Forum kategorier

HBX Gruppen

HBX Gruppen

Medlemmer: 91
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Hjælp Hej alle sammen:) Jeg vil købe en ny motor og et nyt batteri her får i nogen links til motor og batteri (link fjerne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2009
Visninger:
370
Hjælp til Motor Hey HBX gruppen :) Nu er det tid til at få noget nyt på HBXEN, som jeg har tænkt at lave om til en drift bil :) Her k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2009
Visninger:
529
hbx motor hjælp har tænkt mig at købe den her motor og esc til min hbx http://www.morfars.dk/rc/brushless-system-ls540-p-4081.html e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2009
Visninger:
811
Expertise til Motorer tak... Hey kunne godt tænke mig at min HBX skal kører hurtigere end den gør nu... Den er fuldstændig std. Er som fra ny af så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2009
Visninger:
701
modtager til coolfire hvilken modtager skal jeg bruge til en HBX Coolfire. kom evt med et link MVH. Nicklas
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
231
hbx her forleden skrev jeg at min hbx ikke kunne køre. nogen skrev at jeg skulle skifte min esc. det er nu gjort og den kør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2009
Visninger:
318
Hvad Skal Jeg købe Jeg vil godt have noget til min bli men ved ikke vad der er godt for en Std' hbx. så dem der har en hbx kan i ikke hjæl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2009
Visninger:
475
hbx coolfire kan ikk køre hej jeg var lige ude og køre med min coolfire i dag og der er lidt vådt og koldt. Da jeg kørte stoppede den ligepluslig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2009
Visninger:
452
hej hey kan i ki lige stemme p¨å mine biler
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2009
Visninger:
326
hjælp hey alle sammen kan i ik lige give mine biler høj så skal jeg nåk gøre det samme
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2009
Visninger:
770
heeeey ! drift hva for nogle dæk er bedst til drift på asfalt ?? smid gerne et link !
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2009
Visninger:
326
Servo skruge(r) Ja hvor sider servo skrugerne hehe måske lidt newbe spøgsmål men jeg aner det virkelig ikke så håber i kan hjælpe :) sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2009
Visninger:
333
Lyssæt Stripe LED Heey er der nogen der ved om det her Lyssæt Stripe LED passer til en HBX Evo ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
413
Godt Nytår... Hey Alle ville bare lige gerne ønske alle en rigtigt godt nytår, og håber i passer godt på med alt det krudt i går og f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2008
Visninger:
502
hjælp mig:) der er et eller andet galt med min HBX Trueno. jeg kørte med den to gange uden der var noget galt, så den tredje gang...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2008
Visninger:
543
drift?? heey er det svært at drifte eller kan alle gå i gang??
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
439
HJÆÆÆÆÆÆÆLP heey drenge vil i ikk hjælpe min hbx bil ind på rc galleri alle afviser :(
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
313
Forhandlere... Hvad er den bedste forhandler at købe ved over nettet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2008
Visninger:
813
Hey allesammen... Kunne i ikke lige give en bedømmelse af mine RC enheder, skal nok give igen. Hvis det er kan i så ik også hjælpe mig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
341

Annonce