939 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

1:10 med 1:8 karrosse? 1:10 med 1:8 karrosse?

Hey RCGal
Har en HBXer og vil gerne have et nyt karrosseri, det skal gerne være et
http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=7184
Det er altså en dodge Charger fra 69, klassikeren, ja, den fra dukes of hazzard der bliver kaldt general lee.
Problemet er at jeg ikke aner om det passer på?
Er det malet og skåret ud eller skal jeg selv igang ?
Mvh. Rage

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1:10 med 1:8 karrosse?
  • #1   20. jan 2006 Tror i ikke man kan hvis nu man er lidt fingernem ? Er det ikke kun 200mm og 190 altsp 100mm til forskel ?
    Rage

• #2   20. jan 2006 Rasmus --- Mener du ikke 10 mm.
    Det er forskellen på 1:10 el og brændstof biler.

• #3   20. jan 2006 Rasmus, den kaross du linker til er beregnet til biler men en hjul afstand på 305 mm og en hbx hjul afstanden er 257 mm...!!!! så det er ca. 5 cm du skal forlænge dit chassis, og det er sq ikke det nemeste.
    Desuden er den kaross du linker til, en lille smule smallere end dit chassis. Grunden til at denne kaross er så smal er: Den er beregnet til monster trucks.

• #4   20. jan 2006 Min er også en monster truck, den der hbx bonzer big foot eller hvad den nu hedder.
    Og jo, selvfølgelig mener jeg 10mm smiley

• #5   20. jan 2006 Jeg troede det ver en touring car...!!!!
    Men det gør ikke sagen bedre, da idéen med denne karros er at den nærmest skal sidde i mellem hjulene. Det vil den ikke kunne på en 1:10...!!!! Desuden er der stadig hjul afstanden, som er næsten 5 cm længere på karossen. Ikke pænt.

• #6   20. jan 2006 øv smiley

Kommentér på:
1:10 med 1:8 karrosse?

Annonce