Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Traxxas E maxx Hej Folkens, Jeg hsr et problem med min Traxxas Emaxx brushless, jeg kan simpelhen ikke få den til at reagere på Rem...
Teknik
Oprettet:
25. apr 2024
Visninger:
830
traxxas tqi Bluetooth? hejsa jeg har købt et brugt tqi sender med tsm modtager. som skal bruges i min e-maxx. men elektronikken er flere fo...
Teknik
Oprettet:
21. aug 2023
Visninger:
818
Traxxas E-maxx Støddæmperolie?? Hejsa Jeg vil skifte olien i mine støddæmpere, da det nok ikke er blevet gjort i den tid den har været til. Men h...
Teknik
Oprettet:
26. apr 2023
Visninger:
520
Traxxas e maxx evx-2 Hej med jer Er lige blevet medlem på denne site, fedttt????. Er der nogen som kan hjælp med mit problem med min styr...
Teknik
Oprettet:
29. jul 2019
Visninger:
969
E-maxx 3905 - Hvilken ESC / Power Hej Hvilken ESC er best ? (Gerne en til 2 motor) eller en anden model, som kan tåle noget. Den som sidder i er en...
Teknik
Oprettet:
10. dec 2018
Visninger:
1.286
Hjælp til defekt købt E-Maxx Halløj RCG. Det er efterhånden mange år siden jeg har haft en RC i hånden, og da jeg faldt over en auktion fra Morfar...
Teknik
Oprettet:
31. okt 2017
Visninger:
1.429
Vil disse batterier være nok? Hej med jer. Jeg har en støvet Traxxas E-maxx Brushless der har stået stille i omkring 5 år. Med sommervejret har jeg ...
Teknik
Oprettet:
9. apr 2017
Visninger:
1.111
Motor og Esc forståelse. Traxxas E-Maxx opgradering Hej. Jeg er ny herinde og ny inden for rc. Jeg har kørt med en Traxxas rustler og en Maxam M10 Thunder. Nu har j...
Teknik
Oprettet:
6. jan 2015
Visninger:
1.797
Hvilken ESC til E-Maxx 5 på 5 celler Jeg har futtet min fine Traxxas ESC af efter at have kørt med 5 celler i lidt tid. Motoren er en 1600 rpm Neu-Castle 15...
Teknik
Oprettet:
4. nov 2014
Visninger:
1.009
Hvilket Brushless motorsæt til E-maxx ? Hej. Jeg går og makker i en Traxxas E-maxx. Den er købt brugt med en Tekin T8 1400kv motor. Den virker noget tam...
Teknik
Oprettet:
10. jun 2014
Visninger:
1.226
Towerpro MG995 Metal Digital Servo på Traxxas Hej alle Er der nogle der ved om man kan sætte Towerpro MG995 Metal Digital Servo på traxxas E-MAXX
Teknik
Oprettet:
19. maj 2014
Visninger:
1.006
Traxxas E-MAXX sat i race mode Hej Er der nogle der ved hvordan man slå race mode fra på en traxxas E-MAXX der sider mamba monster 2 på
Teknik
Oprettet:
1. apr 2014
Visninger:
434
traxxas E-MAXX vil ikke bakke (sender modtaget er tq2.4ghz) Hej Jeg har et spørgsmål om min traxxas E-MAXX den vil ikke bakke og jeg har kalibreret sender modtager og den vil st...
Teknik
Oprettet:
1. apr 2014
Visninger:
1.017
e-maxx dæk valg og shocks hjælp Ville da lige hører om der var nogen garvede maxx folk på som kunne assistere lidt på mit projekt her. har købt mig ...
Teknik
Oprettet:
19. okt 2013
Visninger:
1.546
helt ny mamba monster esc vil ikke tænde hej rcgalleri, jeg fik min helt nye traxxas e-maxx brushless edition for et par dage siden, men da jeg tændte bilen og...
Teknik
Oprettet:
31. mar 2013
Visninger:
1.021
Nye fede trækaxler, passer de til stampede 4X4 VXL ? Heysan. Jeg har fundet nogle yderst fede trækaxler som jeg spekulere på om passer til min Traxxas Stampede 4X4 VXL ...
Teknik
Oprettet:
28. sep 2012
Visninger:
918
Toe out på det ene baghjul Hej. Jeg har en traxxas e-Maxx 3908. Jeg har haft den skilt ad, og nu er jeg ved at samle den igen. Jeg har monteret...
Teknik
Oprettet:
6. jul 2012
Visninger:
386
Traxxas e-maxx, voldsomt brushless - gearing? God aften folkens. Nu er mit "lille" hygge projekt færdigt, det består af en e-maxx med en hobbywing 150A esc og en ...
Teknik
Oprettet:
4. jul 2012
Visninger:
1.090
min bil køre meget langsom hjælp jeg har en traxxas E-maxx. mit problem er at når jeg giver fuldgas så køre den meget langsom men jeg kan høre a...
Teknik
Oprettet:
29. jun 2012
Visninger:
861
Traxxas Stampede 4x4 VXL TQi Hej.. Sidder og er ved at bestille sådan en bandit, var ellers på en E-maxx meeen synes jeg ville spare de sidste 2 ki...
Teknik
Oprettet:
26. maj 2012
Visninger:
1.512

Annonce