Indlæser...
Sortering
LIPO nybegynder Hej. Jeg er nybegynder eller rettere sagt så har jeg genfundet min RC interesse. Meget er sket siden jeg sidst nørd...
Teknik
Oprettet:
22. aug 2023
Visninger:
1.279
Diff olie og fedt Hej alle, Jeg har et lille projekt stående, hvor jeg gerne selv vil prøve at skifte diff olier og smøre med fedt. Tæ...
Teknik
Oprettet:
18. aug 2023
Visninger:
602
balance board hej hvor køber i jers balance board til ladere med xt60 stik i Danmark
Teknik
Oprettet:
1. jun 2023
Visninger:
511
Batterier og ESC Efter at have holdt et par års pause, vil jeg lidt igang igen. Men hvor køber I batterier og esc'er nu om dage, går ikk...
Off Topic
Oprettet:
4. feb 2023
Visninger:
544
HANDEL EFTER PROFESSION Erhvervsdrivende er folk, der investerer i aktieinstrumenter for kort- eller langsigtet profit. I modsætning til almin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2022
Visninger:
943
Nanda Sniper Hej med jer :) Jeg har taget springet fra rc-fly til rc-biler. Jeg har netop købt en brugt Nanda Sniper med GT-R ka...
Styling
Oprettet:
10. apr 2022
Visninger:
1.019
1:5 large scale Hejsa. Jeg overvejer at komme i gang med RC. Jeg vil rigtig gerne køre med 1:5 på vej - men det virker nærmest umul...
Generel diskussion
Oprettet:
26. jan 2022
Visninger:
795
Tamiya TT02R spare parts Hello folkens, Hvor køber i jeres dele til Tamiya? Tænker både reservedele skruer osv?
Teknik
Oprettet:
28. nov 2021
Visninger:
551
4x4 scale butikker nu til dags hejsa alle sammen.. efter at have hevet min gamle hilux ud af gemmerne... så kan jeg konstatere at dækkene er ret mør...
Styling
Oprettet:
21. jul 2021
Visninger:
645
Køb af Lader osv Jeg står og mangler en ny lader hvad vil i anbefale ? Den må gerne kunne lade 2 stk lipo batterier Hvor køber i jers...
Generel diskussion
Oprettet:
22. mar 2021
Visninger:
1.278
hvor køber jeg aluminum spacer henne Jeg mangler nogle spacer alla dem på billedet De skal have et 4mm hul og 2 til 4mm høje, helst 2mm Skal bruge 5 stykk...
Teknik
Oprettet:
15. jan 2021
Visninger:
853
hvor køber i titanium skruer Hvor finder jeg dem uden at blive rippet fuldstændig ?? Kender godt eBay ??
Teknik
Oprettet:
4. dec 2020
Visninger:
782
12 awg kabel og ec5 stik Hej Er ved at lave min stik om til ec5, så hvor køber i 12 awg kabel og ec5 stik? Vh Jakob
Generel diskussion
Oprettet:
3. sep 2020
Visninger:
659
Hvor køber man hpi baja dele? Hej For nogle år siden brugte jeg meget fg hobby til at købe reservedele og opgraderinger, men synes de tynder ud me...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jul 2020
Visninger:
519
Hvor køber i rc enhed Hvor køber i RC enhed? DK-Tyskland eller?
Generel diskussion
Oprettet:
27. jun 2020
Visninger:
875
Kina Vs Competion biler. 1/10 str. Hej allesammen. Hvis i vil i gang med at køre er der STOR forskel på bilerne. Nemmeste er en Kina bil. Nemt at komme ...
Generel diskussion
Oprettet:
26. jun 2020
Visninger:
1.006
Stik, ledninger og andre sager Halløj alle. Jeg er lidt nysgerrig om hvor i køber jeres forskellige sager så som stik, ledninger og andre småting h...
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb 2020
Visninger:
615
Crawler alu beadlockfælge og dæk Hej folks. Hvor køber i fælge og dæk til jeres crawler! jeg har en axial wraith de skal passe på så det skal være noget...
Anmeldelser
Oprettet:
14. dec 2019
Visninger:
616
Traxxas 2 servo kontra 1 Nu har jeg jo set, delte meninger omkring, Traxxas løsning med, dobbelt servo på deres store modeller. Og der har været...
Teknik
Oprettet:
14. nov 2019
Visninger:
720
rc båd skrog Hejsa rcg vil lige høre hvor folk køber deres både og båd skrog henne gerne i EU
Generel diskussion
Oprettet:
9. maj 2019
Visninger:
1.115

Annonce