Indlæser...
Sortering
Dele til en T2M 7000, Hvor? Hej med jer´alle, jeg er ny i faget, ligesom jeg er ny her på siden. Håber nogle lige vil smide nummeret til et sted hv...
Teknik
Oprettet:
29. maj 2004
Visninger:
247
Pro-Line Spinner Fælge Jeg har på Pro-Lines hjemmeside set nogle spinner kits til HPI Savage modellerne.... er der nogle der ved af nogle sted...
Styling
Oprettet:
27. maj 2004
Visninger:
1.818
justering af nitro con-16 hej hej nogle der ved hvordan men skal nemmeste juster en cen-16 nitro den køre af h til efter jeg har haft den skilt d...
Generel diskussion
Oprettet:
26. maj 2004
Visninger:
272
stilning af motor hej hej er der nogle der ved hvordan man nemmeste kan stille en nitro cen-16 motor den har været skildt ad og nu kan je...
Teknik
Oprettet:
23. maj 2004
Visninger:
374
køb af helt ny bil. men hvad osv ? hey. jeg er helt ny i faget men kunne godt tænke mig at købe en RC bil 1:10 el. 1:8 (helst 1:8 ved ikke rigtig hvorf...
Generel diskussion
Oprettet:
14. maj 2004
Visninger:
399
Painting Er der nogen der ved om man kan male sin karos udvendig. PT har jeg kun malet indenfra og det er fucker svært at lav...
Styling
Oprettet:
9. maj 2004
Visninger:
486
er der nogle der ved er der nogle der ved om der ligger nogle rc banner i nærheden af skovlunde
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. maj 2004
Visninger:
843
Savage er der nogle der ved hvor der er en dansk forhandler af Savage
Generel diskussion
Oprettet:
3. maj 2004
Visninger:
321
t-maxx HJÆLP min t-maxx hopper hen ad vejen, og den stiger selv i omdrejninger uden at gasspjældet røre sig, nogen der ved hvad der ...
Teknik
Oprettet:
23. apr 2004
Visninger:
244
Failsafe modul.??? Hejsa Jeg har lige købt et par rc biler og nu mangler jeg bare en failsafe modul til dem,jeg har hørt om Ofna failsafe...
Teknik
Oprettet:
23. apr 2004
Visninger:
725
Hvor skal jeg købe.... Hey med jer Jeg skal have en HPI micro RS4 jeg ved bare ikke hvor det er bedst at købe dele som dæk batterier motor'...
Generel diskussion
Oprettet:
21. mar 2004
Visninger:
292
Billige fælge? Ja nu har jeg smadret 4 fælge på første dagen...så det går jo pænt stærkt.....nogen der ved hvor man kan få nogle billi...
Generel diskussion
Oprettet:
15. feb 2004
Visninger:
673
Hvilken bil har jeg?? jeg har købt en bil rc bil, mærket er en kyosmo brændstof, det er en on-road (banebil), men jeg mangler lidt reservedel...
Generel diskussion
Oprettet:
8. feb 2004
Visninger:
1.130
SNYDER!!! Jeg tror der er mange der snyder med at lave flere kontoer. Se lige under brugere. Jeg har lavet en der hedder: Simon H...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jan 2004
Visninger:
802
hjælp Nu har jeg samlet det meste af min bi ... men da er min første bil jeg samler, så er den blevet skæv :( Baghjulsophænge...
Teknik
Oprettet:
26. dec 2003
Visninger:
724

Annonce