Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Army farver
  • #1   28. nov 2017 den eneste jeg lige kunne finde er den her tamiya ps9

http://www.modelskibet.dk/product/tamiya-ps-9-green-100ml-9799/

og den her bil er malet med tamiya ps9 grøn og bagefter er den malet med tamiya ps5 sort

profilbillede
  • #2   28. nov 2017 Driller dig med dine biler?
    Fordi du her tendens til at have lidt for travlt og det så ender i noget lort?
    Det er sgu ligemeget hvilken farve du vælger eller hvilken side af karossen du maler på. Det bliver noget øv bøv hvis du haster afsted uanset hvad.

Vask karossen med almindelig sæbe og lunken vand inden, og undgå så vidt det er muligt at røre ved indersiden når du sætter afdækning på.
    Tynde lag Jens, mange af dem, og varme. Lad vær med at vælg de der metallic glimmer pis farver, de er tynde som vand. Vælg nogle "flade" farver, og slut af med en flad sort eller hvid, alt efter om du vil have mørk eller lys "effekt".

• #3   28. nov 2017 Rolig Rasmus er ikke pige sur. Men vil prøve at male den hvide jeep mat army. Men kan ikke finde maling som kan holde til skrammer

• #4   28. nov 2017 Jeg vil give Rasmus total ret! ?? det er fra sender og bag ud..... og her hjælper army grøn ikke.

• #5   28. nov 2017 Hvis du skal male udenpå, så vil jeg mene Tamiya lexan maling er fint. Det får ridser, men tilgengæld giver det et godt patina look.

Man bliver da helt nervøs når du pludselig skriver du vil male ALLE dine biler i sådan en farve. Dont get me wrong, army stilen kan da være fed, men alting med måde.

• #6   28. nov 2017 A tøvs den grønne scx jeg malede army blev pæn. Og nu hvor vi går de mørke tider i møde. Så kunne jeg godt tænke mig at male en proline jeep i army farver og den skal være mat i lakken/farven

• #7   28. nov 2017 Tamiya PS lexan maling har jeg absolut kun dårlige erfaringer med anvende udvortes som en læge vil sige.
    Det både ligner og holder af lort. Endvidere har de ikke en ordentlig army farve da man netop ikke kan opnå matte farver som denne maling er tiltænkt brug.

Herimod kan du vælge TS spray som er tiltænkt ABS plast.
    Du skal starte med en primer for vedhæftnings evnen.
    En grå primer først så et lag brunt eller sort, slut af med army.
    Da den vil få patina og ridser er en grå primer bund med brunt det der vil give smukkest effekt.

Vask Karlsen i opvaske middel og skrub den med en gryde svamp.
    Dæk vinduer osv. af, tør karossen over med sprit eller endnu bedre IPA.
    Sæt dine dåser i en skål med kogende vand og lad dem stå 10-20 minutter.
    Varm maling flyder og tørrer så meget bedre.

Varm karossen lidt med fru skraps hårtørrer og mal, mellem lag kan du give den med fru skraps apperat - 20-30 minutter mellem hvert lag.
    Skal det være rigtigt godt slut af med en mat klar lak.

• #8   28. nov 2017 okay prøver at se hvad mid har til at ligge på hylderne

• #9   28. nov 2017 ved at modelskibet.dk har tamiya ts nato grøn

• #10   28. nov 2017 Jen og fix har også noget ret godt plastic primer / grunder.

Kommentér på:
Army farver

Annonce