
Visninger:
399
ny film... hey tag og se min nye film af min lizard... hey martin og john... tja nu tror jeg at jeg kan følge med jer... hehe ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
778
Hjælp BL Burnout Hey så skedte det... min GWS motor stod af så jeg er på udkik efter et nyt BL opsæt som kan trække min prop. mit ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2008
Visninger:
1.236
Hjælp Glasfiber og Epoxy ?? Hey har i noget tid gået med tanken om at begynde at leje lidt med Glasfiber. er der nogen der har erfaring med de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2008
Visninger:
3.415
jaaa. Lizard Oprettet... hejsa ja jeg ved at der er mange som har fulgt mit projekt mere eller mindre .. og til jer så vil jeg sige at min Lizar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2008
Visninger:
302
lille sjov båd Hej, jeg har en lille hvid båd, ca. 35 cm lang, den har ligget stille i et par år så valgte her for et par uger siden o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jul 2008
Visninger:
557
feedt... og ligefrem Meget FEDT ! ! ! så har jeg været ud og tæve min lizard i store bølger og ja det var over 0,5m bølger... og ja min lizard fløg 50% af ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2008
Visninger:
483
Dato for Bådrace i helsinge 06-09-08 så er datoen fastsat for det årlige race i gadekæret husk der er gavekort til alle vinderne (indsat på vegne af J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2008
Visninger:
431

Annonce